• Hooi,

    Mijn mobiel is donderdag zeg maar overleden en mijn abonnement verloopt ook over een week dus ik mag een nieuwe telefoon kiezen. Ik zit de hele tijd te twijfelen over de iPhone.. Mijn vader en neef zeggen dat het beter is als ik een Galaxy S3 neem maar ik vind die wel groot.. Nu weet ik niet welke ik moet kiezen ;/ Kan iemand me helpen? (:



    Galaxy S3 : II
    iPhone 5 : III
    Weet niet : II

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 20:07 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik heb geen idee, ik heb over beiden goede verhalen gehoord...


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Ik heb geen idee, ik heb over beiden goede verhalen gehoord...


    + welke telefoon vind jijzelf beter en/of leuker?


    Do what people say you can't.

    Ik zou persoonlijk de iPhone willen hebben van die twee. ;3 Maar je kunt het beste alle specificaties met elkaar vergelijken; het intern geheugen, of er een sd kaart in kan, hoe snel hij is, etc. En dan op basis daarvan een keuze maken. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb een Samsung Galaxy Gio gehad en die vond ik echt sucken. IOS werkt zoveel fijner dan Android, vind ik persoonlijk. Nu heb ik een iPhone 4 en ik vind hem echt handig <3


    Let the Night embrace you

    Ik zeg de S3 ^^
    Ik heb die zelf en mijn broer heeft de iPhone 5, dus daar heb ik wel eens mee gespeeld. Qua snelheid of hoe goed ze zijn maakt het geen reet uit, vind ik, maar de S3 is, vind ik, in het gebruik veel lekkerder. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Samsung, Iphones zijn voor Hipsters (cat)

    Ik heb een Samsung Galaxy S2, en mijn moeder een iphone 3, ze wilt al een maand wisselen met mijn gsm omdat ze die van haar 'zo saai' vindt :'D

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 18:40 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    iphone ! <3
    een vriendin van me heeft die samsung , en ik vind hem er echt lelijk uitzien ! :'D
    qua uiterlijk , maar ook qua indeling !

    - just my opinion , kies wat je wilt !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa