• Kerst staat alweer voor de deur =D dus dat betekend dat je met je liefste vriendin of vriend wilt zijn.
    Zo ook mijn vriend en ik. we zijn nu al 1 1/2 maand gelukkig samen:D
    maar hij komt Kerstaaf naar ons toe, en dan rijden gaan treinen meer. en met de fiets is het onmogelijk. dus moet hij blijven slapen. mijn ouders twijfelen, terwijl hij en ik weten dat er niks gaat gebeuren.

    maar is het daadwerkelijk te vroeg? wat is jullie mening? en ervaring haha


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    Alleen slapen is toch oke? Daar zie ik het probleem niet van in. Ik heb we gehoord dat het beste voor de relatie en vertrouwen is om te wachten tot één à drie maande om verder te gaan.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Pusheen schreef:
    Slapen, waarbij je ook écht slaapt, vind ik wel oké. Maar als je slapen als in niet slapen bedoeld, dan vind ik het te vroeg. :x


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik denk dat ik de eerste keer bij hem sliep toen wij 1.5 - 2 maanden samen waren en dat was op een festival. Er is toen ook niks gebeurt ofzo. Om met hem te slapen had ik wel een grens in mijn hoofd opgesteld die ik niet wou verbreken omdat ik zeker wou weten of het niet te vroeg was en dat is mij ook gelukt. Als je echt met hem wilt slapen die avond hangt dat enkel van je leeftijd af en van het feit of je denkt dat je er klaar voor zal zijn of niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind dat je gevoel moet volgen en dat tijd er niets mee te maken heeft. Maar als je twijfelt gewoon niet doen.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Pusheen schreef:
    Slapen, waarbij je ook écht slaapt, vind ik wel oké. Maar als je slapen als in niet slapen bedoeld, dan vind ik het te vroeg. :x


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik vind het wel oké? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Pusheen schreef:
    Slapen, waarbij je ook écht slaapt, vind ik wel oké. Maar als je slapen als in niet slapen bedoeld, dan vind ik het te vroeg. :x

    Nitro schreef:
    (...)
    Omdat die mensen zelf zo zijn ? 8D

    Ik heb juist expres niks over seks erbij gezet, bij mijn reactie hehe :'D


    -

    Penelopy schreef:
    Alleen slapen is toch oke? Daar zie ik het probleem niet van in. Ik heb we gehoord dat het beste voor de relatie en vertrouwen is om te wachten tot één à drie maande om verder te gaan.

    Uh.. damn mijn relatie gaat mislukken :'D


    -

    Ik ben altijd wel snel met bij elkaar slapen. Het langst dat het ooit heeft geduurd was een maand geloof ik. Mijn huidige vriend en ik sliepen al samen voordat we een relatie hadden, al was het eerst echt vriendschappelijk, maar dat was toen daarna ook wel gauw over. Haha ^^


    Bad decisions make good stories.

    Ik had pas de toestemming na 7 maanden. En toen was het voor hen nog een twijfel geval
    Al sliep ik wel al vroeger bij hem zonder dat ze het wisten

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 19:33 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Euhm, met gewoon slapen duurde het niet zo lang, maar met seks hebben we een maand gewacht.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Waarschijnlijk gaan wij samen slapen bij nieuwjaar, dus dan hebben we ongeveer drie weken of zo. En aangezien ik al ruim zes maanden droog sta, en hij al z'n hele leven, is er goed kans dat we gaan 'slapen'. :Y)


    Yus! Bring me my virgin for New Year!
    (wbw)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    GATES schreef:
    Waarschijnlijk gaan wij samen slapen bij nieuwjaar, dus dan hebben we ongeveer drie weken of zo. En aangezien ik al ruim zes maanden droog sta, en hij al z'n hele leven, is er goed kans dat we gaan 'slapen'. :Y)


    Yus! Bring me my virgin for New Year!
    (wbw)


    Haha, lol. Mijn vriend is ook maagd gebleven... Twintig jaar lang -nouja nu niet meer-.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Assassin schreef:
    Ik deed dat toch altijd wel redelijk snel.


    Solen kommer fortfarande ingenting.