• Whihihi, ik ben er best trots op *O*


    Ik heb dit gisternacht getekend, zonder al die hulplijnen. Dus uit de losse hand, lol.
    So, wat vinden jullie ervan? Eventuele opbouwende kritiek? :3
    Dit is dus een compleet nieuwe stijl voor mij. Zeg maar de uitgewerkte stijl van dit.
    Ik heb ook nog de lineart voor de liefhebbers die het in willen kleuren :'D Here it is
    En op welke tekening zijn jullie trots?
    DONUTS FTW *O*

    Fuck yeah, ik word blij van jullie reactie's. :3

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 2:08 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    ZAYNSHAIR schreef:
    Die is echt super moooi !

    Echt wil dat ook kunnen , meaann. ik word altijd boos als iets niet lukt. -als ik teken.-

    Me too ._. begin daarom altijd met schetsen.. gewoon iets simpels. En dan denk je mother of god het is me gelukt en dan ben je niet meer boos, weetje. :'D dus teken gewoon.. ehm.. vogels? vogels zijn makkelijk.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    (...)
    Fuckies je hebt geen mspaint friendly lineart.. .__________.

    nu moet ik het maarweer uitvogelen met gimp.. maarja het gaat me wel lukken. o3o herinner je me er morgen aan dat ik dit moet tekenen? ik ga echt niet 2 uur snachts nog eens tekenen, ik had al 2 uren geleden gepland dat ik ging slapen en jij leid me af met je awesome donutboy. :I

    HAHA, sorry..
    Als ik het zelf kan onthouden, herinner ik je eraan, lol. Ik ben nu zegmaar nogal slecht in dingen onthouden. *O*


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Kritiek ? Misschien de voeten maar je zei al dat je dat niet goed kan, maar eerlijk, ik kan dit nog niet eens mét hulplijnen, laat staan dat ik ook maar iets deftig krijg met de losse hand.

    Cherokees schreef:
    Hoe heb je dit gemaakt? ;O

    Met mijn oh, zo heilige tekentablet, goed tekenprogramma en tekenen maar! :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wauw! Op mijn Taylor Launter tekening!*O*


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Larten schreef:
    (...)
    Me too ._. begin daarom altijd met schetsen.. gewoon iets simpels. En dan denk je mother of god het is me gelukt en dan ben je niet meer boos, weetje. :'D dus teken gewoon.. ehm.. vogels? vogels zijn makkelijk.


    Je hebt me nu wel opgevrolijkt .. ik ga gewoon schetsen ^^


    Danmarks Dynamite.

    Hij is echt heel schattig, ik wou dat ik zoiets kon. (:


    Save me from myself.

    Amazing !!!_O_


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Dit is echt prachtig meid. o.o
    Haha, ik kijk altijd heel raar naar tekenfilms omdat het gewoon raar is dat iemand zo kan tekenen. Nou, mijn gedachten zijn helemaal weg nadat ik dit heb gezien. Je hebt talent.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.