• Ik vroeg me af, kijkt iemand dat?
    Want ik wil graag een serie kijken en ik wil weten of het wat is (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Kijk ik niet.. ^^
    ik hou neit zo van zulek series... ik kijk alleen Glee. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind het zo leuk dat ik er met een vriendin een marathon van ga houden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Escritura schreef:
    Kijk ik niet.. ^^
    ik hou neit zo van zulek series... ik kijk alleen Glee. ^^

    Kijk ik ook (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    LOVEANNABETH schreef:
    (...)
    Kijk ik ook (:


    I love you! *O*
    Hoewel de laatste aflevering vet kut was. i kissed a girl; and there was no actual kissing!

    Ahum....


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    I love you! *O*
    Hoewel de laatste aflevering vet kut was. i kissed a girl; and there was no actual kissing!

    Ahum....

    Dat vind ik dus ook faal, heb dan ballen en zet het er gewoon in --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    LOVEANNABETH schreef:
    (...)
    Dat vind ik dus ook faal, heb dan ballen en zet het er gewoon in --'


    I know, en Brittana (Britt+Santana) is mijn favoriete koppel! en ze hebben nauwelijks gepraat deze aflevering!
    en Finn word als een held afgeschilderd en niemand is kwaad omdat hij Santana ge-out heeft!

    en ik ga ongelovelijk offtopic! o.o sorry, moest ff.

    ik zou zeggen, probeer GG gewoon een keer! *O* i dont like it, but you might.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    I know, en Brittana (Britt+Santana) is mijn favoriete koppel! en ze hebben nauwelijks gepraat deze aflevering!
    en Finn word als een held afgeschilderd en niemand is kwaad omdat hij Santana ge-out heeft!

    en ik ga ongelovelijk offtopic! o.o sorry, moest ff.

    ik zou zeggen, probeer GG gewoon een keer! *O* i dont like it, but you might.

    Ik vind Blaine en Kurt leuk:9~
    Ja, echt! Ik vind Santana juist geweldig, lekker bitchy*O*

    Haha, ik ga het gewoon proberen, ja ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Gossip Girl is geweldig! Als je een beetje van drama en jaloezie enzo houdt, is 't echt een aanrader. En anders zou ik gewoon als ik jou was eens beginnen met de eerste aflevering en kijken of je 't wat vindt, want dan zie je snel genoeg hoe het is, al wordt 't acteerwerk later wel nog beter hoor. En Nate wordt sexier, oh lala! :9~


    “Love is a contradiction.”