• Hallo hallo,

    Elk weekend ga ik wel met vrienden chillen tot een uur of 5 in de ochtend en elke keer krijgen mensen wel honger. Nou hebben we legit een paar weken lang elk weekend eten besteld. (10 euro kapsalon p.p.) Wat dus echt duur is :'D

    Nou hebben we een keer al kippenragout met stokbrood gemaakt, wat zeker goeie was, maar dit hoeven we ook weer niet elk weekend :')
    Weten jullie nog wat leuke recepten die goedkoop, lekker en snel te maken zijn voor een groep van 6/7 man?

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 20:29 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Pasta met tomatensaus. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Brood insmeren met knoflookolie (knoflook uitpersen en in olijfolie doen) en in de oven schuiven. Gewoon de baktijd van het brood aanhouden. Jum.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wraps met kipfilet of zalm, een beetje rucola erbij en wat kruidenkaas. Makkelijk en lekker. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zelfs hamburgers maken?


    Seasons will change, but I shall remain

    Nacho's met gehakt en (heel veel) kaas en guacamole/tacosaus/crème fraîche.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Pasta pesto met spekjes of zelf pizza's maken


    We are only a moment.

    Vissticks
    Vissticks zijn mijn baby's als het vijf uur 's nachts is en ik honger heb


    i put the fun in funeral

    Surefire schreef:
    Vissticks
    Vissticks zijn mijn baby's als het vijf uur 's nachts is en ik honger heb

    krijg alsjeblieft nooit echte baby's

    Van die shakerpannekoeken misschien? Lekker makkelijk, kost volgens mij ook geen drol, kan je ook een hoop kaas in flikkeren.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    krijg alsjeblieft nooit echte baby's

    Van die shakerpannekoeken misschien? Lekker makkelijk, kost volgens mij ook geen drol, kan je ook een hoop kaas in flikkeren.


    Maar ik heb de namen al bedacht voor de onze


    i put the fun in funeral

    Surefire schreef:
    (...)

    Maar ik heb de namen al bedacht voor de onze

    ik dacht dat we gingen wachten met die onthulling tot we de eerste twaalf weken achter de rug hadden


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Misschien broodjes halen en iets smeerbaars zoals roomkaas met kruiden? Dan kan iedereen zijn/haar eigen broodje smeren.

    Of misschien een keer sauzijcenbroodjes of kaasbroodjes kopen? Die schuif je in de oven en klaar is kees.

    Zelf falafel vroeg op de avond maken en dan in de ochtend bakken of frituren en dan op een broodje of in een wrap.


    Physics is awesome

    Brood met gebakken ei en ui is mijn held op zulke dagen. Of basically alles wat je in de frituur kan flikkere, vooral als je zwaar gaat drinken :D


    No growth of the heart is ever a waste