• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassia Sterling
    Moeder sleurde me mee. Ze had Aislyn geslagen ze had aislyn geslagen. aislyn greep mijn andere hand.
    'blijf van haar af.[/i]
    'Moeder stop dit!' snauw ik, tranen in mijn ogen. ik trek mijn handen weg, duw ze bijden tegen mijn borst als bescherming.
    'Stop, alsjeblieft. Ik-Ik kan het uitleggen. De waarheid. Maar word rustig.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amyra Sterling
    'Deze waanzin is nu over,' zei ik beslist. Ik liet Cassia los, maar duwde het andere meisje meteen terug in de isoleercel. Tegen de tijd dat ze doorkreeg wat ik aan het doen was, draaide ik de sleutel al om. 'Met een beetje mazzel haal ik je eruit voordat je verhongerd,' siste ik tegen de gesloten deur, waarna ik terug naar Cassia liep. 'Ik ben érg nieuwsgierig naar die uitleg en ik weet zeker dat je vader dat ook is. Ik ga dit niet nog eens zeggen: meekomen.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Sasha

    "En ik had nou net zo'n zin in therapie," lach ik op sarcastische toon.
    Alleen Patje weet dat het de waarheid is.
    Ik had hem op dit eigenste ogenblik in mijn armen kunnen hebben, mijn lippen op die van hem drukken. Maar in plaats daarvan loop ik met een stop houtblok in mijn armen, mijn lippen niet eens in de buurt van die van Patje.
    Het idee van Mignon begint steeds meer en meer aantrekkelijk te klinken. Alec moet boeten. Oh, de jongen die hij als gezond zal leren kennen zal hem eens tonen hoe ziek zijn brein werkelijk is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [mijn topics]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aislyn Valentina
    Alles gebeurde heel snel: Cassia kreeg tranen in haar ogen en duwde ons beiden tegen haar borst als bescherming, waarna de moeder Cassia los liet, maar mij meteen terug de isoleercel in duwde en met een harde knal kwam ik tegen de muur aan. Pijnlijk zakte ik in elkaar en voordat ik ook maar op wilde staan voor Cassia, draaide ze de sleutel al om.
    “Met een beetje mazzel haal ik je eruit voordat je verhongerd,” siste ze, tegen de nu gesloten deur. Ik hoorde haar weer tegen Cassia bitchen en ik wilde haar nu zo erg wat aan doen.
    Met pijn in al mijn ledematen stond ik moeilijk op en begon ik tegen de deur aan te slaan en te schoppen. “Laat me eruit! Het is dat je de moeder van Cassia bent, want anders had ik je al helemaal de huid volgescholden!”
    Toen ik merkte dat het echt niets hielp, zuchtte ik diep en zakte ik moedeloos op de grond neer. Als stank voor dank begon mijn buik ook nog eens te grommen. Fijn, begint mijn maag nu ook nog te protesteren, wat was het leven toch heerlijk!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassia Sterling
    'Moeder LUISTER nou eens.' Tranen lopens over mijn wangen, want ik ben het zo zat dat ze over me heen loopt, me negeert. Ik zou nooit goed genoeg zijn.
    'Ik-ik denk dat jullie fout zijn. Wa-Wat deze mensen hebben, het is geen ziekte, moeder. en...'
    diep ademhalen, rustig blijven.
    'Aislyn maakt me blij. Ik-Ik denk dat ik...' ik kan de woorden niet over mijn lippen krijgen, maar moeder zal het begrijpen.

    Patrick Hathaway
    Vermoeid komen we aan op de heuvel. het was stijl, zelfs voor mij - en mijn conditie was heel goed. De meesten zakte meteen neer op de grond.
    'Felix, ik eis tien minuten pauze,' mompel ik. Ik had deze dag anders voor gestelt. ik zak op de grond neer. Jace en Sasha staan iets verderop, maar ik probeer mijn ogen op het gras te houden.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:51 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felix Patterson

    'PAUZE!' brul ik achterom naar de groep. 'Allemaal stoppen waarmee je mee bezig bent en houtblokken neerleggen. Ook mannen moeten pauzes houden.'
    Ik strijk neer op het natte gras en ga zitten in kleermakerszit, terwijl de rest van de groep ook zuchtend en kreunend neerploft.
    [Ik ben morgen weg :/]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Amyra Sterling
    Ik viel stil. Zwijgend keek ik haar aan, mijn armen over elkaar geslagen en in mijn ogen een intens teleurgestelde blik. Toen ik na een tijdje weer begon te praten was mijn stem vermoeid, maar wel kalmer. 'Luister, Cassia, je weet best dat het wel een ziekte is. Dat meisje maakt je duidelijk in de war, maar dat veranderd niets aan de waarheid. Ze is gewoon ziek, en jij nu dus ook.' Maar ze kon beter worden. Ze zóú beter worden.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:55 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aislyn Valentina
    De kleren van Cassia waren nat geweest, omdat het had geregend, ze had tegen me aan gelegen en ikzelf was ook doorweekt. We hadden er de hele nacht gezeten, maar het hielp niet veel met mijn kleding. Ik had het koud, was boos en vermoeid en bovenop al dat begon ik ook nog eens honger te krijgen. De familie van Cassia komt uit de hel, dacht ik sarcastisch en verbeten, terwijl ik in een foetushouding op de grond ging liggen – ik probeerde zo meer warmte bij mij te houden, maar het werkte niet echt.
    Ik vroeg me af wanneer ik uit dit pokkehok mocht, met Cassia erbij kon ik het nog wel verdragen maar dit was gewoon echt shit. Vermoeid deed ik mijn ogen dicht en nam mijzelf voor om eerst wat te gaan slapen, aangezien ik zo moe werd van al deze drama. Ik haalde nog een keer diep adem, maar viel toen uiteindelijk in slaap met pijnlijke ledematen en een maag die maar blijft grommen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    "PAUZE! Allemaal stoppen waarmee je mee bezig bent en houtblokken neerleggen. Ook mannen moeten pauzes houden."
    Ik kijk even om me heen, zo vermoeiend was dit toch niet? Het is pas de eerste keer en ik betwijfel dat het hierbij zal blijven. Ik haal mijn schouders op, leg het houtblok neer en vlei mijn kont op het zachte gras neer. Met moeite weet ik mijn ogen op Jace te houden en niet op Patje.
    "Gaat het nog?" vraag ik kalm.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    'Aislyn is neit ziek, moeder! E-en ik ook niet!'
    Ja, dat kleine beetje energy en durf dat ik had, smolt als sneeuw voor de zon. Tranen sprongen weer in mijn ogen. 'I-Ik ben niet ziek.'
    Maar ik had wel gevoelens voor aislyn. Ze was lief, warm, zorgde voor me.
    'U meot het begrijpen, moeder, a-asljeblieft.'
    die telearstelling, die koude blik, het brak me.

    jace Dream Duval
    'Ja hoor.' ik glimlach en ga zitten. Het is warm, ik voel me best goed, Julian is in geen velden of wegen te bekennen, ja, het gaat. ik wrijf over mijn armen. De littekens zijn lichter aan het worden, de wonden iets minder zichtbaar...
    'En met jou?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amyra Sterling
    Ergens raakte het me toch, dat ze smeekte. Dat ze me nodig had was sowieso een feit, maar misschien was ik het toch een klein beetje aan haar verplicht om voor haar te zorgen? Af en toe? Haar vader zou inderdaad door het lint gaan. Misschien was het beter om haar eerst even te laten kalmeren... 'Rustig maar,' zei ik, mijn toon een stuk aardiger dan hij in tijden was geweest, hoewel ik nog steeds andere moeders veel liefdevoller had horen praten. 'Rustig aan.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Sasha

    "Ja hoor. En met jou?"
    Ik zucht en haal een glimlach boven. Ik knik voorzichtig.
    "Ja, het gaat," antwoord ik.
    Maar meer dan dat kan ik ook niet zeggen. Ik ga op mijn rug liggen en kijk even om me heen. Mijn oog valt onvermijdelijk op Patje, en Felix die naast hem zit.
    "Niet dat ik mijn mannelijkheid in twijfel wil trekken, maar moeten we dit de hele dag doen?" vraag ik aan beide.
    Ik vind het namelijk een nogal vervelend klusje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    'Rustig aan. Rustig maar.'
    Ik probeer rustig adem te halen, maar ik kan alleen aan Aislyn denken.
    'Z-ze zorgt voor me. Het- Moeder, het is geen ziekte. We zaten fout. U moet me geloven. Z-ze is heel lief.'
    Ik moest het toch proberen. Een laatste traan gleed over mijn wang. Ze zou me nooit geloven, maar ik widle gewoon terug naar aislyn nu.

    Patrick Hathaway
    'Niet dat ik mijn mannelijkheid in twijfel wil trekken, maar moeten we dit de hele dag doen?' vroeg Sasha naast ons. Felix leunde tegen een boom.
    'tot al het hout op de heuvel ligt,' zucht ik. Daarna moet ik op de een of andere manier wat alleen tijd met Sasha zien te regelen. ik wierp hem een blik toe. Ik wilfe hem zo graag weer naar me toe trekken, maar dat kon niet. snel keek ik weer weg.
    'Echt mannelijk voel ik me niet,' zei Jace. ik knik. Het was de hypnose die alec zou invoeren, die hun 'mannelijkheid' zou brengen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amyra Sterling
    'Kom maar mee,' zei ik op sussende toon. 'Het komt wel goed. Kalm aan.' Ze kon er toch niets aan doen, eigenlijk? Het was niet haar schuld dat ze ziek was. Natuurlijk dacht ze dan dat ze normaal was, dat was nou eenmaal deel van de ziekte. Maar ze kon beter worden, ik kon haar beter maken. 'Kalmeer nou eerst maar even, dan kan je het daarna vertellen.'

    [Jongens, ik moet gaan (no_chears)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.