• Ik heb aan verschillende mensen gevraagd of ze een trailer wouden maken maar oftewel stopten ze ermee, oftewel reageerden ze gewoon niet. Dusss, nu mijn vraag of iemand van jullie eens wil proberen (:
    Wat ik er graag in wil:

    Naam story: And we danced on broken glass

    Samenvatting: Dawn's zus is pas overleden (daar mogen ook beelden van, begrafenis en zo) en ze danst de pijn van zich af (liefst ballet). Daar in de balletzaal ontmoet ze Lucas, en hij probeert tot haar door te dringen. Maar ze laat niemand dichter komen dan ze haar zus liet.

    uiterlijk: Dawn heeft bruine haren, blauwe ogen en een soort van schattig gezichtje. Ze beweegt erg sierlijk, als een danseres dus. (je mag ook gewoon de personage van het filmpje nemen) Lucas heeft donkere krullen (pak alsjeblieft niet iemand heel bekend hiervoor) . Ze zijn beiden 16.

    fragmenten uit: Black swan misschien? Of andere dansflims.
    er mogen ook van die teksten in voor komen, zoals: nadat haar zus overleed.. liet ze niemand meer bij zich komen (van die dingen ^^ )

    Het achtergrondmuziekje mag je zelf kiezen, alleen wil ik liefst geen 1D of een heel erg bekend nummer (:
    Ook wil ik een nogal dramatische sfeer opbouwen.

    Goh ik vraag wel veel van jullie .. mijn beschrijving is alles behalve pakkend en mooi, maar ik hoop dat jullie er iets van kunnen maken!
    Alvast bedankt!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zou dit topic bij creativiteit zetten. Daar komt sneller en meer volk op af. (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Kijk bij 'Creativiteit' ik heb een topic, daar kan je aanvragen.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Dat kan ook. ^^
    ;D


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik heb je topic verplaatst naar creativiteit.


    Olive

    Heel erg bedankt allemaal (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik had een paar ideeën hier voor want ik maak filmpjes op youtube (mijn account) maar mijn Sony Vegas is weg en met een ander programma kan ik niets aanvangen. Als je die filmpjes goed vind wil ik je wel laten weten wanneer ik m'n Sony Vegas terug heb?


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    jaja ik ga iets maken


    Be yourself

    oke hopelijk vindt je dit iets :) Als je de tekst niet goed vindt of iets anders moet je het even zeggen, veranderingen kunnen altijd nog gemaakt worden.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 12:52 ]


    Be yourself