• Vandaag heb ik hele erge ruzie gehad, met wat andere. Ik weet nog steeds niet wie nou eigenlijk gelijk heeft, en wil me verhaal kwijt.

    Ik zit altijd bij de Goth's van de school, het zijn mijn school vrienden dus vandaar. 1 meisje(van die groep) werd in haal gezicht geslagen, door 1tje in mijn klas. Dat meisje pikt dat niet, en die geslagen heeft rent weg. Dat meisje geslagen werd wilde dat kind nooit meer zien anders ramt ze haar de grond in. Waarom ze sloeg is onbekend.

    1 uur later in de les. Het meisje dat sloeg zegt ineens dat het meisje die zij sloeg haar inelkaar wilt slaan. Ik en een ander snappen er niks van, en komen in opstand. Een heel groepje wilt het meisje inelkaar slaan die geslagen werd! Het is een goede vriendin van mij, en mijn vriendin dus in de volgende pauze gingen we direct naar haar toe.

    Wij gingen naar ons groepje vrienden toe, en die schrokken heel erg ervan. Wij zochten onze vriendin die geslagen werd en vonden haar. Het groepje dat haar in elkaar wou slaan zei niks, en durfde niks omdat wij als vriendengroep bij elkaar stonden.

    Wat het ergste is.. Dat 1 vriendin van het meisje die geslagenw werd óók haar inelkaar wou slaan. Ineens .. draaide ze om en liep ze mee met de andere.

    Wie is nou de schuldige? Het is toch never nooit de schuld van het meisje die geslagen werd? ...


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Dat ligt eraan... Een ruzie heeft altijd 2 kanten. Waarom werd ze geslagen?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat ligt eraan... Een ruzie heeft altijd 2 kanten. Waarom werd ze geslagen?


    Ze waren aan het dollen. We stonden buiten, en ze werd geslagen. Het is harder aangekomen dan mijn vriendin verwacht had. Dat meisje mocht haar al zowiezo niet, omdat me vriendin Gothic is.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Ze waren aan het dollen. We stonden buiten, en ze werd geslagen. Het is harder aangekomen dan mijn vriendin verwacht had. Dat meisje mocht haar al zowiezo niet, omdat me vriendin Gothic is.

    Dan is het gewoon een hater die je lekker moet negeren. Tenzij het slaan uit de hand loopt natuurlijk...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    (...)
    Dan is het gewoon een hater die je lekker moet negeren. Tenzij het slaan uit de hand loopt natuurlijk...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zal wel blond zijn maar ongeveero p de helft volgede ik het niet meer :S


    Follow just your own mellody