• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:33 ]

    Meestal zit ik bij mijn oom en tante tot 12 uur, dan doen we een rondje door het dorp en kijken hoe anderen vuurwerk afsteken en val ik ergens in een hoekje in slaap.
    Maar dit jaar ben ik in Berlijn _O_


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik heb sinds mn 15e vuurwerk afgestoken, nu doe ik dat niet meer
    heb er trouwens geen geld voor hahah
    hou het dit jaar wel bij sterretjes (A)
    wel ga ik lekker appelflappen eten en champagne drinken :9~

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 10:15 ]

    bij me moeder zitten en wachten tot het 00:00 is... En dan iedereen gelukkig nieuw jaar wensen en dan me bed in :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik niet. Ik heb een hekel aan vuurwerk. Het enigste wat ik aanstek is een romeinse kaars en zelfs dat doe ik liever niet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Met m'n moeder, zus en oma oliebollen bakken, die eten en zo'n goedkoop pakket van de Intratuin afsteken.
    Wacht, nee, ik doe de sterretjes, mijn vader de rest :3

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 10:41 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    MisPattinson schreef:
    Ik niet. Ik heb een hekel aan vuurwerk. Het enigste wat ik aanstek is een romeinse kaars en zelfs dat doe ik liever niet.


    Ik durf álles af te steken, behalve die romeinse kaarsen. Slimme ik hield hem verkeerdom =trauma.

    Wij steken eigenlijk alleen sterretjes af. Ik kijk liever naar het vuurwerk van anderen, dat dat ik er zelf aan doe. Verder vier ik het met mijn vriend en zijn mijn ouders er meestal, en mijn broertje en zusje. Gezellig een filmpje kijken, oliebollen eten, en véél champagne drinken.


    Bad decisions make good stories.

    Geen idee wat ik ga doen. Of ik ga naar mijn vriend of naar mijn beste vriend, ik zie nog wel even. Iig geen vuurwerk want dat is niet leuk :')


    -

    Met vriendinnen, en daarvoor oliebollen eten bij oma. Geen vuurwerk waarschijnlijk, dat is zonde van m'n geld (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ga oftewel tv kijken, oftewel op de computer, oftewel zitten schrijven. Mijn zus is uit en mijn ouders zullen liggen slapen.
    Vuurwerk afsteken? Haha? Nee. In onze regio wordt het wel gedaan, maar ik wil de kat niet bang maken. Ik zal even kijken, maar dan terug naar binnen, voor de computer.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Jazekerr. Alleen met mijn ouders is dat niet echt fun ofzo. Pap koopt alleen siervuurwerk, laaaaaaame. Daarom ging ik diezelfde dag smiddags met een paar vrienden lekker knallen awwyeah. In de putte en prullebakke rotjes smijteeee :x
    Maar dit jaar ben ik met vriendinnen en gaan we aan de zuip. heuj. :x


    I live for the applause, you will die for it.

    Vuurwerk kopen (niet van een al te hoog budget), normaal kopen we gewoon een familiepakket. Dan beetje tv kijken, aftellen, gelukkig nieuw jaar wensen, champagne drinken, naar buiten vuurwerk afsteken en de buren gelukkig nieuw jaar wensen. Naar boven rennen om uit mijn raam te filmen, weer naar buiten vuurwerk afsteken, dan weer naar binnen. :3


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik blijf dit jaar 10 meter van sterretjes ik verbrand me hand er altijd aan zelfs wanneer ik het niet vast heb want dan doet broertje lief het wel :W


    Shoganai i ne~

    ehmm, ik denk gewoon een beetje tv kijken met familie, om 00:00 gaan we naar buiten, ga ik kijken hoe mijn broertje al zijn geld zo kwijt is aan al het vuurwerk dat hij never opkrijgt. Dan lopen we met z'n alle door de buurd omdat ik van mijn ouders niet alleen mag =.= -hoezielig-
    Dan worden we aan de kant gestuurd door de brandweer, die gaat weg en daarna is er weer veel vuur. Dan komen die -aardige- mensjes van de M.E. die worden bekogeld met vuurwerk en dan vind mijn mama het niet meer leuk en ga ik weer naar huis.

    ik haat oud en nieuw...


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Vuurwerk in de slaapkamer, that's what it's gonna be. (wbw)


    Life is hard and then we die