• Ik ben nieuw op Quizlet dus ik heb een beetje leesvoer nodig.

    Ik hou vooral van verhalen met onbekende personages al kan ik One Direction nog wel appreciëren. (krul)


    Be careful when a naked person offers you a shirt.

    misschien is dit iets voor jou, het is wel niet onbekend maar toch, i give it a try :D

    The Avengers ~ Matrix of leadership ~

    Loki wordt terrecht gesteld op Asgard en ontsnapt net aan de doodstraf, in plaats daarvan stuurt Odin hem naar Amissa de verlaten sector en hoogst beveiligde gevangenis van het universum.
    maar er is nog een deal af te handelen...

    de Chitauri neemt Loki mee en samen gaan ze met de matrix of leadership hun horizonen vergroten...

    Thor reist naar de aarde om Nick Fury te waarschuwen en de Avengers komen opnieuw bij elkaar om voor eens en altijd met Loki af te rekenen, het team is niet opgewassen tegen de Matrix en Nick schakkelt de hulp in van een lang bewaard geheim...

    how desprate are you



    ~ compleet nieuw verhaal en vervolg op Avengers 1
    ~ begonnen op 30 september 2012
    ~ muziek van de film en van Marvel in het algemeen zal te horen zijn
    bij elk hoofdstukje
    ~ neem abo want ik waarschuw niet !
    ~ elke dag drie hoofdstukjes
    ~ nederlands maar kan soms engelse woorden bevatten of Italiaanse
    ~ opbouwende kritiek is altijd welkom

    trailer :


    soundtrack:


    en dan nog... Welkom op Quizlet (hoera)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Misschien vind je dit wat. (:

    Crash
    http://www.quizlet.nl/stories/97655/crash/


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...

    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur


    Every villain is a hero in his own mind.

    Neem maar eens een kijkje op mijn profiel. Ik heb nogal veel verhalen (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Misschien vind je dit wat:


    Verboden verlangen



    Rose werkt al jaren bij een advocatenbureau en is een mooie dame om te zien. Ze weet niet dat veel van de mannen van haar kantoor dat ook over haar denken en graag een kunstje op haar zouden doen. Als één van deze man wel heel gevoelig materiaal over haar in handen krijgt, begint er een lange achtbaan van chantage, angst en geile ontmoetingen. Ze wordt er zover ingezogen dat ze op het eind niet meer weet of ze alles doet omdat ze het moet, of omdat ze het wil. Zal ze hier ooit uit komen?

    - Onbekende personen
    - Romantiek en drama
    - 16+



    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 22:56 ]


    Just listen.

    Een net begonnen verhaal, enjoy. n_n



    I have learned that some of the nicest people you’ll ever meet are those who have suffered a traumatic event or loss. I admire them for their strength, but most especially for their life gratitude - a gift often taken for granted by the average person in society.

    - Onbekende personen
    - Drama
    - Geschreven door MustBeLove & Acrimony


    Enjoy!


    life is awesome

    Mag het 16+ zijn ? :')


    The soul needs autumn.


    - Korte verhalen over onbekende personen
    - Nederlands geschreven
    - AL

    Plaatje is aanklikbaar


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro




    Als Audreys vriend David het uitmaakt na een relatie van bijna vier jaar, begrijpt ze er niets van. De twee leken een perfect stel en ze hadden zelfs al plannen gemaakt om samen te gaan wonen.
    Audrey is ontroostbaar, totdat haar vriendin Emma haar opdraagt een brief aan hem te schrijven, zonder deze te versturen. Ze besluit dit te doen, maar ze houdt niet op na één brief. Elke dag stuurt ze David een brief. In die brieven staan al haar gevoelens en herinneringen, maar ook hoe ze haar leven weer leuk maakt en een nieuwe liefde op haar pad komt.


    ________________________________________________________________________


    Klik op de foto voor de story


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    -One Direction bestaat niet.
    -Volledig Nederlands.
    -Ik waarschuw niet, neem liever een abo.
    -Harry Edward Styles.
    -Skye Olivia Winters.



    "He has beautiful eyes, a charming smile and very cute curls. He's just perfect."


    Link. (:


    Reading a good book is like taking a journey.


    Gladys vertrekt met vlucht 701 naar haar familie in New York om te gaan studeren, op aanvraag van haar moeder. Naar haar familie gaan vindt ze niet erg, maar Gladys heeft één grote angst: vliegen. Van Brussel naar New York was ze maar zes uren onderweg, dus dat was nog niet zo een ramp. Maar nooit had ze gedacht dat die zes uren konden uitdraaien tot de ramp waar ze altijd al van vreesde. Samen met een onbekende jongen die naast haar zat is ze één van de twee personen die een vliegtuigcrash overleven. Ze had haar leven te danken aan hem, maar had nooit de kans om het hem te zeggen.
    Zal ze de jongen van 'Flight 701' ooit nog terugzien?


    • Onbekende personen
    • Neem een abo, ik waarschuw niet
    • Feel free om te reageren en kijk daar, een kudo!


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    geen onbekende personen, geen 1D maar misschien wil je toch kijken?
    A thousand years...[Severus Snape - The Marauders]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio



    "Welcome to your new family, little sister." I said, kissing her little nose.
    ~
    "I am your sister, I am the oldest one. Don't talk to me like that." I shouted.
    ~
    "What are you doing? Stop it!" I begged.
    ~
    "Why won't you believe me?" I cried, begging and hoping that my parents would say that everything was alright and that she was the evil one.



    • Begint: 07-10-2012
    • In het Nederlands
    • Ik waarschuw niet
    • © Odyne (Plaatje+Storyline)
    • Onbekende personen
    • Klik op het plaatje voor de link naar het verhaal

    Wil je een beschrijving? Klik dan hier en scroll naar beneden tot je de titel van dit verhaal ziet.


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"



    The last first kiss, you already had that one.
    For you, it was so easy to lie.
    But why? Why did you lie to me?
    I loved you, with whole my heart.
    But now...

    # One Direction exists
    # Written by Ephesus
    # Starts: O6-1O-2O12





    Mirror On The Wall • Harry Styles


    •••••

    Mirror on the wall, here we are again.
    Through my rise and fall.
    You’ve been my only friend.
    You told me that they can, understand the man I am.
    So why are we here, talkin’ to each other again.
    •Soundtrack•


    •••••

    # One Direction Exists
    # Written by Ephesus
    # Starts 24 september 2012




    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.