• Okay , de helft van jullie vind mij dus een ruzie uitlokker ofzo ,maar het was niet mijn bedoeling op ruzie te maken ,of iemand te kwetsen..
    But , ik typte gewoon naar hoe ik me voelde enzo en dan kan het op zoiets beginnen te lijken..
    zoals de meesten ondertussen wel weten , Mag ik SOMMIGE mod's niet zo.. But het was echt niet mijn bedoeling om 1 van die mod's te kwetsen,Als ik dat wel heb gedaan ,,srry dan..
    En verder.. sal ik nooit meer mijn mening geven aangezien die tog alleen ruzie uitlokt ><


    Crack a bottle

    Ik vind jou geen ruzie uitlokker!!!!
    Jij hebt gewoon dik gelijk, en daar kunnen andere mensen niet tegne
    En iedereen mag zijn mening geven en jij ook!!


    Dunno ><

    doe normaal ofzo.Ga je nu sorry zeggen?laat andere mensen maar sorry tegen jóu zeggen..schat je laat je kleinmaken.


    Lalalalalalalala.

    Als je gewoon eerst kalmeert van je boosheid en dan rustig je mening geeft heeft niemand echt meer problemen met je hoor ^^ Trouwens, ondanks je felle meningsuiting mag ik jou wel :P


    Life is hard and then we die

    Als je gewoon eerst kalmeert van je boosheid en dan rustig je mening geeft heeft niemand echt meer problemen met je hoor ^^ Trouwens, ondanks je felle meningsuiting mag ik jou wel :P

    Wie mag ASh nou niet?!


    Dunno ><

    doe normaal ofzo.Ga je nu sorry zeggen?laat andere mensen maar sorry tegen jóu zeggen..schat je laat je kleinmaken.

    gheghe lieffie ,ik hou me ook wel bij mijn mening:Y)
    Omdat ik gewoon gelijk heb (A)
    But.. ik had het wel wat anders kunnen brengen ,,snappie:P


    Crack a bottle

    SGAT ! jij bent geen ruzie uitlokker !!
    iedereen mag zijn mening uiten dus jij ook !

    SGAT ! jij bent geen ruzie uitlokker !!
    iedereen mag zijn mening uiten dus jij ook !


    dat blijkt maar weer>< Telkens als ik mijn mening geef zit ik weer met een waarschuwing ¬¬'


    Crack a bottle

    (...)

    dat blijkt maar weer>< Telkens als ik mijn mening geef zit ik weer met een waarschuwing ¬¬'

    Ze kunnen er gewoon niet tegen dat jij altijd gelijk heb!


    Dunno ><

    (...)
    Ze kunnen er gewoon niet tegen dat jij altijd gelijk heb!

    Jup Jup

    1. goed dat je je excuses aanbied
    2.Je mag gerust je mening zeggen, maar doe het gewoon genuanceerder, dan val je niet direct iemand aan, en dan klinkt het allemaal niet zo erg, waardoor er niet zo'n 'ruzie' wordt uitgelokt.^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Ze kunnen er gewoon niet tegen dat jij altijd gelijk heb!

    Idd! ik krijg hier selfs 4 waarschuwingen omdat ik online ben ,, snap je nu mijn probleem met SOMMIGE mod's ><


    Crack a bottle

    Wat betekent genuanceerder nu weer
    ?!


    Dunno ><

    1. goed dat je je excuses aanbied
    2.Je mag gerust je mening zeggen, maar doe het gewoon genuanceerder, dan val je niet direct iemand aan, en dan klinkt het allemaal niet zo erg, waardoor er niet zo'n 'ruzie' wordt uitgelokt.^^
    Mee eens.


    Life is hard and then we die

    1. goed dat je je excuses aanbied
    2.Je mag gerust je mening zeggen, maar doe het gewoon genuanceerder, dan val je niet direct iemand aan, en dan klinkt het allemaal niet zo erg, waardoor er niet zo'n 'ruzie' wordt uitgelokt.^^


    ja ,maar ruzie isder nu eenmaal><
    En ik vind het dom dat je daar waarschuwingen voro krijgt wnt ruzie is heel natuurlijk (A)


    Crack a bottle

    Wat betekent genuanceerder nu weer
    ?!


    ik hb geen idee xD


    Crack a bottle