• Puur omdat het zo herkenbaar is. Als je iemand hebt verloren wil je niets liever dan dat. Mijn allerbeste maatje heet toevallig Fred, en ik beeldde me zojuist in hoe het zou zijn zonder hem... Ik denk dat ik zou barsten, ik zou het niet volhouden. Ik ga vanavond met hem naar een kerstbal omdat mijn vriend toch niet meegaat :Y).

    Worden jullie hier ook zo verdrietig van? Ik besef me al tijden dat Harry Potter me veel heeft geleerd. Hij leerde me sterk te zijn als ik alleen was, Fred en George om altijd te blijven lachen in moeilijke tijden, Luna om mezelf te zijn en niet te twijfelen aan wat ik geloof, Neville om nooit op te geven en ga zo maar door. Er zitten wijze lessen in joh O-o!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    O, en daarbij moet ik wel toevoegen dat ik vrij snel huil als ik aan boeken gehecht ben geraakt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dank je, nu zit ik hier met tranen in mijn ogen.
    Hij is heel mooi.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    Dank je, nu zit ik hier met tranen in mijn ogen.
    Hij is heel mooi.


    Sorry, ik moest hem gewoon delen. Are you okay, Freddie?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Sorry, ik moest hem gewoon delen. Are you okay, Freddie?

    Geef niet, kan jij niks aan doen. Ik vond het gewoon zo zielig toen hij stierf,ik zat ook echt in de bioscoop van "je gaat niet huilen je gaat niet huilen", en ik huilde.
    Van iedereen die dood ging vind ik zijn dood het ergst. Vooral voor George.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    *huilt*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dit is idd wel een van de zieligste stukjes ja. Maar ik ga niet huilen. Sorry. Don't get me wrong, ik word niet snel emotioneel van dit soort dingen.


    26 - 02 - '16

    Nein, hier word ik niet eens verdrietig van.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Nein, hier word ik niet eens verdrietig van.


    Hmm, jammer. Ik wel, like, very cherry sad.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Toen hij doodging ik het boek zat ik ook te huilen, net als bij Dobby en Sirius.


    Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.

    Livable schreef:
    Toen hij doodging ik het boek zat ik ook te huilen, net als bij Dobby en Sirius.


    Hihi, ja. Ik moet toegeven dat ik alleen gehuild heb bij Fred en Severus, gewoon omdat je door de regels heen veel wijze levenslessen van ze leert. En in de bioscoop ook.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Omg ja dat was echt erg. Ik heb echt gehuild elke keer als ik die film zag!! En ja ik heb zeker ook wel iets geleerd van Harry Potter!

    Oh ja dat is zo zielig!
    *huilt*


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Brrrr, kippenvel en ik heb tranen in mijn ogen.
    Dat is al heel wat, echt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ooooh dat stukje ga ik niet kijken want dan krijg ik traanogen :(
    echt zo zielig


    I'l give you 11 roses 1 fake 10 real i love you until the last one dies

    (huil)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer