• Hey Guys!

    Ik ben op zoek naar een leuke, goede story. Het liefst over echte mensen met dingen die echt kunnen gebeuren, Harry Potter mag ook! Tuurlijk mag je ook je eigen story promoten! Zet er wel even een korte samenvatting of zo bij! Muchos Gracias!

    Alvast een mooi 2012!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    _____________________

    Smoke, Drinks, New Me
    _____________________



    1# Listen to your parents
    2# Never forget to be yourself
    3# Don't do drugs


    # Inspiration song
    # Nederlands gesproken
    # Bwaaah.




    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 20:19 ]


    26 - 02 - '16

    Exploding bombs

    It was like a time bomb set into motion
    We knew that we were destined to explode


    Twee meisjes, twee Weasley's.

    "Ik haat je." "Right back at ya."


    A love & hate story about Ron & George Weasley.

    Lynn - Weaselbee
    Emmi - Carcass

    © Weaselbee & Carcass


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    En we dansten op gebroken glas
    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.
    Onbekende personen - Drama

    Ecstasy
    Het is heel simpel. Het leven draait om de liefde. De liefde die je kan geven of de liefde die je krijgt. De liefde voor je vrienden, lief, familie of zelfs je werk. En anders draait het wel om hoe geliefd je, je kan voelen door een beetje waardering door je stagebegeleidster, een simpele klant, drank of een babbeltje met een kennis.
    De één zal een liefde kennen die, soms letterlijk, over rozen gaat en wel uit een sprookjesboek lijkt te komen. De ander moet er hard voor werken; de ander overtuigen van de toekomst die je samen zou kunnen hebben, terwijl je mentaal vecht tegen de obstakels die je wilt negeren. Soms is het liefde voor een gezamenlijk iets dat je bind, zoals bijvoorbeeld een nieuw leven. En andere keren lijkt iets gezamenlijks juist in de weg te staan van wat je echt wilt.
    Maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. Het draait om de liefde. En we hebben er alles voor over om ons een beetje geliefd te voelen.
    Onbekende personen - Romantiek


    I can't even think straight.




    I've been looking in the mirror for so long.
    That I've come to believe my soul's on the other side.
    The little pieces falling, shatter.
    Shards of me,
    Too sharp to put back together.
    Too small to matter,
    But big enough to cut me into so many little pieces.
    If I try to touch her,
    And I bleed,
    I bleed,
    And I breathe,
    I breathe no more.


    Percy Farrow is gewoon zoals elke anderen jongen.
    Hij heeft genoeg vrienden en het gaat prima op school.
    Niks mis mee toch?




    Dit is een non fanfic, verhaal. Percy Jason Farrow is een Rpg karakter van mij, die ik speel. Ik had zijn geschiedenis in een kleine samenvattig geschreven, maar eigenlijk wilde ik zijn geschiedenis uitbreidden omdat het een van mijn beste personages is en een van de personages waar een heel stuk van mijzelf in zit. De jongen (Logan Lerman) op de cover, is Percy (Ik weet het mijn naam verzinsel is niet echt uniek...).

    linkje


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    What must I do

    Het gaat over een meisje, Lotte. Ze verteld alles aan haar 2 bff's, maar er is een ding waar ze erge moeite mee heeft, om dit haar bff's te vertellen..
    - een verhaal over mishandeling. Hij is al afgelopen, maar heeft niet zo veel hoofdstukken, 12 maar. Veel plezier als je m zou lezen! (;


    Inspiration can hit you any time



    Altair is zeventien. Hij heeft lange tijd in Manhattan gewoond, voor hij naar het Kamp in het chaotische Canada verhuisde. Hij zit er opgesloten en is gedwongen om kinderen te vermoorden en mee te gaan naar vreemde landen en plaatsen om Canada te helpen overwinnen in de oorlogen. Op een dag wordt er verkondigd dat er zes jongens en zes meisjes naar een onbekende plaats zullen gebracht worden. Ze weten niet wat er zal gebeuren en ze hebben geen idee wat er aan de hand is. Ondertussen leert Altair een meisje kennen en er is iets heel vreemds met haar aan de hand...

    At night, I don't dare to watch the sunset,
    because I'm afraid there wil be no sunrise tomorrow.



    It's not because you're weak that you cry.
    It's because you've been strong to long.


    'Are you allright?'
    'Yah, sure, I'm bleeding to death because it's fun.'


    Soundtrack

    100% made by Annabeth
    100% onrealistisch

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 15:46 ]


    help




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik


    quidquid excusatio prandium pro

    Story about a... girl?


    Afbeelding is de link naar de story!)

    Loes is een 17jarig meisje dat in San Francisco leeft. Haar leven verliep normaal tot een bepaalde nacht. Ze krijgt onverwachts bezoek van een demon die haar moet ontvoeren opdat ze Koningin kan worden van het Kwade. Vanaf dat moment begint de strijd tegen een kracht die ze niet kent...


    *Verhaal geschreven in nederlands
    *Fantasy met onbekende personen. Magie.
    *Ik schrijf ongeveer een hoofdstuk per week/2 weken.
    *Dit is mijn enige, eerste, verhaal dat ik afmaak, voor ik een nieuw begin!

    Nogmaals de link: Klik hier!


    There will be a moment you realise who matters: who never did and who always will...♥ - A.F.

    Kevin is wees en woont in een opvangtehuis. Op de dag dat Kevin 16 wordt veranderd heel zijn leven. Hij komt erachter dat hij een van de twaalf kinderen is die de kenmerken van de sterrenbeelden krijgen. Ze moeten hun krachten ontwikkelen en ze moeten alle twaalf bij elkaar zien te komen om tegen de vijand te vechten.



    LINK


    "Your life. Your choice. Think about what you want."


    The never ended.


    Matthew is een jongen die later filmproducer wilt worden. Hij las dat in 1983 een horrorfilm nooit was afgemaakt, en Matthew zag dat als zijn kans. Samen met Jacelyn, Rose en Chad ging hij naar een donker bos, waar de film werd opgenomen. Maar dan ontdekt het viertal dat de 'producer' nooit is gestopt en dat ze hun uiterste best moeten doen om niet deel uit te maken van de film.


    -Onbekende personen
    -Horror, Thriller.


    # Started at 27 December 2011
    # Ik schrijf in de ik-vorm
    # Carol Productions
    # geïnspireerd door The hills run red



    The girl with no choice. |DM|


    sometimes your heart knows things, your mind can not explain.

    # Carol Productions.
    # Started at 17 December 2011.
    # Characters and inspiration from J.K Rowling,
    Copyright.
    # Ik schrijf niet volgens de verhaallijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''



    Om de wereld Mórien te beschermen waren er altijd 12 wachters. Die beschermden de poort van die wereld, om zo orde en rust te schapen. Maar dit duurde niet lang voort, een kwade Godin heeft haar troepen erop af gestuurd, om de wachters te vermoorden. De kwade Godin nam die eens zo prachtige wereld over.
    Het volk moet de nieuwe Wachters vinden, om de wereld waarin ze leven te herstellen.

    Aimy-Lee leidt een normaal leven, tot ze een ketting vindt die haar naar die andere wereld brengt. Een onbekende stem die ze daar hoort vertelt haar over de Wachters, en dat zij er waarschijnlijk een is. Ze is vastbesloten om de anderen te zoeken en te rekruteren, maar de strijd tegen de kwade Godin zou zwaar worden, bijna onmogelijk.
    Redden ze dit? Of is het prachtige oord en het volk veroordeeld tot een leven vol duisternis?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Binnenkort begin ik een HP verhaal: Princess of Hufflepuff

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 19:08 ]


    That what doesn't kill you makes you stronger.



    Never planned that one day
    I'd be losing you
    We'd keep all our promises
    Be us against the world
    I would make you stay
    So I don't have to say
    You were the one that got away
    The one that got away


    # Start: 1 Januari
    # © Roos101
    # Onbekende personen
    # Bij 5 abo's komt de proloog online.
    # Gaat misschien verder dan alleen zoenen.


    I hope you like it. x


    I've built a wall, not to block anyone out, but to see who cares enough to break it down.





    ’’Harry, ik hou van je!’’ Zei Draco.
    ’’Maar ik niet van jou, ik heb Ginny al, dus ga weg.’’ Zei Harry.
    Met een betraand gezicht, en hangende armen liep Draco weg bij Harry, zou Harry ooit van hem houden? Of word Draco fore ever alone?


    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met (sommige) Engelse namen.
    ~ Nog maar net begonnen, je kunt dus zo invoegen!

    Hope you like it!


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    We go to the future, about two generations. Harry and his friends are adult for a very long time. Their children are grown up too. We are now looking to their grandchildren. And Hedwig Weasley is one of them. And this year at Hogwarts she will never forget.
    Draco dormiens numquam titillandus
    ~
    Never tickle a sleeping dragon


    Everyone makes mistakes. The trick is making them when nobody’s looking.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood