• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:17 ]

    Ik zou zeggen je ID, maar als je er niet zeker van bent dan zou ik het navragen, voordat ik straks de schuldige ben. :'D


    She's imperfect but she tries

    Moet je even nakijken of je ook een registratienummer voor dat programma hebt. Anders even een belletje plegen of een mailtje sturen om het zeker te zijn. Ik weet het namelijk niet zeker, en met dat geld zou ik het risico niet nemen. Ik ken de toets niet, wat is het precies?


    The truth is out there.

    Martian schreef:
    Moet je even nakijken of je ook een registratienummer voor dat programma hebt. Anders even een belletje plegen of een mailtje sturen om het zeker te zijn. Ik weet het namelijk niet zeker, en met dat geld zou ik het risico niet nemen. Ik ken de toets niet, wat is het precies?


    Het is een Engels toets die er volgens mij vooral is voor mensen die in Engeland willen studeren. En ik zou wel willen bellen maar dat kan maandag pas en de toets zit bijna vol en dit is mijn enige optie..

    Andria schreef:
    (...)

    Het is een Engels toets die er volgens mij vooral is voor mensen die in Engeland willen studeren. En ik zou wel willen bellen maar dat kan maandag pas en de toets zit bijna vol en dit is mijn enige optie..


    Heb je al gekeken of er online fora zijn over de toets? Misschien kun je daar oud deelnemers vragen wat het precies is. Anders kan het nog onder de uitleg staan.


    The truth is out there.

    Mijn huisgenootje komt uit Duitsland, maar volgt een Nederlandse studie. Zij moest ook een toets Nederlands doen om te bewijzen dat haar taalniveau op peil is. Komt het hiermee overeen? Wie weet weet zij wel het een en ander aan vergelijkbare ervaringen.


    She's imperfect but she tries

    Ik weet het niet maar misschien staat er hier iets tussen? Of kun je je vraag stellen: http://www.ieltsbuddy.com/practicalities-of-the-ielts-test-forum.html


    The truth is out there.

    Het is je persoonsnummer. Je documentnummer is enkel het ID nummer van je ID zelf, haha. Ik vind het ook altijd super verwarrend, maar heb het verschil geleerd toen ik in de nummers op moest schrijven voor een post ding.


    Your make-up is terrible

    Ik denk het persoonsnummer op je ID, maar kijk het toch maar even na voor de zekerheid. (:


    The soul needs autumn.

    Needles schreef:
    Het is je persoonsnummer. Je documentnummer is enkel het ID nummer van je ID zelf, haha. Ik vind het ook altijd super verwarrend, maar heb het verschil geleerd toen ik in de nummers op moest schrijven voor een post ding.


    Weet je het zeker? Ik ben echt in de war. Persoonsnummer lijkt mij inderdaad ook iets logischer omdat je het vaker gebruikt.

    Andria schreef:
    (...)

    Weet je het zeker? Ik ben echt in de war. Persoonsnummer lijkt mij inderdaad ook iets logischer omdat je het vaker gebruikt.


    Yeah, het wordt ook wel je Sofinummer of burgerservicenummer (BSN) genoemd.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Yeah, het wordt ook wel je Sofinummer of burgerservicenummer (BSN) genoemd.


    Shit, ik lees nu dat het identification document number is. Weet je het dan nog steeds zeker?

    Identification document number klinkt wel heel erg naar het nummer van je ID-kaart zelf en niet jouw nummer.


    I am an idiot, I move.

    Dit is wat ik vind als ik Google:

    How do you get Identification Document Number of ielts exam?
    EDIT
    Answered by The Community
    Making the world better, one answer at a time.
    The Identification Document Number they are referring to is the number of the document you presented to them when you signed up for the test. which is usually either a passport number or an ID number.


    Dus ik ga ervanuit dat het je IDnummer is en dus het nummer wat op je ID staat.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    mt omdat ik dit wss ook moet gaan doen en alle info kan gebruiken haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sphericity schreef:
    Identification document number klinkt wel heel erg naar het nummer van je ID-kaart zelf en niet jouw nummer.


    Ja, dat vind ik ook. Maar het is raar omdat je eigenlijk altijd dat persoonsnummer gebruikt.