• dank je wel allemaal

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 9:25 ]

    Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik kan je wel uit eigen ervaring vertellen dat het geheimhouden veel erger is.
    En zo vreselijk is het toch niet?


    Fat chance.

    Als ik jou was zou ik het ze gewoon rustig vertellen. Ze houden van je, ze begrijpen het vast wel, ook al zal het voor hen wel even wennen zijn. Maar ermee blijven zitten werkt sowieso niet.
    Heel veel succes!


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Auden schreef:
    Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik kan je wel uit eigen ervaring vertellen dat het geheimhouden veel erger is.
    En zo vreselijk is het toch niet?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Tsja, geen idee. Ik heb het mijn ouders ook nog niet verteld. Vind ik ook niet nodig eigenlijk. Net alsof het belangrijk is om te weten. Who cares of je hetero, bi of lesbisch bent? Waarom zou je dat delen? (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Impure schreef:
    Als ik jou was zou ik het ze gewoon rustig vertellen. Ze houden van je, ze begrijpen het vast wel, ook al zal het voor hen wel even wennen zijn. Maar ermee blijven zitten werkt sowieso niet.
    Heel veel succes!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Soundeffect schreef:
    Tsja, geen idee. Ik heb het mijn ouders ook nog niet verteld. Vind ik ook niet nodig eigenlijk. Net alsof het belangrijk is om te weten. Who cares of je hetero, bi of lesbisch bent? Waarom zou je dat delen? (:


    Omdat je anders opeens een relatie met een meisje hebt en ze zich daar niet eens op hebben kunnen voorbereiden? Dat kun je toch ook niet verborgen houden?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Gesture schreef:
    (...)