• De laatste dagen waren en zijn de ergste dagen van m'n leven. Ik zal het nog weleens van mij afschrijven. Om dit af te sluiten heb ik mijn haar (eindelijk) laten knippen en laten verven! Ik wilde het al zo lang rood hebben, maar het lukte bij een andere kapper niet. Maar bij deze dus wel! M'n haar was eerst ook een stuk langer dus er is een heel stuk af. Dit is het resultaat. Wat vinden jullie? ^^

    Before (hier is het wel stijl achtig, terwijl het eigenlijk golvend/krullend is):



    After:

    [ bericht aangepast op 27 juni 2017 - 23:41 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Oh wauw het staat je echt super tof, echt goed dat je dit hebt laten doen!

    Ik heb toevallig vandaag ook een stuk van mn haar afgeknipt, iets wat ik al heel lang wilde!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Cuuuuute! Durfde ik maar om mijn haren ook zo opeens aan ander kleur te geven.


    -

    Staat je echt goed!

    Ik heb vandaag toevallig turqoise in mijn haar gedaan. Aan de onderkant.


    16 - 09 - '17

    Staat je heel leuk! Ik zou ook graag een pony willen, maar dat staat mij echt niet. Dus wat dat betreft ben ik jaloers. D:


    everything, in time

    Wauw, dat staat je super! Ik vind het persoonlijk je ook beter staan dan het erg lange haar. Frisser, misschien? Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Maar het staat je in ieder geval goed! ^^


    Smile. You're beautiful. <3

    Kalokagathia schreef:
    Wauw, dat staat je super! Ik vind het persoonlijk je ook beter staan dan het erg lange haar. Frisser, misschien? Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Maar het staat je in ieder geval goed! ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Meraki schreef:
    Staat je heel leuk! Ik zou ook graag een pony willen, maar dat staat mij echt niet. Dus wat dat betreft ben ik jaloers. D:


    Dank je! Ik heb al een pony sinds mijn twaalfde, want als ik geen pony heb dan staat het echt niet. :'D


    The sun will rise and we will try again.

    Kalokagathia schreef:
    Wauw, dat staat je super! Ik vind het persoonlijk je ook beter staan dan het erg lange haar. Frisser, misschien? Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Maar het staat je in ieder geval goed! ^^


    Precies dit!


    The truth is out there.

    Oooh wat staat dat je ontzettend goed!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ahh bedankt allemaal! :3


    The sun will rise and we will try again.

    Staat je goed! (:

    Whoa, looking good!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Staat je echt goed! Ik vind het goed bij je gezichtsvorm passen :')


    Shoganai i ne~

    KimTaehyung schreef:
    Staat je echt goed! Ik vind het goed bij je gezichtsvorm passen :')


    Haha dank je :')


    The sun will rise and we will try again.

    Findonir schreef:
    Whoa, looking good!


    Dank jeee!


    The sun will rise and we will try again.