• Ik heb toestemmig!

    Heey,
    Ik heb dus eindelijk toestemming voor mijn nail art wedstrijd!

    ~ Ik zoek geen juryleden meer.
    ~ Ik wil niet meer dan 25 leden.
    ~ Een ronde duurt ong. een week.
    ~ Er zijn 5 rondes.
    ~ Als je te laat inlevert ben je gelijk gediskwalificeerd, anders houdt het alleen maar op. Uitstel tot 3 dagen met geldige reden.


    Deelnemers:
    -Contostavlos ~ 1 2 3 4l 4r
    5: 'hier is ie dan, mijn laatste opdracht!
    het woord dat ik heb gekozen is lente, en bij lente denk ik aan bloemetjes'
    1
    2

    -Scandal ~ 1 22 3 4l (rebus) 4r (tip rebus) 4 oplossing rebus
    5: 'De bruine kleur staat voor het kalme en professionele in me. Het flashy groene staat voor activiteit. Ik ben een zeer actief en opgewekt persoon. De roze dotjes staan ervoor dat ik perfectionistisch ben en graag details heb. =)'
    1
    2
    3
    INSCHRIJVING GESLOTEN

    Afgevallen:
    -Midna (niet ingeleverd)
    -Rhea (niet ingeleverd)
    -imlove (niet ingeleverd)
    -DarkReunion (niet ingeleverd)
    -Failhare (niet ingeleverd)
    -Dilemma (niet ingeleverd)
    -Zynatic (niet ingeleverd)
    -xxShyxx (niet ingeleverd)
    -Carol ~ 1 (plagiaat)
    -Janatastic ~ 1 (plagiaat)
    -BoogieBoys ~ 1 (niet ingeleverd)
    -ALTERMOON ~ 1 2 (niet ingeleverd)
    -Alucard ~ 1 2 3 (niet ingeleverd)


    Opdrachten:

    Opdracht 1
    De eerste opdracht is nog best simpel.
    Maak met 3 of meer kleuren een patroon(tje), je mag op elke nagel hetzelfde doen of iets anders, de keuze is aan jou. Je hoeft hierbij maar 1 hand te doen.
    DEADLINE 5 JAN.


    Opdracht 2
    In deze opdracht maak je iets op je nagels wat bij het volgende thema past: "Candy" !! Je mag zelf weten hoeveel kleuren je gebruikt, en je hoeft weer maar 1 hand te doen ;3. Succes.
    DEADLINE 16 JAN.


    Opdracht 3
    Voor deze opdracht is het thema: Dieren =). Je hoeft nog steeds 1 hand te doen, bij de volgende opdracht zal dit veranderen naar beide handen wat het dus iets moeilijker maakt. Aan het eind van deze ronde zal er iemand afvallen. Veel succes =)
    DEADLINE 24 JAN.


    Opdracht 4
    Er is in de vorige opdracht niemand afgevallen, omdat iemand niet ingeleverd had. In deze opdracht doe je allebei je handen en maak je dus ook van allebei een foto. Het onderwerp is muziek. Dit is de een na laatste opdracht =). Succes!!
    DEADLINE 3 FEB.


    Opdracht 5
    De laatste opdracht!! =). Kies een woord wat bij jou past, be creative! Bij dat woord bedenk je een ontwerp =). Lever 2 foto's in, je rechter en linker hand en vermeld het woord wat je hebt gekozen ;3. Hierna wordt natuurlijk de winnares bekend. Ik ga een poll openen waar iedereen kan stemmen, dat geldt dan voor 30% van de uitkomst. Mijn vriendin bepaalt ook 30% en ik 40% =). Veel succes met de laatste opdracht!! ;3.
    DEADLINE 12 FEB.


    Xo'

    Sorry ik was een tijdje niet online, mn pc was gecrached.

    De inschrijving is NU gesloten, en de eerste opdracht gaat in!
    Je opdracht moet uiterlijk 5 januari ingeleverd zijn. Waarschijnlijk staan opdracht 2 en de uitslag van opdracht 1 wat later online, omdat ik vrijdag een weekje op vakantie ga ;3
    Suc6!

    Xo'


    EDIT: Het is niet erg als je kleine/korte nagels hebt!

    NOG EEN EDIT: Inleveren via PB, in topic wordt niet meegeteld!

    Het is zo ver! Je kan hier stemmen wie jij de winnaar vindt =). Je kan stemmen tot vrijdag, dan wordt de uitslag bekend ;3.


    And the winner is...
    Scandal!
    Gefeliciteerd =)
    Echt heel erg bedankt dat jullie mee deden, en bedankt als je gestemd hebt. Iedereen heeft het heel goed gedaan en ik ben blij dat jullie 2 tot het einde door zijn gegaan ^^. Nogmaals bedankt voor het meedoen!
    Xoxo

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 21:04 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Panthera schreef:
    (...)
    Je mag ook nepnagels gebruiken als je wilt, of iemand anders nagels. ;3


    Dat is een beetje vals omdat dat echt véél makkelijker is dan op je eigen nagels.


    Only those who listen can hear

    DarkReunion schreef:
    (...)

    Dat is een beetje vals omdat dat echt véél makkelijker is dan op je eigen nagels.

    Ja dat klopt ook wel... Alleen als je afgebeten nagels hebt gaat het ook weer moeilijk...


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Panthera schreef:
    (...)
    Ja dat klopt ook wel... Alleen als je afgebeten nagels hebt gaat het ook weer moeilijk...


    Ja oké. Maar je kan net zo goed mooie creaties maken op korte en kleine nagels als op lange.


    Only those who listen can hear

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 16:12 ]

    weet je al een daTUM??
    en hoeveel deelnemers begint het??


    You can't not look cool with a crossbow.

    Moet je ook laten zien hoe je het doet of met welke potjes nagellak?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    is glitter ook een kleur????


    You can't not look cool with a crossbow.

    MEMEMEMEMEMEMEMEMEMEMEME.

    Abo

    Ik wil meedoen!

    ik vergeet elke keer een abo


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik neem nooit een abbo, lees mijn mail toch niet en ik kan gwn terug kijken in history :')


    Where words fail, music speaks

    Kan ik nog meedoen? ;3

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 12:39 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    zou ik nog mee mogen doen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    BoogieBoys schreef:
    is glitter ook een kleur????

    Jahoor ;3


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.