• hooi, mijn abonnementen lijstje wordt een beetje klein dus zoek ik nog een paar story's om te lezen. Liefst zo origineel mogelijk.
    Ze mogen afgelopen zijn, of ze mogen nog beginnen. Alles is goed, zolang er maar regelmatig aan geschreven wordt.

    wel:
    justin bieber
    one direction
    romantiek en drama

    en al de rest niet
    dank je

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 20:25 ]



    By Paynish ||| Written in Dutch ||| Spoken in English ||| One Direction exists ||| Starts: 09-01-2012





    I want to slap that big smile smile off your damn face.
    Asshole.



    De afbeelding is aanklikbaar, ik hoop dat je het leuk vindt (:


    LEGGO!


    Evalyn is levensmoe. Haar verleden achtervolgd haar en ze wil er een einde aan maken. Ze wil afscheid nemen van haar leven in de enige stad waar ze zich ooit echt thuis heeft gevoeld, Londen. Daar onmoet ze een vreemde jongen die haar een voorstel doet. Als ze hem één week de tijd geeft om haar te overtuigen te blijven leven, dan zal hij haar niet tegenhouden. Gaf ze hem geen kans dan zou hij alles doen om haar tegen te houden.
    De jongen lijkt overtuigd van zichzelf, dus ze neemt het aanbod aan. Misschien is ze wel nieuwsgierig naar wat het leven haar te bieden heeft, misschien is ze wel nieuwsgierig naar deze vreemde.


    If you want to succeed in your life, remember this phrase:
    That past does not equal the future.
    Because you failed yesterday, or all day today, or a moment ago.
    All that matters is: What are you going to do, right now?


    Cool, neat, swell -Cry

    immortality's game


    I really fücked it up this time, didn't I my dear?

    http://www.quizlet.nl/stories/72973/we-found-love-in-a-hopeless-place-ft-justin-bieber/

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

    *Nederlands verteld
    *Engels gesproken
    *elke dag minstens 1 deeltje
    *One Direction bestaat

    maybe you like it! (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~


    LEVEN
    http://www.quizlet.nl/stories/79800/leven/



    Het is negen januari, negen minuten over negen in de morgen. Het is koud, extreem koud, maar op blote voeten sluipt er een meisje door de Drentse bossen. Het is negen januari, 2015, en in Nederland is het oorlog.
    Fenna is een doorzetter, maar ze ziet haar toekomst verdwijnen. Wanhopig is ze op zoek, een zoektocht naar leven.
    'Wie ben jij?' vraagt het meisje, terwijl ze me nieuwsgierig aankijkt. Haar krullend blonde haren dansen over haar schouders terwijl ze naar me lacht. Met haar handen wriemelt ze aan de glinsterende franjes die aan haar roze jurkje zaten. Ik had een brok in mijn keel. Ik wilde hem wegslikken maar het lukte niet. 'Niet praten, Fenna,' hoorde ik de krakende stem van Cobus via mijn headset in mijn oor fluisteren, 'doe heel rustig een stap naar achter.' Ik knikte, al wist ik dat hij het niet zag. Zou hij het merken als ik... Ik keek in de diep blauwe ogen van het meisje, die me langzaam naar haar toe trokken.


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    'Will you miss me when I am gone?' he whispered in her ear.
    'Offcourse, I came to the past, I met the love of my life and I will try to change his future,' she whispered back.
    'You came to safe me?' he asked with tears in his eyes.
    'Yes...'


    || Start: 10 April 2012 (bij 25 abo's eerder)
    ||Written in Dutch and English
    || Abo is handig, want ik waarschuw niet.





    It Tears Me Up ~ LiLo
    Cause there are three little words,
    that I've always been dying to tell you!
    But our love will be broken,
    shattered like a mirror in a million pieces.

    One direction bestaat
    Written by: Liamousine
    Written: Dutch
    Spoken: Dutch (& a little bit English)
    Started: 16th of March 2012






    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Bucket List •

    Flora Sycamore woont in het mooie Engeland, in een kustgebied 100 km van New Castle met haar vader en hond, Barny. Flora is al 21 als ze hoort dat het vader ongeneeslijk ziek is en dood zal gaan. De dood komt met rasse schreden dichterbij met dit nieuws en Flora en haar vader werken een bucket list af.
    Ze besluiten hun huis te verkopen en rond te trekken over de wereld, en het eerste punt te bezoeken: Zwisterland.



    http://www.quizlet.nl/stories/81692/bucket-list-/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    *onbekende personen
    *Pas begonnen
    *ik update veel als ik gemotiveerd ben :3
    *Drama, actie met een vleugje romantiek :3


    And I hope.. we'll meet again..

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

    *Nederlands geschreven
    *Engels gesproken
    *elke dag minstens 1 stukje
    *One Direction bestaat

    maybe you like it (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Hi,

    From the moment I met you everything changed | Zayn Malik

    From the moment I met you everything changed
    I knew I had to get you, whatever the pain

    I had to take you and make you mine
    Take you and make you mine

    Yes, he got me.
    Yes, I love him.
    But, than everything changed.





    -One Direction bestaat
    - Engels/Nederlands gesproken
    -Abo is handig, ik waarschuw niet


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.



    I got to know where I belong
    I got to know where I came from
    I got to know the reasons why I'm here
    The way I am
    Feeling the things I feel




    Hailey Jane Delaney lijkt een heel normaal meisje van 16. Alleen werd ze door haar ouders ernstig verwaarloosd. Als ze uit huis wordt geplaatst en een pleegmoeder in La Push krijgt, lijkt alles beter te gaan maar niets is minder waar..


    #A xExpression & Ceetje production
    Nothing may be copied without our written premission!
    #Soundtrack
    #Dit is onze eerste echte story, dus graag tips!
    #Started on 11//04//2012


    If we can't live together, we are going to die alone.


    ''She hypnotize with her eyes.
    Everyone is scared for it,
    but nobody can fear the desire.
    Even they know they'll die.''

    Prinses Sophia, jagers Godgell en Salomé, heks Esmeralda, commandant Herp en schrijver Hugo, te saam De Orde van Korpel. Gevormd wegens gevaren van buitenaf tegen Symphonia en eigen mensheid, opdat er geen ondernemerschap uit ging vanuit autoriteiten. Landverraders zonder recht, gerechtigde gezien als landverraders. Een voor alle, alle voor een!

    ''Ik haat mensen die liegen, ook niet als het tegen hun zelf is. Ja, ja ik haat jullie ook, mam en pap!'' Prinses Sophia van Symphonia.
    ''Alsjeblieft zeg, onopgemerkt zijn als een schaduw is niet opvallen als een bekendheid, of een van de meest gezochte criminelen. Dus, geliefd prinsesje, gewoon binnen blijven en niets doen of binnen blijven in de muren van Calypso. Vragen?'' Salomé.
    ''Zo stil als the wind, niemand kan zo zijn. Zelfs de wind kan niet zo stil zijn, ja, ze maakt geluiden. Maar alleen de wind is in staat geluiden te maken zonder dat mensen het merken. Dus, in dat opzicht kan de wind alleen zo stil zijn, maar gelijkertijd ook niet. Is dat logisch of niet?'' Godgell.
    ''Ga zitten, houd je klep en doe wat ik van je vraag, niets meer, niets minder. Wanneer je dat niet, zal ik er persoonlijk voor zorgen dat de rest van je bestaan je wordt achtervolgd door nachtmerries van mij in mijn ondergoed. Begrepen?'' Herp.
    ''Dat is een gedicht, ooit van gehoord?'' Hugo.
    ''Wees een met de natuur en met jezelf, met je naasten en vijanden. Om te overleven moeten we in vreedzaamheid en harmonie leven, anders zullen wij mensen uitsterven. Wees een met al de kinderen van Moeder Natuur, jij goddelijke schoonheid van pure Natuur.'' Esmeralda.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    They Just Told Me I'm A Wizard
    One Direction


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.