• Mijn laptop is net gecrashed. >.< Denk ik.
    Ik was gewoon op Youtube filmpjes aan het kijken, en toen werd het scherm ineens zwart, hij was niet warm alleen de batterij een heel klein beetje lauw. Het scherm voelde zelfs niet warm aan, hoewel dat normaal altijd wel een beetje warm heeft. Nu wilt hij niet meer opstarten, hij reageerd niet meer op de kabel, de batterij zit in de laptop, dus normaal zou er een oranje of groen lampje moeten branden, maar nee, niets. >.< Hij is bijna drie jaar oud, en er was niets aan de laatste dagen, niets --'
    Kan iemand me helpen? Ik wil niet voor eeuwig op mijn vaders computer moeten.


    comfort in c h a o s

    Net mijn zus haar batterij erin gestopt, werkt, zonder batterij of met mijn batterij werkt hij niet >.<


    comfort in c h a o s

    Tsja, ik vrees dat je batterij naar de ruk is? :x


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ziet er naar uit dat je batterij het gewoon begeven heeft.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    @De twee boven me
    Zonder batterij, dus gewoon met een ingestoken kabel, werkt hij ook niet.


    comfort in c h a o s

    Accu stuk?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik denk dat je je accu moet vervangen, hij kan leeg zijn. Dat had ik de vorige keer ook, maar hij lukte gewoon wél met de kabel eraan. Eventjes naar de plek waar je hem gekocht hebt brengen?

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 11:54 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Je zal waarschijnlijk een nieuwe oplader moeten kopen. Heb ik ook al gehad, maar hij was nog in garantie, dus koste het me geen geld. Na 3 jaar zou hij al uit garantie kunnen zijn. Een nieuwe oplader kan echt duur zijn, dus koop zeker geen nieuwe als je voor het geld beter een nieuwe computer kan kopen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Accu/batterij kapot, lijkt het zo.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Is het je batterij dat je vervangen hebt of oplader, want ik ben even in de war. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Devines schreef:
    Accu stuk?


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Passerby schreef:
    Is het je batterij dat je vervangen hebt of oplader, want ik ben even in de war. x')

    Batterij en oplader, ik heb ze beiden vervangen.
    De oplader krijgt geen contact meer, net bij mijn opa geweest. Minstens twee weken kwijt, super >.<


    comfort in c h a o s