• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    -Matthiew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (Buddy)
    -Amy Somers (BeyondOurOwn)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 17:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jitse Bright
    "Ok." glimlachte ik en ik haastte me naar binnen. De lessen verliepen traag en ik merkte dat ik het moeilijk vond om me te concentreren. Ik zat steeds met mijn gedachten bij Dana.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik liep naar de balie toe om Zoey op te halen. Ze herkende me en sloeg haar kleine armpjes om mijn lichaam.
    'Ik ga een stukje met haat wandelen,' zei ik tegen de vrouw achter de balie. Ik pakte Zoey's handje vast en liep samen met haar naar buiten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alex Thompson
    Er ging een kloppende pijn door mijn hoofd en ik knipperde met mijn ogen. De ondergrond schokte plots en ik vloog van de ene naar de andere kant. Ik kreunde luid en keek rond me. Ik lag in een soort van camionette.
    "Hij wordt al wakker, dat is te vroeg." hoorde ik een stem zeggen. Iemand anders kroop vanuit de bijrijdersstoel naar achteren. Ik hief mijn arm beschermend op, maar mijn bewegingen gingen enorm traag. Zijn hand kwam dichterbij en hij drukte een zakdoek tegen mijn neus en mond. Pas wanneer mijn ogen weer toevielen besefte ik wat het was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jitse Bright
    Ik moest niet meedoen met scherpschieten dus had ik de les voor het middaguur vrij. Ik ging op zoek naar Dana. Ik slenterde wat rond, hopend dat ik haar tegen zou komen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    Ik zag Jitse lopen in de gang. 'Jitse, heb jij Alex gezien?' vroeg ik bezorgd.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jitse Bright
    "Nee, ik zoek Dana. Wat is er misschien?" ik merkte dat ze bezorgd was en sloeg mijn arm troostend om haar heen.

    Alex Thompson
    De tweede keer dat ik mijn ogen opende lag ik in een kamer. Het behang bladerde op sommige plekken van de muren. Ik wou recht zitten, maar dat ging opvallend moeilijk. Mijn handen zaten vastgebonden achter mijn rug. Ik wou me wat comfortabeler leggen, maar hoorde iets rammelen. Ik ging snel rechtop zitten en keek naar mijn enkel. Aan mijn enkel hing een ijzeren ketting, die hing dan weer vast in de muur. Ik keek nog eens rond me en bedacht dat ik hem waarschijnlijk makkelijk uit de muur kon trekken, maar toen ik keek naar de plek waar de ketting in de muur overging, zag ik dat net dat stuk uit beton was. Ik gromde kwaad, dat kreeg ik er nooit uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Het eerste uur, bij zelfverdediging, kreeg hij hoofdpijn en mocht wat eerder uit de les. Hij zei dat hij op me ging wachten en ik vind hem nergens meer.' zei ik, nog steeds bezorgt.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 13:07 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jitse Bright
    "Help me even Dana zoek dan help ik jou. Ik weet misschien een manier om hem te vinden, maar ik moet echt eerst Dana hebben."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Ok, misschien moeten we buiten eens kijken.' stelde ik voor.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jitse Bright
    Ik liep samen met Katherine naar buiten en zag Dana met Zoey lopen. Snel liep ik naar haar toe.
    "Heb jij Alex gezien?" vroeg ik nadat ik haar een kus gaf.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    Ik liep langzaam achter Jitse aan en nam Zoey op mijn arm.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    Ik vond het leuk om met Zoey te wandelen. De frisse lucht deed ons bijde goed.
    'Vind je het leuk hier?' vroeg ik zacht aan haar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sorry als ik laat reageer. Ben in de stad


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana
    Ik keek Jitse aan en schudde mijn hoofd.
    'Ik dacht dat hij bij jullie was.' Ik keek even naar Kath. 'Was hij niet in de les?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Wel, hij was er bij zelfverdediging maar ging iets eerder weg omdat hij hoofdpijn had en sinds dien heb ik hem niet meer gezien.' zei ik bezorgd.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe