• Ik vraag me af of Quizlet jullie veranderd heeft. En zo ja, hoe dan? (krul)

    Niet veranderd maar het heeft me wel gemaakt wie ik ben, inclusief vrienden + vriendje ^^


    Life is hard and then we die

    Ik denk niet dat Q me veranderd heeft, wel heb ik er vrienden gemaakt en mijn 'talent ondwikkeld' als je het zo kunt noemen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Mrhhhmmmm... Neh :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ja, think so.
    Ik durf wel meer, sinds ik op Q zit.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik weet niet, ik geloof dat ik er meer zelfvertrouwen door heb. (bloos)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Niet echt, ben wel creatiever geworden en ben beter geworden in ABN. :W


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    Niet echt, ben wel creatiever geworden en ben beter geworden in ABN. :W

    Penelopy schreef:
    Ik denk niet dat Q me veranderd heeft, wel heb ik er vrienden gemaakt en mijn 'talent ondwikkeld' als je het zo kunt noemen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Misschien heeft het me niet echt veranderd, maar het heeft me zeker een aantal belangrijke dingen geleerd, die ik anders niet zou hebben geleerd. En die dingen zijn toch ook een stuk van mij, haha. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ben veel zelfverzekerder geworden en ik ben blij dat ik hier met mijn idiote gedrag me thuis voel. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Op zich, ik ben meer bezig met schrijven, het is goed voor mij om mijn verhaal te doen en een goede oefening voor schrijven. Maar echt veranderd... nee.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Maar wel goed als dat bij anderen is hoor! (krul)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik ben creatiever geworden -een beetje- en ik typ meer ABN.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nouja ik heb mijn schrijven en mijn taal heel erg ontwikkeld. En ik heb wel meer zelfvertrouwen(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Foxfaces schreef:
    Ik ben veel zelfverzekerder geworden en ik ben blij dat ik hier met mijn idiote gedrag me thuis voel. (bloos)


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.