• Omdat ik de laatste tijd vol zit met inspiratie en ik het niet alleen aan kan, wil ik graag samen schrijven met iemand. Ik zal achter de vraagjes meteen mijn antwoord zetten.

    Naam: Selina.
    Leeftijd: 14.
    Ervaring met schrijven: Ja.
    Genoeg kennis van One Direction: Ja.
    Hoogst aantal abo's: 236.
    Hoogst aantal kudo's: Iets in de 70 denk ik.
    Eens een hele dag in de top gestaan: Ja.
    Stukje schrijfstijl:

    "Alice, schiet nou eens op!", beviel m'n vader me, van onder aan de trap. Ik kreunde zacht en liep in mijn jurk de trap af. De jurk zat veel te strak en op de hakken kon ik niet lopen.
    "Prachtig!" Ik rolde met mijn ogen en stak mijn armen in de mouwen van de jas, die me zou verwarmen het komende uur.
    Ik was uitgehuwelijkt aan een arrogante kwal genaamd William Pettery. Nu zou ik hem gaan ontmoeten en ik zou koningin worden van zijn rijk. Hij had amper een rijk, maar laat hem maar in zijn dromen geloven.

    "Oh Alice, dit is denk ik liefde op het eerste gezicht", vertelde de kwal me, om vervolgens zijn lippen op mijn handrug te drukken. Ze voelde nat en ruw. Ik kreeg spontaan kots neigingen en moest me echt inhouden.
    "Alice." Ik keek vanuit mijn ooghoeken naar mijn vader en vroeg me af waar mam was.
    "Waar is mam?", vroeg ik toch en trok onopvallend mijn hand weg. De jongeman snoof en ging kaarsrecht staan. Zijn arm lag op mijn onderrug en ik ging schuifelend wat verder weg staan.
    "Die is in de keuken, ze maakt samen met mevrouw Pettery het dessert." Oh, dus we blijven hier heel de dag? Ik zuchtte en schuifelde mee toen pap en William zich verplaatste naar de keuken. Die stond uitbundig te lachen en merkte ons niet eens op. Geweldig, kon deze dag beter?
    "Oh liefste, kom met mij mee!", fluisterde William en ik voelde gewoon zijn speeksel. Ik rilde kort en wou mijn hoofd schudden, totdat pap enthousiast "Ja" zei en ik dus mee moest.
    Hij nam mijn hand en trok me mee naar de gang om daar een andere deur in te lopen en zo in een overdekte bloemen ruimte terecht te komen.
    "Ik dacht, dit lijkt het perfecte moment om jouw lippen te voelen. Kus me mijn liefste!" Ik kuchte en liep snel verder. Ik hoorde hem grommen, maar terwijl dat grijnsde ik alleen maar breed.
    "Dit loopt nogal stroef, vind je niet?", vroeg de kwal die steeds meer me strot uitkwam.
    "Het loopt zo soepel als het kan! Het kan niet beter!" Het was zo sarcastisch als iets, maar blijkbaar had hij het niet door want hij mompelde enkel "Tja, als dat zo is, dan zal het aan mij liggen zeker" en stiekem hoopte ik dat hij begreep dat ik hem niet moest. Maar dat was het niet. Al snel kwam hij weer langs me stappen en nam terug mijn hand. Plots stopte hij en trok me naar hem toe. Zijn getuite lippen kwamen gevaarlijk dichterbij. Ik ging steeds meer naar achteren en ik kreeg paniek toen ik niet verder kwam. Snel trok ik een zonnebloem uit de grond en duwde die tegen zijn lippen.
    "Ik eh .. wou je de geur laten ruiken", stamelde ik en snelde weg. Het was hier een hel en ik wou het liefst weg. Nu.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 2:30 ]

    Nah, ik heb het zelf al onwijs druk. Maar succes!


    I can't even think straight.

    Ik schrijf niet over 1D, maar wel veel succes. ;)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Oh, alstjeblieft, ik wil best samenschrijven, maar vragen wat het hoogst aanta abo's en kudo's is? Zielig.


    Let it come and let it be

    Naam: Kim.
    Leeftijd: 15.
    Ervaring met schrijven: Ja.
    Genoeg kennis van One Direction: Ja.
    Hoogst aantal abo's: 80 -met 20 bladwijzers, dat was wel samenschrijven-
    Hoogst aantal kudo's: 15 -maar dat was meer omdat we hele luie abo's hadden, 80 abo's + nog 20 bladwijzers en nog kudo'de er niemand-
    Eens een hele dag in de top gestaan: Nee, wel 1 minuut xD
    Stukje schrijfstijl:

    #7 – Superstar

    Iedereen ging los op Up All Night, gevolgd door I Want. Tot het ineens stil bleef. Iedereen keek verward naar de jongens. “We saw a few of you singing along with our songs, so we decided that one of them can come on the stage and sing with us the next song. Better said, he or she will sing the whole song and we are only there to support when that is needed, for example singing along with the chorus, back-up lines, that kind of things. So who wants?” Niemand stak zijn hand op, de jongens wachten een minuutje en keken elkaar teleurgesteld aan. Ik haalde even diep adem en stak toen maar mijn hand op. Zayn was de eerste die me zag en stormde van het podium af, naar me toe. Hij fluisterde zacht tegen me “thank you, you just saved our lifes.” Ik keek hem verward aan, maar volgde hem gewoon naar het podium.
          Ik hoorde de eerste tonen van Stand Up en begon te zingen. Iedereen viel stil. Mensen begonnen langzaamaan te dansen en uiteindelijk eindigde het in een gigantische flashmop, dit was sowieso ingestudeerd, sowieso. Ik zong rustig verder, ik had de tijd van mijn leven. De jongens keken me trots aan, ik weet ook niet waarom.
          Zodra het nummer was afgelopen, liep ik het podium af en mengde me tussen de dansers. Er begon een jongen uit de menigte te zingen, het was de tekst van Superstar. Hij keek me recht aan, drie andere jongens vielen hem bij. Ze waren niet Big Time Rush, maar ze waren wel erg goed. Ik bewoog mee op de muziek en ging uit mijn dak. Dit was mijn ultieme droom, niemand die me beoordeelde op wat anderen deden en uitpakte voor mij.
          Ik liep de club uit en keek om me heen, het begon al licht te worden. Ik voelde een hand op mijn schouder en keek om. Daar stond de jongen die was begonnen met het zingen van Superstar. “Hey, you are amazing. Aren’t you interested in a collar ship for the University of the Arts in London?” Ik grinnikte. “I’m already invited to talk about it. It was nice to meet you and you are a fantastic singer.” Hij glimlachte. Ik zwaaide even naar hem en liep toen weg, richting mijn huis.
          De hele weg naar huis zat het nummer Superstar in mijn hoofd. Het klopte eigenlijk niet echt met mij. Ik was geen superster en het hoefde van mij ook niet per se, zolang ik maar kon doen wat ik leuk vond. Ik glimlachte en ging mijn huis binnen. Ik liep gelijk door naar mijn kamer en plofte neer op mijn bed, ik nam niet eens de moeite om me om te kleden, daar was ik te slaperig voor.

    Dit is van een nieuw verhaal waar ik mee bezig ben, nee, het is geen 1D lovestory maar ze komen er wel vaak in voor ^^

    En zoals Countenance zei het is onzin om te vragen naar het hoogste aantal abo's en kudo's. Het gaat om de lol van het schrijven en het beleven van plezier.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 11:02 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Skyblue schreef:
    Ik schrijf niet over 1D, maar wel veel succes. ;)


    26 - 02 - '16

    Chirest schreef:
    "Alice, schiet nou eens op!", beviel m'n vader me, van onder aan de trap.


    *Kuch kuch*
    Het is beval, ipv beviel. Anders zeg je dat haar vader bevalt van Alice.

    Combustible schreef:
    Oh, alstjeblieft, ik wil best samenschrijven, maar vragen wat het hoogst aanta abo's en kudo's is? Zielig.


    En dit.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 18:25 ]