• ..Zonder Facebook!

    Ik heb besloten om mijn facebook eindelijk de deactiveren, want het zorgde voor veel te veel afleiding, het is wel tijdelijk :'D
    Ik ben blij dat ik het eindelijk heb gedaan, alleen verveel ik me nu echt zo enorm.

    Heben jullie vandaag iets gedaan waar je blij mee bent? (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Een 92% gehaald voor Latijn, ja dus. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Haha, dat zou ik echt niet kunnen. ;D Respect!

    Ik heb vandaag een andere pil gehaald bij de dokter, lol. T'is nog maar te zien of ik daar blij mee ga zijn.


    ars moriendi

    Je bent pas 12, dude! Toen ik even oud was als jou, speelde ik nog met mijn Flora pop ='].
    Ik heb vandaag eindelijk een galajurk voor vrijdag en ik ben naar de huisarts gegaan na het vaak uitgesteld te hebben.


    The odds are néver in our favor.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Mijn facebookloze leven is best chill hoor :Y)
    Ik had een negen voor mijn schetsboek, dus ik ben ook blij ^^.


    i put the fun in funeral

    Als ik het zou hebben zou het voor mij niet makkelijk zijn om dat te doen.
    Ik heb mijn wiskunde proefwerk best goed gemaakt volgens mij.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Knight schreef:
    Je bent pas 12, dude! Toen ik even oud was als jou, speelde ik nog met mijn Flora pop ='].
    Ik heb vandaag eindelijk een galajurk voor vrijdag en ik ben naar de huisarts gegaan na het vaak uitgesteld te hebben.


    Ja het is eigenlijk ook wel een beetje daarvoor, ik bén ook maar 12 en het was echt niet normaal hoevaak ik erop ging .


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Britsanity schreef:

    En waarom dit nu weer?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.