• Oké, ik las het dus ergens op Tumblr dat Niall nu een beugel heeft en dat geloof ik best wel, aangezien hij best onzeker is over zijn uiterlijk en zo. Maar mensen gaan daar allemaal praten over foto's dit en dat en nu wil ik het weten. WAAAR ZIJN DIE FOTO'S? Want ik moet ze zien weetje, en heb nu al een kwartier gezocht, maar begin mijn geduld te verliezen. Dus hartelijk dank alvast als je me even helpt, hihi. x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nog niets over gehoord :]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ehmm... Ik zag er Daarstraks 1 op twitter... Kan alleen de link niet sturen, zit op Ipod. Maar ik zag wel dat hij ze heeft, niet heel duidelijk maar je ziet het wel


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wat dacht je van een nachtbeugel :'D


    SLOAN.

    Peeta schreef:
    Wat dacht je van een nachtbeugel :'D


    Ah ja, dat zou ook kunnen. Maar ze hadden het over foto's? Dat je het kon zien? Hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ja, had ik op twitter gehoord. Met deze foto


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Clouded schreef:
    Ja, had ik op twitter gehoord. Met deze foto


    Die foto had ik ook gezien :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Die foto had ik ook gezien :3

    Haha, ja, volgens mij is dat verder ook de enige foto daarvan, maar oke :3


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Clouded schreef:
    Ja, had ik op twitter gehoord. Met deze foto



    LOL. Ik ga zoeken naar zo'n foto met echt duidelijke zilvere slotjes. Ah, ik vraag me af hoelang hij hem moet? Eigenlijk vond ik hem al goed zoals hij was. Hihi, maar zolang hij er blij mee is, fine. Bedankt voor het sturen van de foto trouwens! x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Iemand die ik ken via twitter is gisteren naar hun concert in Manchester geweest, en zij zei dat er nog niets te zien was... Maar kan natuurlijk ook zijn dat ze te ver zat om het te zien. (:

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 21:31 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Wouw boeiend door die hele leuke 1d staat me twitter vol met 1d en ik het het op school elke dag aan horen. So whatever sorry rot humour over 1d ik kan niet eens 1 dag op school zitten of ergens anders waar ik het niet hoor

    OT:
    I don't give a damn f***.


    Shoganai i ne~

    Nooo, hij moet geen beugel nemen. Ik vind zijn tanden juist leuk! Het staat 'm zo schattig! ;o

    PinkaminaPie schreef:
    Wouw boeiend door die hele leuke 1d staat me twitter vol met 1d en ik het het op school elke dag aan horen. So whatever sorry rot humour over 1d ik kan niet eens 1 dag op school zitten of ergens anders waar ik het niet hoor

    OT:
    I don't give a damn f***.


    Ruilen van school? Niemand in mijn klas kan het waarderen dat ik hun muziek luister. jaj.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cinna schreef:
    (...)

    Ruilen van school? Niemand in mijn klas kan het waarderen dat ik hun muziek luister. jaj.
    Haha ik zou bijna ja zegen ;D. Sorry ik zit nu een beetje in een gevoelige bui :c.


    Shoganai i ne~

    McGinty schreef:
    Nog niets over gehoord :]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Fillip schreef:
    Nooo, hij moet geen beugel nemen. Ik vind zijn tanden juist leuk! Het staat 'm zo schattig! ;o