• Ik heb zo het gevoel dat ik een mannenhater ben. Heel diep van binnen knaag er een negatieve gevoel van haat, leed, woede en pijn. Er zijn mannen die veel leed bij me opwekken, die zo hatelijk en onvergefelijk is. Het gevoel dat ze een dolk in je hart steken dat bloed en zwart wordt van de duistere leegde die ze achter laten. Ze laten me nog liever in de kou, zodat ik sterf in de duistere schaduwen. Een onzekere gevoel knaagt in me. Een gevoel dat er geen mannen zijn die om me geven. Nu niet en nooit niet. Ik ben voor hun ogen maar een object die lust opwekt.
    Een object zonder een persoonlijke identiteit, gevoelens en karaktereigenschappen. De waardeloze object die het altijd opzocht, ook al had ik nooit een sexy foto of naaktfoto gepost.
    De woede en leed knaagt in me. Als alle blikken konden doden dan had ik er voor gezorgt dat ze hadden verloren.

    ^Dit was mijn gevoel voor de meeste mannen^
    Ik mag van geluk spreken dat ik het nooit met een man heb gedaan, maar toch. Er zijn mannen die het naar één ding geïnteresseerd zijn in plaats van mijn persoonlijkheid. Ik kick ze nog liever in hun kruis. En dat meen ik ook oprecht.
    Ik zie mannen als saditische, gevoeloze en oppervlakkige schepsels, die heel erg seksistisch en gevoelloos zijn. Het lijkt alsof ze alleen meer duisternis en leed in de wereld veroorzaken.

    Het verbaast me ook niks dat psychopathische en narcistische stoornissen 3X keer bij mannen voorkomen. En het feit dat mannen vaak schuldig zijn van verkrachtingen, terrorisme, oorlogen, en andere vormen van mensenleed is ook niet nieuw.
    Het verder niet mijn bedoeling om alle mannen op te wereld op een pijnlijke manier naar benden te halen, maar ik wil even mijn frustraties uiten, die steeds in mijn gedachten worstelen. Ik heb verder niet gezegd dat alle mannen op de wereld zo wreed zijn, maar ik denk de laatste tijd zo hatelijk tegen de meeste mannen.


    Ik ben waarschijnlijk niet het enige die er zo over nadenkt.


    Nobody Say It was easy

    ???


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Klaver schreef:
    ???


    waarom vraagtekens?


    Nobody Say It was easy

    blackpit schreef:
    Ik heb zo het gevoel dat ik een mannenhater ben. Heel diep van binnen knaag er een negatieve gevoel van haat, leed, woede en pijn. Er zijn mannen die veel leed bij me opwekken, die zo hatelijk en onvergefelijk is. Het gevoel dat ze een dolk in je hart steken dat bloed en zwart wordt van de duistere leegde die ze achter laten. Ze laten me nog liever in de kou, zodat ik sterf in de duistere schaduwen. Een onzekere gevoel knaagt in me. Een gevoel dat er geen mannen zijn die om me geven. Nu niet en nooit niet. Ik ben voor hun ogen maar een object die lust opwekt.
    Een object zonder een persoonlijke identiteit, gevoelens en karaktereigenschappen. De waardeloze object die het altijd opzocht, ook al had ik nooit een sexy foto of naaktfoto gepost.
    De woede en leed knaagt in me. Als alle blikken konden doden dan had ik er voor gezorgt dat ze hadden verloren.

    ^Dit was mijn gevoel voor de meeste mannen^
    Ik mag van geluk spreken dat ik het nooit met een man heb gedaan, maar toch. Er zijn mannen die het naar één ding geïnteresseerd zijn in plaats van mijn persoonlijkheid. Ik kick ze nog liever in hun kruis. En dat meen ik ook oprecht.
    Ik zie mannen als saditische, gevoeloze en oppervlakkige schepsels, die heel erg seksistisch en gevoelloos zijn. Het lijkt alsof ze alleen meer duisternis en leed in de wereld veroorzaken.

    Het verbaast me ook niks dat psychopathische en narcistische stoornissen 3X keer bij mannen voorkomen. En het feit dat mannen vaak schuldig zijn van verkrachtingen, terrorisme, oorlogen, en andere vormen van mensenleed is ook niet nieuw.
    Het verder niet mijn bedoeling om alle mannen op te wereld op een pijnlijke manier naar benden te halen, maar ik wil even mijn frustraties uiten, die steeds in mijn gedachten worstelen. Ik heb verder niet gezegd dat alle mannen op de wereld zo wreed zijn, maar ik denk de laatste tijd zo hatelijk tegen de meeste mannen.


    Ik ben waarschijnlijk niet het enige die er zo over nadenkt.



    Dat is behoorlijk heftig, zeg. Behoorlijk... Ik kan alleen maar zeggen dat je dan zeker niet met de juiste mannen omgaat. In mijn omgeving ga ik eigenlijk alleen om met de mannen die vrouwen net zo respecteren als ze zouden moeten doen - en doen ze dat niet, dan zijn het niet de mannen met wie ik omga.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Eh.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Soms zie je alleen nog maar de uitersten en dat is rottig.
    Maar je haat tegenover mannen in het algemeen is ook seksistisch.
    Mannen zijn niet van nature slechte wezens, evenmin zijn vrouwen dat. Mensen zijn gewoon ongelofelijk beïnvloedbaar door de maatschappij.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Gareth schreef:
    Eh.


    ... Bedankt voor jouw reactie. Het was doodserieus.


    Nobody Say It was easy

    Eurus schreef:
    Soms zie je alleen nog maar de uitersten en dat is rottig.
    Maar je haat tegenover mannen in het algemeen is ook seksistisch.
    Mannen zijn niet van nature slechte wezens, evenmin zijn vrouwen dat. Mensen zijn gewoon ongelofelijk beïnvloedbaar door de maatschappij.


    Dit, dus. Zeggen dat alle mannen zo zijn, is nogal een overhaaste generalisering.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    blackpit schreef:
    (...)

    waarom vraagtekens?

    omdat ik het nogal een vreemd verhaal vind
    het komt op mij over alsof alle mannen fout zijn


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    blackpit schreef:
    (...)

    ... Bedankt voor jouw reactie. Het was doodserieus.


    Graag gedaan. Maar ik snap het niet.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Catan schreef:
    (...)

    Dit, dus. Zeggen dat alle mannen zo zijn, is nogal een overhaaste generalisering.


    Klaver schreef:
    (...)
    omdat ik het nogal een vreemd verhaal vind
    het komt op mij over alsof alle mannen fout zijn


    Oohw, ik bedoel het voor de meeste mannen. Maar begrijp je wel de begrip? Ik heb verder het gevoel dat de meeste mannen me als lust objecten zien en me verder waardeloos vinden. Dat wil ik via dit topic uitleggen.


    Nobody Say It was easy

    Eurus schreef:
    Soms zie je alleen nog maar de uitersten en dat is rottig.
    Maar je haat tegenover mannen in het algemeen is ook seksistisch.
    Mannen zijn niet van nature slechte wezens, evenmin zijn vrouwen dat. Mensen zijn gewoon ongelofelijk beïnvloedbaar door de maatschappij.


    Seasons will change, but I shall remain

    blackpit schreef:
    (...)

    Oohw, ik bedoel het voor de meeste mannen. Maar begrijp je wel de begrip? Ik heb verder het gevoel dat de meeste mannen me als lust objecten zien en me verder waardeloos vinden. Dat wil ik via dit topic uitleggen.

    nou ja, ik weet zeker dat dat echt niet zo is.
    erg naar dat je die ervaring hebt ja :/


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gareth schreef:
    (...)

    Graag gedaan. Maar ik snap het niet.


    facepalm. Het was nogal poëzie achtig geschreven, maar ik vertaal het even. Ik ben nogal piss off voor bepaalde mannen. Ik was vroeg nog vaak gekwetst door jongens, maar nu ik de laatste tijd omgepast reacties en vernederingen krijgt lijk mijn wantrouw en haat voor mannen te groeien. En omdat ik ook heel woedend bent dat mannen me als iets waardeloos zien. Als een waardeloos stuk lust object. Ik ben er op een tegengekomen wel beu mee.


    Nobody Say It was easy

    blackpit schreef:
    (...)

    Oohw, ik bedoel het voor de meeste mannen. Maar begrijp je wel de begrip? Ik heb verder het gevoel dat de meeste mannen me als lust objecten zien en me verder waardeloos vinden. Dat wil ik via dit topic uitleggen.


    Dat jij hebt idee hebt dat mannen je als lustobject zien en verder waardeloos vinden, kan ook aan jouw zelfbeeld vinden. Wellicht interpreteer je hun woorden, blikken etc. compleet verkeerd.


    everything, in time

    blackpit schreef:
    (...)

    facepalm. Het was nogal poëzie achtig geschreven, maar ik vertaal het even. Ik ben nogal piss off voor bepaalde mannen. Ik was vroeg nog vaak gekwetst door jongens, maar nu ik de laatste tijd omgepast reacties en vernederingen krijgt lijk mijn wantrouw en haat voor mannen te groeien. En omdat ik ook heel woedend bent dat mannen me als iets waardeloos zien. Als een waardeloos stuk lust object. Ik ben er op een tegengekomen wel beu mee.


    No offense, maar dat betekent niet dat álle mannen zo zijn en dat alle mannen jou zo zien. Wat iemand hier boven mij al zegt: het kan aan je zelfbeeld liggen. Persoonlijk vind ik de opmerking dat mannen vaker mentaal ziek zijn en zorgen voor aanslagen etc. helemaal uit de pas hier. Maar dat ben ik.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.