• Morgen ga ik voor het eerst met mijn beste vriendin naar de stad, Groningen, en ik weet dus niet precies wat ik allemaal mee moet nemen in mijn tas Naast portemonnee, mobiel, sowieso ID kaart in mijn porto en treinkaartje. Plus, ik weet niet of ik mijn schooltas -een Paul Frank handtas of een rugzak- of een van mijn moeders tassen mee moet. Die Paul Frank is de kleinste, maar ik ben bang dat daar uiteindelijk niet alles in past. En die rugzak is niet een gepast iets -de tekst zegt: F*** me, I'm famous -ik was twaalf, oké-- en die handtas van mijn moeder is net iets te groot.
    Daarbij vind ik het redelijk spannend om zonder een volwassenen als veertien en dertien jarige naar Groningen te gaan.

    --Noa


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nou een portemonnee, mobiel en treinkaartje is al genoeg. Ik snap niet echt wat je nog meer mee moet nemen c:
    En ik denk niet echt dat iemand je aankijkt op je rugzak/tas.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 20:01 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik denk dat je genoeg hebt. het is denk ik beter om een iets te grote tas mee te nemen dan een te kleine. In een grote kan je alles in dumpen :Y)


    Seasons will change, but I shall remain

    Wat Markiplier zegt. Als je toch iets wil kopen, dan kan je altijd nog vragen of je er een tasje bij kan krijgen, toch? (;


    26 - 02 - '16

    Misschien een flesje water? Vind ik altijd wel handig. Maar verder zou ik niet weten wat je nog meer mee kan nemen. . .
    Ik zou trouwens gaan voor de tas die jij het fijnste vindt om de gehele dag te dragen.


    Celerity, bij mij gaan die tasjes altijd kapot. Ik ga namelijk heen om te winkelen. Maar wat Serenata zegt; in een grote tas kan ik dingen dumpen, dus dat ook.
    Sand, ah water! Das altijd handig! :')
    Ik denk dat ik dan de rugzak doe, misschien onhandig qua overzicht, maar als ik hem om een schouder doe moet het goed uitkomen.
    Markiplier, das waar ja.

    Thansk guys! :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oh en zorgen dat je telefoon opgeladen is, dat kan nooit kwaad! Maar bovenal, veel plezier, en shop-ze. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Uit doen, bijna de hele dag. Mijne gaat snel leeg!
    Heel erg bedankt Rollins.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik zou als ik jou was gewoon een rugzak meenemen. Zo'n handtas is eigenlijk alleen maar onhandig met shoppen x) Een rugzak kun je gewoon op je rug slingeren :3 En voor de rest, opgeladen mobiel inderdaad, treinkaartje, portemonnee, id, flensje water, ik zou als ik jou was ook iets van een lunch meenemen. Ik weet nog wel van toen ik naar Groningen ging het eindigde in een heel stuk wandelen en toen was ik wel blij dat ik wat eten mee had x) Verder.. Tja, misschien dingen als maandverband e.d.?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Neem trouwens ook pepermuntjes mee. Is altijd lekker onderweg (;


    26 - 02 - '16

    EgoTerro, ons kennend gaan we eerst naar Starbucks en later lunchen :')
    En das handig ja!

    Celerity, bij de AH zouden we zoiets voor terug weg wel kunnen halen. Thanks voor de tip.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Slotje op aanvraag.


    -