• Wij willen een kinderpardon.

    Limburgser dan Vlaai. Noord-Hollandser dan kaas. Frieser dan de Elfstedentocht. En Zeeuwser dan het meisje. Dat zijn de kinderen die ons land moeten verlaten. 14 jaar oud, 10 jaar in Nederland. 9 jaar oud, 8 jaar in Nederland. 13 jaar oud, 13 jaar in Nederland.

    Als wij niks doen, ligt hun toekomst in Irak, Afghanistan, Eritrea, Angola. Landen waar ze de taal niet van spreken, waar ze niemand kennen, waar ze vreemden zijn. Wij laten dit niet gebeuren. Deze kinderen horen hier. Wij willen een kinderpardon. Wij willen ze uit onzekerheid halen en welkom heten in hun land. Daarom deze hartenkreet.

    Minister Leers, doe niet zo kortzichtig. Laat zien dat Nederland groot kan zijn. Of het er nu 20 of 2.000 zijn, deze kinderen horen hier. Geef ze de kans om een mooie toekomst in Nederland op te bouwen. Geef ze de kans om mee te bouwen aan een mooie toekomst voor Nederland. Geef ze een kinderpardon!

    Angela Groothuizen, Marco Borsato, Paul de Leeuw, Khalid Boulahrouz, Jörgen Raymann, Humberto Tan, Jan Mulder, Anna Drijver, Patrick Lodiers, Thomas Acda, Filemon Wesselink, Manuel Broekman, Vincent Bijlo, Twan (The Opposites), Appa, Hanneke Groenteman, Margriet Eshuijs, Daphne Bunskoek. Peter van der Vorst, Tanja Jess, Hind, Georgina Verbaan, Peter R. de Vries, Waylon, Halina Reijn, Nasrdin Dchar, Jolande Sap en Tofik Dibi.


    MEE EENS?? Teken de petitie KLIK HIER

    Mijn ma dwong me zowat half dit in te vullen xD Tis niet veel werk, alleen je naam en woonplaats. Dit is voor kinderen als Maro, van een tijdje trug. Teken jij ook??

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 17:04 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    ALTERMOON schreef:
    Getekend :Y)


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Wat flauw zeg, alsof Nederland opeens zal exploderen aan een overvloed van mensen (cat)

    Hoezo flauw? Nu zijn het er een paar maar voor je het weet zijn het tientallen misschien wel honderden. Nederland is nu al behoorlijk vol, als er nog meer bij komen dan pas het straks niet meer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Taize schreef:
    (...)
    + dat er dan zó veel meer mensen komen dit die ook gaan proberen.


    Precies, zo word het wel makkelijk hé.


    Your make-up is terrible

    Kovalainen schreef:
    Gewoon terugsturen, zij die hier illegaal zijn, gaan gewoon terug, niks aan te doen!


    Het gaat NIET om illegalen. Het gaat om mensen die een GELDIGE verblijfsvergunning hebben gehad tientallen jaren trug, maar die nu weer trug moeten, omdat de situatie in hun land niet meer in de extreme situatie was als eerst.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)

    Het gaat NIET om illegalen. Het gaat om mensen die een GELDIGE verblijfsvergunning hebben gehad tientallen jaren trug, maar die nu weer trug moeten, omdat de situatie in hun land niet meer in de extreme situatie was als eerst.

    Niet altijd, sommige zijn gewoon illegaal maar zijn nog niet terug gestuurd of bleven produceren.
    Ik weet niet of ze die met dit pardon ook bedoelen maar aak is het wel zo.
    Of het is zoiets als bij Maro, dat ze wisten dat hij vanaf zijn 18e illegaal is en dus terug moet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Done


    Life is hard and then we die

    Signed


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Kovalainen schreef:
    Gewoon terugsturen, zij die hier illegaal zijn, gaan gewoon terug, niks aan te doen!

    Saph schreef:
    done


    Save me from myself.

    Frigga schreef:
    (...)
    Hoezo flauw? Nu zijn het er een paar maar voor je het weet zijn het tientallen misschien wel honderden. Nederland is nu al behoorlijk vol, als er nog meer bij komen dan pas het straks niet meer.


    Er komen er niet meer bij, er gaan er gewoon niet meer weg. Als je nederland te vol vindt, ga dan in rusland wonen. Stel dat jij opeens te horen krijgt dat je naar een land toe wordt gestuurd waar je ouders woonden en jij er toevallig geboren bent.
    Serieus, jullie praten echt over buitenlanders alsof ze vergif zijn <_<


    i put the fun in funeral

    dance4ever schreef:
    (...)

    Het gaat NIET om illegalen. Het gaat om mensen die een GELDIGE verblijfsvergunning hebben gehad tientallen jaren trug, maar die nu weer trug moeten, omdat de situatie in hun land niet meer in de extreme situatie was als eerst.


    Oooohhh, dat is wat anders. Dan alsnog, weg ermee, klinkt respectloos, ik weet het. Ook als is dit land voor maar 8% bebouwd, het is te vol. En dit is NEDERland geen BUITENland. Maar aan de andere kant zouden ze eerst de probleemjongeren moeten wegsturen, dan pas de rest.


    Signature:

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Er komen er niet meer bij, er gaan er gewoon niet meer weg. Als je nederland te vol vindt, ga dan in rusland wonen. Stel dat jij opeens te horen krijgt dat je naar een land toe wordt gestuurd waar je ouders woonden en jij er toevallig geboren bent.
    Serieus, jullie praten echt over buitenlanders alsof ze vergif zijn <_<


    Er komen er wel bij, en zodra ze dit gaan toelaten, beseffen ouders in andere landen hoe het hier eraan toe gaan en doen ze precies hetzelfde. Als dát allemaal niet zou gebeuren zou het een veel minder groot probleem zijn.


    Your make-up is terrible

    Boeiend. Moeten hun ouders maar stoppen met procederen als hun asielverzoek wordt afgewezen. Bovendien: je wilt een kinderpardon. Dus je wilt die kinderen hier houden en die ouders terugsturen?


    quidquid excusatio prandium pro

    Kovalainen schreef:
    (...)

    Oooohhh, dat is wat anders. Dan alsnog, weg ermee, klinkt respectloos, ik weet het. Ook als is dit land voor maar 8% bebouwd, het is te vol. En dit is NEDERland geen BUITENland. Maar aan de andere kant zouden ze eerst de probleemjongeren moeten wegsturen, dan pas de rest.


    Idd maar er zijn er gwn met een goede opleiding, die alles gwn doen zoals het hoort. Ik vind het sick om alle illegalen hier te houden, maar als ze hier al gwn jaren volgens de regels wonen...


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Er komen er niet meer bij, er gaan er gewoon niet meer weg. Als je nederland te vol vindt, ga dan in rusland wonen. Stel dat jij opeens te horen krijgt dat je naar een land toe wordt gestuurd waar je ouders woonden en jij er toevallig geboren bent.
    Serieus, jullie praten echt over buitenlanders alsof ze vergif zijn <_<

    Ik bedoel dat als zo'n regeling ingesteld word steeds meer mensen het hier gaan proberen, dan komen er meer mensen.
    Ik zeg niet dat Nederland nu te vol is, al zijn er plekken die behoorlijk vol zijn, maar als er nog meer mensen bij komen wel.
    Ik heb geen probleem met buitenlanders, ik heb wat tegen illegalen die opeens zielig gaan doen als ze terug moeten. Ze zijn niet voor niets illegaal he.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall