• Mijn ouders en ik doen wel eens een spelletje na het eten. Dus mijn vader vroeg net of we een spelletje gaan spelen. Maar ik heb helemaal geen zin, dus ik zeg zo van "Nee ik heb niet echt zin."... Gaat mijn moeder helemaal te keer! Ze werd gewoon echt boos! Onder het eten vroeg mijn pa nog eens en toen was mijn moeder gelijk zo van "Nee!", ik had niet eens tijd om te antwoorden, echt like... Pfft ze is gewoon een arrogant, egoistisch kreng. (En dat is echt niet alleen gebaseerd op dit.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Believe in yourself.

    Qlimax schreef:
    Iedereen heeft wel eens z'n dag niet.


    Ex astris, sciencia

    Qlimax schreef:
    Iedereen heeft wel eens z'n dag niet.


    Let it come and let it be

    Herkenbaar. ><


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Taize schreef:
    Ach ja, mijn moeder heeft ook wel eens zo'n bui. Het hoort er bij, of zo.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    ikbenblond schreef:
    Mijne heeft ook wel eens van die dagen, en dan zegt ze ook nog dat ik aan het puberen ben!


    Save me from myself.

    Eledhel schreef:
    Er is er hier eentje in de overgang :]

    Haha, precies. Dat dacht ik dus ookal.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 0:11 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Overgang o.i.d? Ze voelt zich niet lekker, denk ik. Heb jij ook wel eens (ga ik dan van uit)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wandering schreef:
    Ik haat dat soort buien van ouders, serieus.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    zo kennen we er hier nog

    Zoals mijn zus zou zeggen: 'ze is ongesteld.' :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Beeeeeeeeeeetje overdreven dit.:W


    everything, in time

    ouders zijn altijd vaag... iedereen weet dat;)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Gewoon negeren :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ouders zeggen ook altijd heb respect ik: Respect moet je verdienen, dat krijg je niet zomaar.

    Of dat gedoe met puberen. Ouders zijn t probleem afentoe.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik antwoord als er iemand boos op me is sowieso alleen maar met "ok. ok. ok"


    Alleen maar tranen van geluk