• Ik haat Kerst, peeps. Sinds 2e Kerstdag 2010. Jep, my boyfriend broke up with me. Morgen een jaar gleden. &nd I feel like shit, really. Ik ben verliefd, again. Die jongen ziet me totaaal niet staan, hij heeft namelijk sinds een week een vriendin. Mijn oude bff wil ik super graag terug want ik mis haar ontzettend! Niemand snapt me met dit probleem. EN NIEMAND ZIET ME STAAN. That's why I hate Christmas.

    Wie haat er nog Kerst?
    &Als je Kerst niet haat: Waarom?

    Ps: Ja ik verveelde me, dus dacht ik; Laten we maar eens een berichtje schrijven


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Dat is vervelend, maar ik zie er ook geen reden in om Kerst te haten. En nee, ik haat kerst dus niet, al is het ook niet mijn favoriete periode. Anyway, een groepsknuffel om je te troosten? :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik haat deze kerst omdat ik met werkelijk iedereen ruzie heb.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nope ik haat kerst niet...integendeel zelfs :)

    Maar ik ken iemand wiens oma vandaag is gestorven, op kerstdag, dus ik heb een vermoeden dat zij het wel haat.
    En ik weet gewoon niet wat ik er op moet zeggen xs
    Heb haar sterkte gewenst


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik kan niet haten. Sorry. Get over that boy, he wasn't worth you ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik haat kerst niet: think of all the amazing food.
    Maar dat is wel heel kut voor je :C


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik begrijp je helemaal! Break ups blijven pijn doen en niemand snapt het, niemand voelt exact hetzelfde, dus ja. Ik haat de datum van mijn meest serieuze relatie nog steeds en elke keer weer is die datum kut...

    Anyways, ik haat kerst niet want mijn familie maakt er niet zo'n grote boe of baa van, het blijft vrij simpel. geen groot feest ofzo, gewoon tof. (:


    Love is louder.

    Tempesta schreef:
    Dat is vervelend, maar ik zie er ook geen reden in om Kerst te haten. En nee, ik haat kerst dus niet, al is het ook niet mijn favoriete periode. Anyway, een groepsknuffel om je te troosten? :Y)


    Awh, thankyou :9~


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Dat is ook nogal lullig, dat hij het uitmaakt met Kerst. D:
    Ik haat Kerst niet, maar heb er ook niet veel mee. Mijn oma zit dan altijd weer over van alles en nog wat te zeiken en op Tweede Kerstdag moet ik helemaal opgedoft bij familie zitten en een hele avond lang doen alsof ik luister naar al hun saaie verhalen. En dit jaar zijn er nog allerlei complicaties die het nog minder leuk maken ):
    Maar ja, het gaat om de Kerstgedachte.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    That's sad.
    Maar bedenk wel, het is niet de schuld van kerst maar van hem! Het is nogal lullig van hem om het met kerst uit te maken. But don't blame christmas. :c Ik snap je gevoel wel hoor, daar niet van.


    Your make-up is terrible

    Ik haat kerst af en toe door de promblem at home ]:


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ik haat Kerst niet,omdat ik naar Londen mag voor een week. ^^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    Ik haat Kerst niet,omdat ik naar Londen mag voor een week. ^^


    Lucky you! (:


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Ik heb het perfecte kerstnummer voor je!


    SLOAN.

    Ik heb niks tegen Kerst. :'D
    Alleen is de televisie zo saai..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hermes schreef:
    Ik heb het perfecte kerstnummer voor je!



    Thankyoouu (:


    Swag,♥ Van Inge(L)