• Oké, laat ik eerst zeggen: dit is een suggestie, het hoeft echt niet zo te worden, maar het lijkt me handig.
    Goed, de Hongerspelen. De Hongerspelentrilogie bestaat uit drie boeken. Het wordt ook nog verfilmd. Nu dacht ik: steeds meer mensen kennen het, dus waarom wel subtopics voor Harry Potter en Twilight, maar niet voor de Hongerspelen?
    Ik bedoel, best een aantal mensen hier zullen het wel gelezen hebben, en als de 1e film uitkomt, zal de rage vast meer opbloeien :Y)
    Wat denken jullie? Goed idee? Of eerst even nog wachten tot meer mensen het kennen?

    ~xx~


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ja. Goed idee.
    Kan ik het meteen blokkeren dankzij dat gouden ananasje daarboven.
    Sorry, no offence, maar ik heb echt een hekel aan die boeken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind het onnodig. Zo veel topics zijn er volgens mij niet en anders kan je voor alles een subtopic aanmaken.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    JAA 8D
    Hungergames ftw!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Voor *O*
    Kan ik dat topic blokkeren.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    ligt eraan hoe groot die "rage" dan gaat worden. Maakt me eigenlijk niet echt uit, k denk dat het alleen handig is voor de GM's die de hongerspelen-topics vervelend vinden.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Goed idee!

    Ik vind het een goed idee!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Voor.
    I love The Hunger Games


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Zoveel HG topics zijn er toch niet? Of ik stoor me er in elk geval niet aan.

    Ik ben niet tegen want ik hou zelf heel veel van The Hunger Games maar ik vind het niet echt nodig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    dance4ever schreef:
    ligt eraan hoe groot die "rage" dan gaat worden. Maakt me eigenlijk niet echt uit, k denk dat het alleen handig is voor de GM's die de hongerspelen-topics vervelend vinden.

    Ben ik mee eens ^^


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Er zijn niet zo veel topic over hg, dus ik denk niet echt dat er dan veel mee gedaan word. Ik fenk dat je maar beter kan kijken hoe groot die rage dan wordt, en er dan misschien iets aan doet.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik denk alleen als het uit de hand gaat lopen, ik irriteer me er nu nog niet aan.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nah, pas als de rage nog een stuk erger wordt, wat ongetwijfeld nog wel komt, maar tot die tijd is het een beetje zinloos.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Nah, pas als de rage nog een stuk erger wordt, wat ongetwijfeld nog wel komt, maar tot die tijd is het een beetje zinloos.


    ars moriendi

    Unnecessary, if you ask me. Het is echt niet overrated en zo kun je voor alles een subtopic maken.


    Have you ever been alone in a crowded room?