• Wie heeft er nog wat leuks meegemaakt in de vakantie:D?
    Tijdens een vertraging van onze vlucht die om 10 over 10 op 22 februari kwam ik Pluk tegen van The Face tijdens het wachten op het vliegveld. Wel leuk, mijn zusjes en ik gingen met hem op de foto:D
    Minder leuk was wel dat de ander vliegtuig pas om 5 uur in de middag steeg, waardoor we ipv. 3 uur in de middag in Amerika 12 uur in de nacht daar aankwamen.


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mijn vakantie is al weer een poosje over, ik was de helft van de vakantie ziek.


    Bad decisions make good stories.

    O hey, hier waren mijn 2 zusjes en mijn moeder ook ziek, nog steeds dan. We waren met 5 gegaan, mijn 3 zusjes, mijn moeder en ik


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Het grappige is dat we 22 gingen en vandaag terug kwamen met zowat dezelfde mensen in de vliegtuig op de heen en terug reis


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik ben al 2 weken naar school gegaan. Zoveel had ik toen niet in de vakantie gedaan volgens mij.


    I still think of the guitar bible.

    Vakantie is bijna over :c.
    Ben naar de kapper geweest, geschilderd , uitgeslapen en niet te vergeten:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Anarose schreef:
    Mijn vakantie is al weer een poosje over, ik was de helft van de vakantie ziek.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik was mijn hele vakantie ziek (cat).


    The odds are néver in our favor.

    Welke vakantie?


    ars moriendi

    Scabbia schreef:
    Vakantie is bijna over :c.
    Ben naar de kapper geweest, geschilderd , uitgeslapen en niet te vergeten:

    hahaha dat filmpje vind ik nou leuk (krul)


    I still think of the guitar bible.

    Ik heb eindelijk een nieuwe laptop gekocht ^^
    Maar hij is er pas woensdag -.-"
    Alsnog ben ik blij, en zwaar verliefd op de foto's die ik ervan heb gezien ^^
    Waar in Amerika ben je naartoe geweest??


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love

    Veel geslapen.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik ben in Orlando, Ocala en Miaimi geweest:)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mijn vakantie was al een week over. Maar ik ben vandaag uitgenodigd om in een vakantie met een vriend mee te gaan naar zijn familie in Nieuw-Zeeland. Als we iedereen maar duidelijk weten te maken dat ik niet zijn vriendinnetje ben :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb de hele vakantie anime gekeken. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    kittje schreef:
    Ik ben in Orlando, Ocala en Miaimi geweest:)


    ooh wow super vet, was het leuk? Vast wel :P

    maar heb wel leuke dingen gedaan, maar niet echt iets bijzonders :')


    As travars