• Voor ons familie Kerstdiner ga'k als dessert chocoladesouffleetjes maken :v) En 'k heb er zoveel zin in, want 't plaatje wat in m'n kookboekje staat, ziet d'r zo lekker uit _O_ Hopen dat 't bij mij ook zo goed uitpakt! Aangezien 't in die kookprogramma's altijd bij de chocoladesoufflés verkeerd gaat :')



    En, wat gaan jullie bereiden voor 't Kerstdiner?

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 14:40 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Pompoensoep en -eerst Thaise Jasmijnrijst, maar die hadden ze niet bij de AH :[- rijst met zeebaars met limoen en tijm en nog iets xd. En als dessert Brownies omdat die makkelijk vantevoren te bereiden zijn :].


    Are you lost?

    Volgens mij gaat mijn moeder koken, dus ik ben benieuwd :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik maak coquilles st. Jacques, gevolgd door gebraden haas met oven-baked aardappels, worteltjes en een groene salade. Gevolgd door een "chocodream" - een toetje met zelfgemaakte caramel-chocolade-mueslirepen (ja, de muesli haal ik bij de notenboer), chocolademousse in drie smaken en een lolly met zelfgemaakt chocolade-ijs omhuld door (eerst getemperde) witte chocolade. Daarna een lekker kopje koffie (waarschijnlijk maak ik Latte Macchiato's, en anders cappucino. Ligt er al aan wat mijn ouders en oma willen) en misschien wat kaas. Ik heb brin de paille gehaald, roquefort, brie rustique en langres. Ze zien het wel wat ze willen, voor mijn ma heb ik ook blue stilton gehaald en ik heb mijn vader opgedragen om stilton te halen :P

    (Ik kook vaak en vind het leuk)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Foxfaces schreef:
    Het restaurant is onze beste vriend. :Y)

    Kom je bij ons eten? (joehoe) 'k Heb nog wel 'n souffleetje over 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik doe niks want ik ben lui. (krul)

    Nee, misschien ga ik mijn moeder helpen met een salade maken voor bij t gourmetten, en de dingen snijden enzo. Maar zelf iets maken? Mij niet gezien.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Morgen eten we iets waarvan ik de naam al vergeten ben, en op tweede Kerstdag ga ik exploderen van een vijfgangenmenu waardoor ik me graag laat verrassen :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik weet niet eens of we überhaupt wel wat gaan eten lol, hell broke out today.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik heb gekruide kippepootjes gemaakt, gewoon kruiden en in de oven gooien. Met daarbij gebakken aardappelpartjes met schil en kruiden en als toetjes hertog schepijs ;D
    Morgen gaan we gourmetten en maandag krijgen we een 4 gangen menu.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wij eten morgen spareribs van de slager _O_

    En tweede kerstdag hebben we een high tea en dan ga ik snicker cupcakes, chocolate fudge, gevulde eieren en worstenbroodjes maken ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ooh dat is echt lekker, mijn mama maakte dat eerst ook wel eens, in van die mini pannetjes :9~
    Maar ik zelf niets, ik ga de eerste kerstavond gourmetten en tweede kerstavond fonduen lol


    As travars

    Niet ingezakt!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Scrooge schreef:
    Niet ingezakt!



    Wow, perfect! En nog smeuïg langsbinnen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Wow, perfect! En nog smeuïg langsbinnen?

    Oui


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb lekker cupcakejes gemaakt jum :9~


    I'm just a little girl in a big mean world.