• Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4



    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.


    Jongeren:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan


    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heather Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw


    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    verzin maar wat

    Noah Morrigan

    Alles voor mijn ogen draaide en voor ik het echt besefte raakte mijn rug de harde grond onder me. Ik voelde de schok tot in mijn benen, pijn zinderde door geheel mijn lichaam. 'Auw.' het kwam er heel zacht uit en heel even had ik de neiging om te beginnen lachen, het klonk dan ook zo dom. Misschien moest ik eens proberen B te zeggen of zo. Ik proefde bloed in mijn mond en merkte dan dat ik mijn wang had open gebeten om de pijn te onderdrukken, de hele huid voelde rafelig aan.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    'De Natie, denk ik,' mompelde ik terwijl ik de nam op de grond liet vallen. 'Hij heeft in ieder geval een uniform aan van de Natie.' Ik hurkte bij hem neer en weer op het speldje op zijn borstkas. 'Ziet u? Luitenant bij de luchtmacht. Hij heeft er vast voor gekozen te blijven na de staatsgreep van '89. Velen zijn toen gebleven. Angst om een mening te vormen, weet u wel,' zei ik met een verbeten trek op mijn gezicht. Toen de Natie de macht greep en de wereld op zijn knieën dwong, was je er voor of er tegen. Ik had ontslag genomen, omdat mijn ideeën die in dezelfde lijn lagen als die van de Natie, velen bleven echter, omdat het wel eens voorkwam dat er een bezoekje werd gebracht aan je familie als je ontrouw bleek te zijn. Ik had niets te verliezen, behalve mijn leven, dus voor mij maakte het geen verschil. 'Zal ik met u meegaan, of doet u dat liever alleen?'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Valerie Savarin

    Ik twijfelde. Sasha zou een goede hulp kunnen zijn, hij wist veel en kon soms net die ene kwetsende opmerking maken die mensen zo zou breken. Aan de andere kant had ik niet veel zin om er ook maar iemand bij te hebben aangezien ik niet in staat was mijn emoties onder controle te houden zoals het zou moeten. Uiteindelijk ging ik voor de gouden middenweg. 'Daar beslist U zelf over, ik heb in ieder geval geen bezwaar.' Ik liet hem even de tijd om erover na te denken en wendde me tot Cherie. 'Mag ik mijn taser terug alsjeblieft?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Cedric had nog gereageerd op Noah op pagina 2 hier:X

    Cedric
    Nog voor dat ik het goed en wel besefte lag het meisje weer op haar rug. Nu pas dringt een naam door, Noah of zoiets. Mijn gedachten zijn weer helemaal wakker. 'Auw' zegt ze zacht. Nu kon ik een cursus EHBO goed gebruiken. Mijn armen pakken haar weer op en lopen naar de dichtstbijzijnde boom. Ik zet haar daar tegen aan in de hoop dat dat wat beter gaat. Nu kan ik haar ook makkelijker helpen. 'Noah?' vraag ik snel. Ik moest weten hoe het ging en wat er was. 'Dat is je naam toch?' Waarom heb ik haar naam niet onthouden? Ik ga voor haar zitten en probeer haar recht aan te kijken. Een van mijn handen lag op haar schouder en met de andere steun ik op de grond.

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    Ik merkte dat ze niet helemaal overtuigd was, dus liet ik het maar zo. 'In dat geval ga ik helpen bij de ruïnes. Ik hoor het wel van u als u me nodig heeft,' zei ik met een glimlachje. 'Veel succes.' Met die woorden begaf ik me naar het hoofdgebouw om de bazooka, die ik van Dana opnieuw had overgenomen, op te bergen. Het wapendepot was een fijne afwisseling van de hectische toestand buiten en ik voelde de stress weglopen, nadat ik het kanon terug had gelegd en ook snel de wapens die door de bom van hun plek waren gevallen, had opgeborgen. Snel knipte ik dan de lichten opnieuw uit, en begaf me naar waar ooit de rijzige linkervleugel had gestaan, om puin te ruimen en lijken op te delven.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Lolol, ik zat alles even terug te lezen, en op het moment dat de bommen vielen dacht ik meteen hieraan:


    En dan zo'n enorme explosie, hehe :x

    Heather Knochenmus - Lerares Plantkunde en Schoolarts
    Verdwaasd open ik mijn ogen. Er ligt iets zwaars op me, en na even geworsteld te hebben krijg ik het van me afgeduwd. Een stuk puin. Wat is er gebeurd? Mijn hoofd doet enorm veel pijn, en het wordt even zwart voor mijn ogen als ik op sta. Ik hoest en knipper. Mijn benen en armen doen ook pijn. Nadat ik een flesje sinaasappelsap van het buffet had gepakt was ik naar buiten gelopen, en daarna.. Ik draai me om en zie de ruïnes van wat eerst het hoofdgebouw was. Alles staat in brand, en de rook prikt in mijn neus en ogen. Zijn er daar nog mensen? Ik hoest weer en draai me om en probeer diep in te ademen. Voorzichtig loop ik weg van het puin, en mijn gezicht vertrekt even als ik een doffe pijn in mijn onderbeen voel. Nu geen tijd om er naar te kijken, doorgaan, Heather. Ik werp vluchtig een blik op mijn kleren, en zie waar ik al bang voor was. Mijn panty is aan gort, er zit een scheur in mijn rok en mijn witte blouse is nu eerder grijs. Nee, geen tijd om me daar nu zorgen om te maken. Ik moet eerst de anderen zoeken, kijken of ik kan helpen. Als de anderen er nog zijn. O god. Wat als ze dood zijn? Wat als er leerlingen dood zijn? Of Valerie? Of Sasha? Vooral bij die laatste bijt ik even op mijn lip. Bij ruzies ben ik altijd bang dat ik nooit meer de kans zal krijgen om mijn excuses aan te bieden. Niet dat het in dit geval mijn fout was, en niet dat het nou een echte ruzie was, maar toch. Ik heb een stukje langs de hoop beton gelopen als ik bij de rand van het bos kom. Ik twijfel even, want mijn hakken zijn foetsie en misschien is het niet slim om op blote voeten verder te gaan. Maar dan hoor ik in de verte iemand praten en mijn twijfel verdwijnt als sneeuw voor de zon. Opgelucht dat ik niet de enige overlevende ben loop ik vlug op het geluid af. "Hallo?! Hallo, is daar iemand?" roep ik luid terwijl ik tussen de bomen door ren. Maar er komt geen reactie. De stem blijft echter wel praten, af en toe onderbroken door een lach. Als ik de bron van het geluid heb bereikt kijk ik enigszins teleurgesteld. Het is een enkele vrouw, die op de bosgrond zit, over iets heen gebogen. Ik hoopte dat ik meteen de hele groep zou vinden, maar ach, nu ben ik in ieder geval niet meer alleen. "Mevrouw?" vraag ik voorzichtig, maar ze blijft door babbelen, tegen een schijnbaar onzichtbare gesprekspartner. "Nee hoor, nee hoor Freddy, nee. Het komt allemaal goed. Ik ga voor je zorgen, Freddy." Ik vernauw mijn ogen even, en de vrouw begint te lachen. Het klinkt hortend en eindigt in een klagelijk gesnik. "Geef nou antwoord, Freddy. Freddy, ik vind het niet leuk meer." Meer gesnik, een brul, dan raapt ze iets op van de grond en drukt het tegen zich aan. "Mevrouw?" vraag ik weer zacht, en terwijl ik bij haar neer kniel leg ik zacht een arm op haar schouder. "Gaat het goed?" Ze verstart als ik haar aanraak, en blijft even stil zitten. "Ga weg. Ga weg, ik ben hier met Freddy. Freddy en ik. Samen. Altijd. Zo heeft hij het beloofd." Weer begint ze schokkerig te snikken. Ze is vast in shock, bedenk ik me. Ik sta weer op en probeer haar op te trekken aan haar arm. "Mevrouw, kom. Dan gaan we naar de anderen. Die kunnen u en Freddy helpen." Ze blijft futloos op de grond zitten, maar draait dan haar hoofd naar me toe. Ik vang een glimp op van wat ze vast heeft. Een harige bal, lijkt het. Warrige bruine krullen. Een dood dier, misschien? "Kunt u Freddy helpen, mevrouw? Kunt u dat?" vraagt ze, en ik zie dat er een spiertje bij haar oog trekt. Ik wil al antwoorden dat ik niet weet wie Freddy is, als ze hem omhoog houdt en aan me laat zien. Meteen laat ik de vrouw los en deins achteruit. Ik struikel over een boomwortel en val, maar krabbel snel weer overeind. De vrouw begint weer te lachen of te huilen, dat is niet helemaal duidelijk. "U kunt het ook niet, hè? U kunt het ook niet? Nee. Nee, ik moet het zelf doen. Ik moet hem zelf helpen. Maar hoe? Maar hoe?" Ik voel dat ondertussen mijn onderlip trilt en dat er tranen in mijn ogen prikken. De vrouw drukt een kus op het voorhoofd van de onthoofde man en aait met een tedere blik in haar ogen door zijn krullen. Dan stopt ze. "Ik haat je, Freddy! Ik HAAT je!" En met een krijs smijt ze het hoofd tegen een boom. Alsof die klap me doet realiseren wat er is gebeurd zet ik een stap achteruit. En nog een. De vrouw is ondertussen snikkend op haar knieën gevallen, en begint door het gras richting het hoofd te kruipen. Ze brabbelt nog steeds onverstaanbare teksten en terwijl ik voel dat de eerste tranen over mijn gezicht glijden draai ik me om en begin te rennen. Er vliegen takken tegen mijn wangen en ik val voorover in de modder, maar ik krabbel weer op en ren door. Ik wil daar weg. Ik had hier nooit heen moeten komen. Dit was allemaal een vergissing. Door de tranen zie ik wazig en als ik ze al rennend weg probeer te vegen zie ik de rokende overblijfselen van het hoofdgebouw. Ik blijf snel lopen, maar ben voorzichtig omdat ik niet nog een keer onder een lading puin terecht wil komen. Als ik achter een half afgebrokkelde muur vandaan kom zie ik iemand tussen het puin staan, en een golf van opluchting overspoelt me. Zelfs als ik zie dat het Sasha is, die nog altijd kalm lijkt te zijn. Die arrogante autoritaire houding van hem zorgt er nu juist voor dat hij iets veiligs uitstraalt tussen alle chaos. Ik klauter over de brokstukken naar hem toe en knipper met mijn ogen in de hoop mijn tranen te stoppen. Als ik merk dat hij me in het oog krijgt steek ik van wal. "Er zit daar een vrouw." begin ik, terwijl ik de tranen van mijn wangen veeg. "Ik.. Ze.. Ik snap het niet. Wat is er in godsnaam gebeurd?"

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 22:12 ]

    heeft Gawain Heather nu voor niks uit het gebouw gehaald??

    ok nu heb ik de slappe lach ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Inkheart schreef:
    heeft Gawain Heather nu voor niks uit het gebouw gehaald??

    Heeft hij dat gedaan? :0 Sorry, daar heb ik dan overheen gelezen :0
    Maar als je het niet erg vind ga ik die post niet meer aanpassen :')

    @ Cumberbatch (Ik onderdruk de hele tijd de neiging om Cumbie of Batchie te typen) - Waarom de slappe lach? :'D

    Oh, ik zie nu ook net dat er al vet veel posts bij waren nadat ik had getypt, dus misschien heb ik fouten gemaakt, maar die pas ik dan nog wel aan! :0
    (Bijvoorbeeld dat Valerie al bij ze was enzo ;x)

    Het staat er ook nog eens 2 keer ook:X maarja Gawain valt straks wel weer ergens in ofzo

    Vluuv schreef:
    (...)
    Heeft hij dat gedaan? :0 Sorry, daar heb ik dan overheen gelezen :0
    Maar als je het niet erg vind ga ik die post niet meer aanpassen :')

    @ Cumberbatch (Ik onderdruk de hele tijd de neiging om Cumbie of Batchie te typen) - Waarom de slappe lach? :'D

    Die kop tegen een boom x'D
    Laat haar anders teruglopen naar de ruines, daar is Sasha nu en dan moet je niet teveel aanpassen c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Die kop tegen een boom x'D
    Laat haar anders teruglopen naar de ruines, daar is Sasha nu en dan moet je niet teveel aanpassen c:

    Haha, ik weet het, ik stelde me daarbij ook echt zo'n droog geluid voor :')
    En dat is wel een goed idee, ik ga het even aanpassen c:

    @Inkheart - Sorry! Ik heb het allemaal heel snel gelezen omdat ik eager was om te reageren :x Ik let de volgende keer beter op!

    Maakt niet, kan gebeuren