• Ik vind duss son jongen leuk ,,
    maar ik weet niet of hij mij leukt vind maar hij doet wel heewl lief enseu de hele tijd ,,
    Maar nu denk ik duss dat hij iemand anders leuk vind ,maar dat weet ik niet seker
    EN IK WORD GEK!



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: titel aangepast)


    Crack a bottle

    (...)

    n_n weetk x3

    mwhahaha x3
    ik was tijdens pizza eten ook al so fcking hyper da het nie meer normaal was x3
    ik heb egt gwoon dora liedje gesonge met Paula n_n


    Whuahah xD
    Ik was vandaag duss om half 1 vrij duss ik ging met son groepje meisjes en 1 jongen naar huis fietsen ,,en dan als iemand de andere kant opmoest sloeg diegene duss af xD EN toen was ik ook al soo druk ,, en toen gingen Kaylee En Paulo telkes mij proberen aan te rijden ,,ik ik gillen snel wegfietsen ,, Dilos, Esra en de rest sgoten allemaal in de lach , Kaylee en Paulo so: Wat heeft dat kind nu xD
    Was egt soo grappig


    Crack a bottle

    (...)

    Whuahah xD
    Ik was vandaag duss om half 1 vrij duss ik ging met son groepje meisjes en 1 jongen naar huis fietsen ,,en dan als iemand de andere kant opmoest sloeg diegene duss af xD EN toen was ik ook al soo druk ,, en toen gingen Kaylee En Paulo telkes mij proberen aan te rijden ,,ik ik gillen snel wegfietsen ,, Dilos, Esra en de rest sgoten allemaal in de lach , Kaylee en Paulo so: Wat heeft dat kind nu xD
    Was egt soo grappig


    mwhauahah x3 lol x3
    weetje.. wij hebbe de kerk besmeurd met ijs o_o we waren hyper en we hadde slushpuppy en schepijs en toen werd er beetje mee gegooid en toen raakten we de kerk (A)


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    mwhauahah x3 lol x3
    weetje.. wij hebbe de kerk besmeurd met ijs o_o we waren hyper en we hadde slushpuppy en schepijs en toen werd er beetje mee gegooid en toen raakten we de kerk (A)



    Whuahah ,,Lol xD
    Nicol weer hè :P(A)


    Crack a bottle

    CHAN.
    Hij kan je uitlachen, maar dat zie je niet, omdat hij toch lekker achter zijn PC zit, en jij ook =,=
    en anders ben je hem niet waard [á]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42