• De titel zal het alwel zeggen, ik ben opzoek naar Spartacus stories. Gezien m'n momentele obsessie nu ik het laatste seizoen - Spartacus: War of the Damned - aan het bezien ben, zou ik graag enkele goeie verhalen willen lezen.
    Helaas helpt de zoekfunctie mij niet verder, dus vandaar mijn vraag in het forum...
    Zijn er mensen die een Spartacus storie/fanfic schrijven of willen gaan schrijven?

    Ik heb er over nagedacht om er zelf één te schrijven, ware het niet dat ik dus niet aan meerdere verhalen tegelijk kan schrijven en ik er al onverhoopt aan 3 bezig ben, waaronder ik één van de drie hier op Q post...
    Binnenkort rond ik één van de drie af en heb ik misschien tijd ervoor, maar dan blijft m'n vraag, zijn er mensen die zo'n verhaal/fanfic zouden willen lezen aangezien ik het verhaal dan voornamelijk voor hier zal gaan schrjiven?

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 12:59 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    hey, ik heb geen verhaal in deze trend maar als je wil kan je altijd een one shot bij me aanvragen (zijn soms redelijk lang :p).
    De wachttijd is niet super lang dus dan hoef je niet zo lang te wachten...
    Hopelijk hoor ik wat van je


    A reader lives a thousand lives

    Ooh, ik wilde laatst een Crixus/Naevia one-shot schrijven, maar ik had niet verwacht dat iemand hier op Q dat zou willen lezen, dus had ik het uitgesteld. Toen gebeurde "Separate paths" en wilde ik een tijdje helemaal niet aan Spartacus denken, daarom is er nog steeds niks van gekomen. Als je geïnteresseerd bent in die pairing kan ik er aan beginnen? (;


    Caution first, always.

    One shots vind ik ook erg leuk, dus dat mag ook zeker, vooral nu ik de laatste aflevering gezien heb en de serie dus ten einde is. Ik zal jullie beiden een pb sturen, misschien is dat toch net iets gemakkelijker, ook voor evt info die jullie nodig hebben ofzo ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    One shots vind ik ook erg leuk, dus dat mag ook zeker, vooral nu ik de laatste aflevering gezien heb en de serie dus ten einde is. Ik zal jullie beiden een pb sturen, misschien is dat toch net iets gemakkelijker, ook voor evt info die jullie nodig hebben ofzo ^_^

    Is het nu afgelopen? Ik was niet meer verder gegaan omdat ik nog depri was, oh god :C
    Is goed (;


    Caution first, always.

    Thranduilion schreef:
    (...)
    Is het nu afgelopen? Ik was niet meer verder gegaan omdat ik nog depri was, oh god :C
    Is goed (;


    Yupz, de serie is gedaan en er zal ook geen nieuw seizoen komen. Ik vind het zelf nog altijd erg spijtig, gewoon omdat ik het echt graag keek, maar anderzijds doen ze op deze manier zo'n serie niet helemaal uitmelken tot er niets interessants meer van overblijft. Dus het heeft wat gemengde gevoelens. Neemt niet weg dat ik het einde haat, maar goed, we kunnen niet alles hebben, vrees ik :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Yupz, de serie is gedaan en er zal ook geen nieuw seizoen komen. Ik vind het zelf nog altijd erg spijtig, gewoon omdat ik het echt graag keek, maar anderzijds doen ze op deze manier zo'n serie niet helemaal uitmelken tot er niets interessants meer van overblijft. Dus het heeft wat gemengde gevoelens. Neemt niet weg dat ik het einde haat, maar goed, we kunnen niet alles hebben, vrees ik :'D


    Ik begrijp het. Ik heb (gelukkig) nog geen idee hoe het geëindigd is, maar ik neem aan dat het nogal pijnlijk was? (letterlijk en figuurlijk :l)


    Caution first, always.

    Thranduilion schreef:
    (...)

    Ik begrijp het. Ik heb (gelukkig) nog geen idee hoe het geëindigd is, maar ik neem aan dat het nogal pijnlijk was? (letterlijk en figuurlijk :l)


    Ik ga niet teveel verklappen, dat mag je zelf eerst zien (; De laatste aflevering is in ieder geval erg spannend en zelfs wat frustrerend, want met momenten had ik echt zoiets van, als hij gewoon eens beter had nagedacht, dan was het anders geeindigd :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Ik ga niet teveel verklappen, dat mag je zelf eerst zien (; De laatste aflevering is in ieder geval erg spannend en zelfs wat frustrerend, want met momenten had ik echt zoiets van, als hij gewoon eens beter had nagedacht, dan was het anders geeindigd :'D

    Oh dear, ik moet het dan echt snel afkijken. Ik denk dat ik dat misschien maar beter eerst kan doen voor ik het ding schrijf, dan kan ik geen idiote dingen schrijven terwijl het einde zo anders was :'D


    Caution first, always.

    Thranduilion schreef:
    (...)
    Oh dear, ik moet het dan echt snel afkijken. Ik denk dat ik dat misschien maar beter eerst kan doen voor ik het ding schrijf, dan kan ik geen idiote dingen schrijven terwijl het einde zo anders was :'D


    Persoonlijk vond ik het hier en daar wat dramatisch - wat ik toch al vind van het hele laatste seizoen, vooral in vergelijking met de anderen - maar ik vind het zeker wel de moeite om de afsluiter te zien (: Veel kijkplezier in ieder geval (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Persoonlijk vond ik het hier en daar wat dramatisch - wat ik toch al vind van het hele laatste seizoen, vooral in vergelijking met de anderen - maar ik vind het zeker wel de moeite om de afsluiter te zien (: Veel kijkplezier in ieder geval (:

    Ja precies. Ik vond seizoen 1 toch wel de leukste. Te weinig Craig Parker, though haha.
    Bedankt!


    Caution first, always.