• als een sl*t. Mijn vriendin van op mijn bus. Een jongen uit mijn klas ging eens met met onze bus en direct vroeg ze zijn nummer en wou ze met hem afspreken en continu wou ze een knuffel. Wat hij toen trouwens niet wou. Ze had toen ook een lief. Nog geen 2 dagen erna was het uit met haar lief , en wou ze met hem afspreken etc.. Toen ze afgesproken hadden de dag ervoor stuurde ze continu berichtjes van ja morgen wil ik een kus van je , en ook een knuffel. Natuurlijk was die vriend van mij al smoorverliefd op haar geworden en zei natuurlijk dat hij dat ging doen. Op die dag zelf gebeurde dat dan ook , maar toen hij het aanvroeg zei ze nee , want ze was blijkbaar op een ander! Dacht ik in m'n eigen nou echt van Wtf. Ze kust hem , maar ze is op een ander? Nu ja die vriend natuurlijk helemaal in de war en verdrietig. Zit ze tegen hem een week later de hele tijd te zeiken over die ene jongen die ze zo leuk vind. Nu kwam ze bij mij op het werk 2 weken geleden en daar werk een jongen - Knappe jongen- die tevens mijn beste vriend is. Was ik er op dat moment niet stuurt ze me een sms die luidt : " Omg die jongen vanuit de winkel is zo hot en lekker en lief en nog zoveel meer!. Zat ik er echt met verbaasde ogen op te kijken. Ze vroeg me dan toen ze me zag ook direct zijn naam, maar die wilde ik niet geven. Ik wou niet dat ze ook van hem misbruik maakte. Zocht ze hem zelf tussen mijn vrienden op Facebook en zei ze dat dat hij haar toegevoegd had. Wat dus een leugen bleek te zijn. Is die ene jongen van mijn klas nu verschrikkelijk boos op haar omdat ze weeral achter een ander loopt , en ook verdrietig , maar dat wil hij niet toegeven. Ik heb haar al duidelijk gemaakt dat mensen haar al rap gaan bestempelen met sl*t als ze zo de jongens aan het lijntje houdt tot ze een kus krijgt en ze daarna laat vallen. Maar dat dringt blijkbaar niet door..
    Wat moet ik met haar aanvangen ? Ik wil echt niet dat ze m'n beste vriend kwetst..[heb hem natuurlijk wel al voor der gewaarschuwd , maar toch..]

    Sorry voor als er schrijf fouten instaan..


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    GATES schreef:


    Negeren. Ze is een sletje. Je moet hem waarschuwen. Je kwetst hem niet, you're saving him instead.

    And afterwards kill her.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.


    26 - 02 - '16

    Cressida schreef:
    Sluit der op, zo donker en ver mogelijk en smelt de sleutel.


    I'd wonder if i ever cross your mind