• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:03 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [mijn topics. wat is er gaande, wat heb ik gemist?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Niet zo heel veel, denk ik]


    That is a perfect copy of reality.

    Damen Night

    'Hmm.. Heb je je vleugels al sins je geboren ben?' Vraag ik nieuwschierig, ik moest toch iets zeggen en het was nu mijn beurt om vragen te stellen.

    Elizabeth Dellany

    Ik knikte en ik zette het geluid van mijn Ipod een beetje luider zodat de muziek haar gedachten overstemt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja Greenway
    Ik kijk hem glimlachend aan. 'Ja, maar ik kan er iets mee doen vanaf mijn derde. Ik snapte wel dat het anders was dan de anderen en hield het stil. Jij bent de eerste die het weet behalve dan mijn ouders.' zeg ik nogal verlegen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nina Chanel McCean
    'Ik beloof het' antwoordde ik serieus. Dat hij een bliksemstrijder was, was nou niet echt iets wat ik aan iemand wou vertellen. Ik was er tevens alleen maar blij mee dat hij mijn ware aard niet wou gaan verraden.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Damen Night

    Ik glimlachde 'Jij bent de eerste tegen wie ik het zeg, afgezien van de andere weerwolfen' Zeg ik eerlijk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jeffrey Rojas
    Ik verken het huis, zou in deze villa ook een 'speel' kamer zijn? met zo een pooltafel en shit


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dave
    'Thanks.' zeg ik en loop dan door naar de keuken. 'Jeffrey!' roep ik. Ik moet hem even zeggen dat we geen vis maar een vleessalade maken. Ik zeg wel dat de vis op was.

    Masja
    Ik glimlach. 'Eh... Waarom ben ik de eerste?' vraag ik aan hem en doe mijn hoofd schuin.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen Night

    'Omdat ik verwacht dat de meeste mensen schrikken als je ze verteld dat je een weerwolf bent' Grijns ik, ookal was wat ik zij de waarheid.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jeffrey Rojas
    Ik draai mijn hoofd als ik mijn naam hoor. "ja?" vraag ik verbaast.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Abdel
    Ik zit in mijn kamer wat te tekenen. Met tekenen Uit ik mijn gevoelens en dat was nu wel nodig. Als ik klaar ben bekijk ik het resultaat , een paar dikke lijnen vormen samen een geheel en ik leg het tevreden weer terug. Ik loop mijn kamer uit om te kijken of de boodschappen er al zjin.

    Noortje
    Ik ga bij Aurelie en nog een meisje aan tafel zitten. 'Hee' zeg ik 'Ik ben Noortje.. maar zeg maar gewoon Noor' zeg ik er snel achteraan. Ik haat het als mensen Noortje zeggen, alsof ze me eraan willen herinneren dat ik klein ben.


    Always look on the bright side of life.

    Masja
    Ik grijns. 'Maar ik niet. Je bent gewoon net als andere jongens, alleen vind ik die minder symphatiek en snappen ze mij minder goed dan jij.' lach ik

    Dave
    'De vis was op dus wordt het een kip salade, sorry. Maar voor de rest hebben we alles.' ik laat hem de tas zien.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elizabeth

    'Ik ben Noortje.. maar zeg maar gewoon Noor' Hoor ik een meisje zeggen dat net bij ons is komen zitten, fijn nog meer gedachtes.. ik kreeg een hekel aan mijn tante omdat ze me hierheen had gestuurt 'Ik ben Elizabeth, maar noem me maar Liz' Zeg ik vriendelijk.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:25 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jeffrey Rojas
    "ooh maakt niet uit, voor deze salade kan je alles gebruiken" zeg ik. Ik bekijk de tasinhoud. "wauw...hier verkopen ze alles! in new york is dat niet eens" ik grijns waardoor de kuiltjes weer zichtbaar worden. "vett"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dave
    'Ja he, maar ik ben het gewend' grijns ik en zet de tas op het aanrecht. 'Heb je hulp nodig?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel