• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Mila Smith - TheseWords
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Jay Black - TheseWords
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww



    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 20:03 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [mijn topics]

    [Misschien is het handig om niet het rollen topic helemaal te kopieren en er in te zetten hoe het begint.]


    Your make-up is terrible

    [Mine topics]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Mon topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sony Aileen || Watergeest
    Zuchtend kijk ik naar het water wat op de grond druipt, het water wat van mijn lichaam af druipt. Tenminste, als je het een lichaam kunt noemen. Het is gewoon water, je herkent mijn gezicht en dergelijke wel, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Als ik iets ruik ga ik met een ruk rechtop zitten en spits mijn oren. Een gemene glimlach siert mijn lippen. 'Mensen.' schiet het door mijn hoofd. Het woord mensen betekende voor mij in principe hetzelfde als aas, of prooi. Ik had weer even wat van die angst nodig. Ik strek me uit, sta op en loop in de richting van de geur. Ik zorg wel dat ik niet te dicht bij kom. Stel dat de hele groep - zo te ruiken - al weg ging zonder dat er mee gespeeld kon worden? Die angstige blik in de ogen, daar leef ik voor.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 20:36 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Grace Valentine Flair | Mermaid
    Het is weer zover, het jaarlijkse kamp is begonnen. Ik grijns geamuseerd en duik onder water, ik zwem terug naar het kasteel en geef de boodschap door aan de koning.
    'Laat het feestmaal beginnen.'

    Blyss Felice Hide
    Ik stap uit en til mijn loodzware koffer uit de bus. Ik sjok naar de open plek. Hier ergens moet ik mijn tent op gaan zetten ik zucht. Ik heb geen zin in dit kamp, ik haat kamperen en echt blij met deze klas ben ik nou ook weer niet.

    Matt Jason Hartley
    Ik grijns en loop de bus uit, mijn rugzak zwaai ik van mijn schouder en gooi ik op de grond. Ik heb zin in kamperen, een week lang: geen school, alleen maar lol trappen, meisjes de stuipen op het lijf jagen en gewoon lekker luieren.

    [Wie wil Matt, Blyss of Grace meeten?]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Aileen misschien? zeg zelf maar wie (ze heeft ook een menselijke gedaante, dus het kan met alledrie)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Charlie || Vampier leerling

    Charlie is één van de eerste die uit de bus stapte. Hij keek is om zich heen en zuchtte luid. Hij had echt geen zin in de kampeer trip. Hij kon even goed in het zonnige Spanje zitten maar nee hij had gekozen om naar school te gaan en mee te gaan kamperen. Hij nam een stap naar voor en verstijfde wanneer hij iets zacht onder zijn schoen voelde. "Ah getver! Der is modder hier" zei hij en hinkelde naar een boomstam om te zitten en de schade aan zijn schoen te meten. "Éen van jullie gaat mij nieuwe schoenen kopen" zei hij en wees naar een random persoon.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 20:46 ]


    A dream is a wish your heart makes ♥

    Felice Lily Firze
    Ik sta op en loop naar het raam. Ik begin een beetje te neuriën en ik grinnik even als een vogeltje mee begint te fluiten. Daarna begin ik te zingen. 'And I still wonder
    Why heaven has died
    The skies are all falling
    I'm breathing but why?
    In silence I hold on
    To you and I,'
    zing ik een beetje.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    RememberYoux schreef:
    [Aileen misschien? zeg zelf maar wie (ze heeft ook een menselijke gedaante, dus het kan met alledrie)]

    [Met Grace?]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rose Black
    Vrolijk als ik ben loop ik met mijn tas op mijn rug de bus uit "Hier heb ik me zolang op verheugd!" Roep ik vrolijk,
    "Maar.. Kunnen we de nachten skippen?" Vraag ik angstig aan een leraar.

    Danny Hudson
    Ik loop een beetje verlegen de bus uit en gooi mijn tas neer op een plek een paar meter van de anderen af, mijn vrienden kwamen me snel genoeg wel opzoeken..

    Jason Host
    Ik loop lachend de bus uit "Okay girls! Laten we meteen een meer gaan zoeken?" Roep ik lachend in het rond.

    [Iemand die mijn personages wil meeten?? ^^]


    Little do you know

    [Misschien is het een leuk idee om te wachten met spammen tot iedereen goed en wel een eerste post heeft gemaakt? ;3 dan zal het ook makkelijker zijn voor iedereen. Als ik zometeen een topic vind met 5 pagina's voor ik al een post heb geschreven zou ik al niet meer mee willen doen.]


    Your make-up is terrible

    [Charlie heeft een open reactie dus]


    A dream is a wish your heart makes ♥

    [@Roww Matt? Blyss?]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sony Aileen
    Closer to insanity
    Buries me alive
    Where’s the life we once had It cannot be denied
    Why can’t you see what we had?
    Let the fire burn the ice
    Where’s the love we once had
    Is it all a lie?
    Ik zing zachtjes met het liedje mee van het meisje. Wel een beetje op hypnosetoon, je weet maar nooit. Ik loop langzaam naar de groep en neem de gedaante gewoon water aan, en sijpel langzaam de tegenovergestelde richting van normaal water in. Als ik boven in een boom zit, wordt ik mijn normale gedaante en ik kijk neer op de groep mensen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.