• Ghehe, alweer een nieuwe trailer gemaakt voor mijn story 'Destiny is the key to love' die ik samen schrijf met Ordinateur. Iknow, ik ben slecht in trailers. Iknow, slechte kwaliteit. Iknow, er zit weinig spanning in, maar het is juist de bedoeling dat je nieuwsgierig wordt naar hoe het in elkaar zit. (: So... ik wil jullie mening!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik vind hem best leuk, al kan ik hierdoor niets over het verhaal afleiden. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Ik vind hem best leuk, al kan ik hierdoor niets over het verhaal afleiden. (:


    Is ook niet de bedoeling, het is gewoon een voorproefje en naarmate je het verhaal leest kom je erachter. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Kun je de link geven? Deze laptop laat geen filmpjes in topics zien.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    Kun je de link geven? Deze laptop laat geen filmpjes in topics zien.


    Of course. http://www.youtube.com/watch?v=tYMBRkI9l9E&context=C3ec4ecbADOEgsToPDskI-iOqyRZnr0iFYWuJpxqPs


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Wauw cool :'D


    Full of envy behind that anonymous mask

    Je gebruikt filmpjes en foto's tegelijk , dit is nogal irritant. wat ik hieruit kan afleiden is dat het hele verhaal om feesten draait. Ik zou sowieso afknappen.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Je gebruikt filmpjes en foto's tegelijk , dit is nogal irritant. wat ik hieruit kan afleiden is dat het hele verhaal om feesten draait. Ik zou sowieso afknappen.


    Ik heb geen foto's gebruikt. Die foto's zijn uit de video clip Empire State of Mind - Alicia Keys. (: En dat is dus ook een filmpje. En niet het hele verhaal gaat over feesten, het leek me gewoon wel leuk om duidelijk te maken dat het in the USA is en dat het een beetje een 'vakantiegevoel' geeft. Ik bedoel: 16-jarige meiden en vakantie is feesten, toch? (: En misschien komt er wel een vette house-party in.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 13:01 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Riverfire schreef:
    (...)

    Ik heb geen foto's gebruikt. Die foto's zijn uit de video clip Empire State of Mind - Alicia Keys. (: En dat is dus ook een filmpje. En niet het hele verhaal gaat over feesten, het leek me gewoon wel leuk om duidelijk te maken dat het in the USA is en dat het een beetje een 'vakantiegevoel' geeft. Ik bedoel: 16-jarige meiden en vakantie is feesten, toch? (: En misschien komt er wel een vette house-party in.

    Dat gevoel geeft je trailer wel.


    Ex astris, sciencia

    Ik vind het wel leuk gedaan.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Bronte schreef:
    (...)
    Dat gevoel geeft je trailer wel.


    Haha, snap ik. (: Ik wilde iets met feesten doen, maar ook weer niet te heftig. Dus toen kwam dit eruit. Maar het geeft wel een heeeel erg feestgevoel. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Nice job. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking