• Zie titel.(cat) *luiheid*
    Dus wie kan me helpen?c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Mag het ook eens in de 1000.000 jaar?
    Verder, no idea.


    You are beautiful, you are love.

    Uhm er was volgens mij iets met een Rode maan maar ik weet eigenlijk niet eens of dat wel echt bestaat haha :3


    Believe in yourself.

    A long, long time ago on a place called earth....
    This is pretty awesum.
    Dit fenomeen komt overigens wat minder voor dan eens in de 1000 jaar, maar vind 't wel cool om te delen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Folklore schreef:
    Mag het ook eens in de 1000.000 jaar?
    Verder, no idea.


    Graag zelfs.(A)


    You were born original, don't die as a copy.

    Hashirama schreef:
    A long, long time ago on a place called earth....
    This is pretty awesum.
    Dit fenomeen komt overigens wat minder voor dan eens in de 1000 jaar, maar vind 't wel cool om te delen.


    Hmmm, weet niet of ik daar iets mee kan maar we'll see.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Graag zelfs.(A)


    Oei, ik bedoel (ongeveer) eens in de 600.000 jaar: De supervulkaan, Yellowstonecaldera (640.000 jaar voor het laatst uitgebarsten).


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)

    Oei, ik bedoel (ongeveer) eens in de 600.000 jaar: De supervulkaan, Yellowstonecaldera (640.000 jaar voor het laatst uitgebarsten).


    Haha maakt niet uit.='D Thanks.:)
    Iemand nog andere natuurverschijnselen die bijzonder zijn?c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ijstijden, het meest simpele voorbeeld.

    Edit: je hebt ook een natuurverschijnsel - ben even de naam kwijt - en dan eens in de 41.000 jaar, volgens mij, draaien de seizoenen geleidelijk om. Dan is het in juli winter op het NH en in januari zomer op het NH.
    Eens in de zoveel duizend jaar veranderd de eplise vormige baan van de aarde rond de zon naar een ronde vorm.
    En je hebt ook nog dat de aarde om de zoveel duizend jaar schever staat. Ze wisselt tussen de 20,5 en de 24,5 graden.
    Als je de precieze namen en jaartallen wilt moet ik dat voor je opzoeken; het had iets te maken met de Milankovic theorie.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 17:07 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    Ijstijden, het meest simpele voorbeeld.


    Ja maar ik wil niet iets simpels.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja maar ik wil niet iets simpels.(cat)


    Sorry hoor (cat) Maar ik heb ge-edit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    El Nino en La Nina, maar dat is om de ±10 jaar. Verder is er ook nog De scheefstelling van de aarde om de 41.000 jaar, de baan van de aarde om de zon verandert om de 100.000 - 4000.000 jaar en de precessie van de aarde om de 19.000 - 23.000 jaar.
    De laatste drie zijn trouwens de Milankovich theorie, ik zou daar maar op zoeken, dan vind je heel veel.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 17:10 ]


    The odds are néver in our favor.

    Ik weet dat er bepaalde planten zijn die maar eens in de zoveel honderd jaar groeien, maar verder... :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dit topic doet pijn aan mijn hersenen.


    Searching heavens for another earth

    een supernova explosie (een dode ster die uit elkaar barst) komt ook zelden voor, ik heb geen idee hoe vaak.

    Candela schreef:
    Ik weet dat er bepaalde planten zijn die maar eens in de zoveel honderd jaar groeien, maar verder... :')


    Planten zoals?=p


    You were born original, don't die as a copy.