• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 21:49 ]

    Heel begrijpelijk dat je je dit afvraagt. (: Inderdaad, Rutger heeft het echt heel erg druk en aangezien de wij dit soort aanpassingen niet zelf kunnen uitvoeren is het eigenlijk voor ons zaak om een lijst klaar te hebben staan voor als Rutger er tijd voor heeft. Het punt is dat er op die momenten vaak voor 'kleinere' aanpassingen worden gekozen omdat hij er daar meerdere van kan doen.

    Ik ga kijken wat we met je voorstel om het huidige suggestie topic aan te passen kunnen doen. Het lijkt mij wel goed als we ook naar jullie toe meer duidelijkheid kunnen verschaffen over de stand van zaken.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 12:08 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Heel begrijpelijk dat je je dit afvraagt. (: Inderdaad, Rutger heeft het echt heel erg druk en aangezien de wij dit soort aanpassingen niet zelf kunnen uitvoeren is het eigenlijk voor ons zaak om een lijst klaar te hebben staan voor als Rutger er tijd voor heeft. Het punt is dat er op die momenten vaak voor 'kleinere' aanpassingen worden gekozen omdat hij er daar meerdere van kan doen.

    Ik ga kijken wat we met je voorstel om het huidige suggestie topic aan te passen kunnen doen. Het lijkt mij wel goed als we ook naar jullie toe meer duidelijkheid kunnen verschaffen over de stand van zaken.


    Ah, dankjewel voor je uitleg. Dat zou ik inderdaad erg fijn vinden!

    Sempre schreef:
    Ik ga kijken wat we met je voorstel om het huidige suggestie topic aan te passen kunnen doen. Het lijkt mij wel goed als we ook naar jullie toe meer duidelijkheid kunnen verschaffen over de stand van zaken.

    "Ook zijn de suggestie topics van een paar jaar terug, misschien kan er een nieuwe worden gemaakt?"

    Wacht, bedoel je (MissEdgy) inderdaad het topic dat we bijhouden met afgewezen en doorgevoerde suggesties? Of bedoel je een leuke suggestie van 2014 er gewoon een nieuw topic over maken?

    Hoe het nu is, is dat we alles sinds enkele jaren goed bijhouden. Alle suggesties die gedaan worden en niet direct worden afgewezen, die komen op een interne lijst te staan. (ondertussen enorm lang) Ze blijven inderdaad hangen bij Rutger. Dat komt omdat Rutger ook nog professionele websites (en een privéleven) heeft. Hij probeert wel af en toe een Q-dagje in te lassen, maar de laatste tijd heeft hij steeds diepliggende problemen moeten oplossen waardoor hij niet aan die suggesties geraakt. (no_chears)
    Wanneer Rutger dan iets heeft gemaakt of een suggestie heeft doorgevoerd, zetten we dat in het topic en in de beginpost.

    Meer kan ik ook inderdaad niet zeggen. Ik denk wel dat we vanuit de mods wel zoveel mogelijk proberen of we iets alternatief kunnen verzinnen. Maar wanneer het gaat om programmeren, dan kunnen we niet echt iets gezien wij allen niets kennen van programmeren. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Is er ook niet een Qer aanwezig die wél verstand heeft van programmeren en (vrijwillig?) Rutger wil helpen? 4 handen kunnen immers meer gedaan krijgen dan 2.


    Smile. You're beautiful. <3

    Kalokagathia schreef:
    Is er ook niet een Qer aanwezig die wél verstand heeft van programmeren en (vrijwillig?) Rutger wil helpen? 4 handen kunnen immers meer gedaan krijgen dan 2.

    Dit lijkt mij een goed idee

    Van mij mag iemand zich altijd even bij mij melden. Ik vind zoiets zeker bespreekbaar. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Van mij mag iemand zich altijd even bij mij melden. Ik vind zoiets zeker bespreekbaar. ^^


    Als jullie zulke hulp graag willen, is het dan misschien handig er een topic voor aan te maken? Zelf weet ik helaas niets af van programmeren, maar je weet maar niet wat ervan komt. ^^


    Smile. You're beautiful. <3