• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:33 ]

    Ik doe niks behalve aftellen en dan iedereen sms'en. Even stoer wezen zijn met mijn zus met onze sterretjes. Dan ga ik weer naar binnen en ga ik verder met mijn leven.
    Kortom, ik doe geen ene fuck mt oud en nieuw.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ehm, doen als elk andere dag.
    om 12 uur denken van KUT.. want ik vind het irritant dat gehandschud en gekus.
    Dus ik was vorig jaar et bokje (: want toen waren er heel veel mensen om handen mee te schudden en te kussen.

    & ow, naar vuurwerk kijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gewoon alleen met mijn familie, en ofcourse het vuurwerk bekijken..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ridder schreef:
    Ik doe niks behalve aftellen en dan iedereen sms'en. Even stoer wezen zijn met mijn zus met onze sterretjes. Dan ga ik weer naar binnen en ga ik verder met mijn leven.
    Kortom, ik doe geen ene fuck mt oud en nieuw.

    Dit, Alleen ik ben, hoop i, alleen thuis.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik doe er niet aan, ik vind het geldverspilling. En ookal zou ik het willen, mijn ouders zouden het nooit toestaan.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Collad schreef:
    Gewoon alleen met mijn familie, en ofcourse het vuurwerk bekijken..


    Cool, neat, swell -Cry

    Geen vuurwerk. Feestje bij beste vriendin thuis, en vuurwerk in de slaapkamer met vriend-lief ja.

    GETTIN' HIS VIRGINITY TAKEN WITH NEWYEAR OH YEAH.



    Grapje, zou het wel leuk vinden tho. Twintig man HOPPA, na nieuwjaar naar buiten rennen in onderbroek (just like last year), en heel hard schreeuwen dat 2012 begonnen is.

    LIFE=GOOD.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ...
    Ik ga denk ik op Habbo zoals dit jaar.
    Oké grapje.
    Ik ga heel triest aan mijn verhaal schrijven, jeah.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb nog geen plannen. Misschien gaan we naar het centrum,daar steken ze elk jaar heel veel vuurwerk af.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    gewoon beetje vuurwerk afsteken/kijken, oliebollen eten, aftellen en mail's versturen en verder gewoon verder gaan met je leven. niks bijzonders dus.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Geen echte plannen, veelkans gourmetten (of hoe je het schrijft) en daarna mijn vader wat pijltjes in de lucht laten schieten.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ridder schreef:
    Ik doe niks behalve aftellen en dan iedereen sms'en. Even stoer wezen zijn met mijn zus met onze sterretjes. Dan ga ik weer naar binnen en ga ik verder met mijn leven.
    Kortom, ik doe geen ene fuck mt oud en nieuw.


    Firm believer of all that is magic

    er komen vrienden die altijd veel vuurwerk hebben en ik heb ook vuurwerk dit jaar en in de avond gaan we bij mijn opa en oma olliebollen en appelbeignets eten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sev? Sev heeft zojuist geregeld dat ze Oud&Nieuw niet langer met haar ouders op een bankje zittend hoeft te vieren, néé. Ze gaat naar heet vroegere beste vriendin die ze al kent vanaf haar geboorte weer een Nieuwjaar vieren, net als vroeger. Daarna, omdat ze van haar moeder niet terug naar huis mag lopen in het donker blijft ze bij oma-lief logeren die om de hoek van mijn vriendin woont. Oftewel: Finally, kijk ik uit naar Oud&Nieuw, na die achterlijke drama's van vorig jaar thuis.

    Ik denk niet dat we echt alcohol binnen gaan krijgen, maar kinderchanpange voldoet ook wel. Ik heb deze week toch al iets gedronken en daarbij kan ik prima leven zonder *O*


    Let it come and let it be

    Vuurwerk vind ik volkomen onzin, dure zooi. Prachtig om naar te kijken hoor, maar er honderden euro's aan uitgeven is niet aan mij besteed.
    Verder ga ik de verjaardag van een vriend van mij vieren, waarschijnlijk aftellen met de tv mee, champagne drinken en daarna de kroeg in tot 's ochtends vroeg.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg