• Ik zit al de hele dag met 'Ik neem je mee' van Gers Pardoel in mijn hoofd. :') En ik vind het eigenlijk zo'n dom liedje. Na 100 keer beluisterd te hebben.



    Nog iemand met een liedje in zijn/haar hoofd?

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 14:07 ]

    Haha, ik vind dat lied leuk. x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    NOO. D:
    Fuck it, nu heb ik dat kutnummer in mijn hoofd. (no_chears)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik moet toegeven, het is een redelijk leuk nummer. Het blijft alleen constant in mijn hoofd. En het behoort NIET tot mijn muziek smaak... :Y)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Fukjoe. Die had ik al de hele week in mijn hoofd, en nu weer D:
    Ik vind het een afschuwelijk #$&@^ nummer, vandaar. Maar ik heb- of nou ja, hád, "Fields of Gold" van Sting in mijn hoofd, maar dan gecoverd door Celtic Woman.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het is zo slecht en toch vind ik het leuk :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Maanling schreef:
    Fukjoe. Die had ik al de hele week in mijn hoofd, en nu weer D:
    Ik vind het een afschuwelijk #$&@^ nummer, vandaar. Maar ik heb- of nou ja, hád, "Fields of Gold" van Sting in mijn hoofd, maar dan gecoverd door Celtic Woman.


    Mhehehe :Y) Sorry.

    Me: NEE is weiger dat liedje in mn hoofd te hebben! *Gaat andere dingen doen*

    *Tien minuten later* ik neem je meee-hee-hee-hee-eeee... Fuck.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ja,gisteren was ik heel de tijd One Thing aan het zingen en vandaag zit ik met I want in m'n hoofd -_-


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Wacht ff, kwam je er pas na 100 keer luisteren achter dat het een dom nummer is?? Of begrijp ik dat verkeerd?? Anyway, I hate that song.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Dankje, nu heb ik dat weer in m'n hoofd -.-


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Devines schreef:
    Het is zo slecht en toch vind ik het leuk :'D


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Larten schreef:
    Dankje, nu heb ik dat weer in m'n hoofd -.-


    I´m nothing special.

    Ik vind het echt een rot lied! Jammer dat mijn broertje hem leuk vind. (no_chears)

    Ik heb een of ander liedje in mijn hoofd dat ze net bij SpangaS zongen, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het is zo ***** dat het goed is ;d mijn vriendin en ik zingen het aldoor...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    HoranNiall schreef:
    Haha, ik vind dat lied leuk. x)


    26 - 02 - '16