• Wie weet een leuke anime??
    ik vind het niet erg als er veel bloed in komt
    ik heb al gezien:
    tokko, elfen lied, soul eaters, naruto, bleach, tokyo mew mew, death note


    You can't not look cool with a crossbow.

    Clannad. Absoluut Clannad.
    Zoo zielig, maar zoo mooi.

    Absoluut Kaichou wa maid-sama.
    Die is zo geniaal grappig en zo romantisch ^.^
    Bovendien is Usui (hoofdpersoon) super sexy (:
    President of the Student Council at the almost-all-boys Seika High School, the hard-as-nails Misaki Ayuzawa works every day to make life easier on the small population of co-eds who have enrolled there. Though an unholy terror to all things male during school hours, in order to provide for her impoverished family, she secretly works after school at a maid cafe in Akihabara. However, when campus hottie Usui Takumi wanders into the restaurant during her shift, suddenly she finds her reputation in school at his mercy...

    Andere animé is One Piece.
    het is shonen en zo ongelooflijk grappig ^.^
    Het gaat over piraten. Monkey D. Luffy (17) wil graag de beste piraat ooit worden. Hij is echt debiel. Hij is energiek, enthousiast, ziet in alles feest en is niet bepaald serieus (ow en hij houdt van eten. heel veel eten). Samen met zijn crew (waar nogal rare wezens bijzitten, zoals een levend skelet, een zwaardvechter, een kok met rare wenkbrauwen en een rendiertje die kan praten) wil hij zijn doel bereiken. Natuurlijk zijn er ook allemaal vijanden enzo.

    Ik raad beide erg aan, maar kijk eerst kaichou wa maid-sama, want one piece heeft boven de 400 afleveringen (inmiddels al boven de 500?) en Kaichou wa maid-sama heeft er 26.

    trailer kaichou wa maid-sama
    trailer one piece

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 14:50 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    X/1999
    Tsubasa chronciles
    Ova tsubasa tokyo revelutions

    negima, al is hij niet helemaal af
    d gray man, is erg aan te raden!
    Pandora heartsalleen het eind is niet af, maar dat komt omdat er eerst een vervolg op zou komen, maar dat wouden ze niet meer doen.

    ik heb ze allemaal gezien, is erg mooi. Als je ooit nog meer nodig hebt moet je het zeggen, dat geef ik je de lijst van alle anime's die ik gezien heb, en dat zijn er erg veel.

    (dragon crisis, la corda d'oro, ano hana, princess tutu, shugo chara, baka to test to shoukanjuu (+ ni) en busou renkin zijn ook erg leuk. ano hana is vooral aan het eind ontzettend zielig, ik kon niet meer stoppen met huilen.)

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 20:42 ]

    Vampire Hunter D. Ik zou bij god niet weten waar hij over gaat, maar de sfeer in de AMV's op YT sprak me aan :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lucky Star
    Onii-chan no Koto nanka Zenzen Suki Janain Dakara ne!!
    Karin Chibi Vampire
    Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan
    Black Blood Brothers
    Spice and Wolf
    Kaichou wa Maid-sama!

    Misschien heb je er wat Aan :Y)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 11:26 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    xSlagroomx schreef:
    Lucky Star
    Onii-chan no Koto nanka Zenzen Suki Janain Dakara ne!!
    Karin Chibi Vampire
    Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan
    Black Blood Brothers
    Spice and Wolf
    Kaichou wa Maid-sama!

    Misschien heb je er wat Aan :Y)


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Jammer anders zou ik zeggen Death Note xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Deadman Wonderland


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    junjou romantica, gravitation, alice 19th, shaman king...


    Il est toujours l'heure de ne rien faire

    Yayde schreef:
    Absoluut Kaichou wa maid-sama.
    Die is zo geniaal grappig en zo romantisch ^.^



    Jaaa, die is echt leuk! ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hetalia! Lololol.


    No growth of the heart is ever a waste

    Death Note, Clannad en Angel Beats! zijn mijn favorieten.
    Dit is mijn hele lijst, misschien heb je er wat aan :3
    Avatar (nja, Amerikaanse anime)
    Death Note
    Lucky Star
    Elfen Lied
    Clannad
    Clannad After Story
    Angel Beats!

    Dan is er nog K-On!, Kanon, Miraj Nikki, Fruit Basket, Higurashi No Naku Koro Ni, Black Lagoon.. (;

    Fairy Tail is ook echt zo goed <3
    Hell yeah ^.^



    | Reality is for people that lack imagination |