• Hey,

Weten jullie misschien een paar aardige, lieve of grappige, kleine tekstjes? Ik heb ze echt heel hard nodig en jullie zouden me echt helpen, want ik ben nu na zo'n 10 quotes/opdrachtjes/dingen al helemaal inspiloos x)

xx

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Hm, iemand? :3

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Heb je het al op Google opgezocht?

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

De weg van het oog naar het hart maakt geen tussenstop bij het verstand.(cat)

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Rembrandt schreef:
    Heb je het al op Google opgezocht?

Ja, maar daar vind ik alleen hele lange teksten of echt van die slijmdingen, zoals; "Jij bent mijn alles." Zulke dingen kunnen wel, maar dan wat minder... plakkerig, zegmaar x)

Geef eens een voorbeeld?

Happy Birthday my Potter!

life is a bitch because if it were easy, it would be a slut.

zoiets?

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Glucio schreef:
    Geef eens een voorbeeld?

Zoiets: ""A friend is one who believes in you when you don’t believe in yourself."
    Maar dan mogen er ook andere soorten teksten tussen zitten, grappige zegmaar. Of opdrachtjes, feitjes, idk... =P

Ow, dan kan je toch gewoon op weheartit quotes intypen? Daar staan er een heleboel.

Glucio schreef:
    Ow, dan kan je toch gewoon op weheartit quotes intypen? Daar staan er een heleboel.

Oh, dat is een goed idee :3 Dankje!

GATES schreef:
    De weg van het oog naar het hart maakt geen tussenstop bij het verstand.(cat)

Klinkt een beetje als de moraal van het boek van de kleine prins.

SLOAN.

Hermes schreef:
    (...)

Klinkt een beetje als de moraal van het boek van de kleine prins.

Fout. Het is een quote van G.K Chesterson. (cat)

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Whaha deze is leuk:
    I love everyone.
    Some I love to be around,
    Some I love to avoid,
    And others I'd love to punch in the face :Y)

Uhm, 'De bouwsteen die was afgekeurd is de hoeksteen geworden' ? Staat ergens in de bijbel bij spreuken. (: Vind ik altijd wel mooi.

Nederlands of Engels? (:

Before you find your prince, you've got to kiss a lot of frogs.

He stole my heart, so I stole his last name.

I never stopped loving you, I only stopped showing it.

The happiest feeling ever is knowing that he could be with any other girl in the entire world but he chooses to be with you.

Full of envy behind that anonymous mask

Welk verdriet ook komt, het weegt niet op tegen deze vreugde.
    Wie verliefd is, gelooft niet in de dood, maar in oneindigheid.
    Maar wat is een naam? Als een roos anders zou heten, zou ze nog net zo lieflijk geuren.
    - Romeo & Julia <3

Never run out of reasons to smile...