• GEEN ROLLEN MEER NODIG




    Hey allemaal,
    Ik zoek rollen voor mijn story want t lijkt me leuker als andere mensen personages bedenken dan dat ik het maak. Nouja, ik vertel gewoon even het verhaal :)
    En ik heb nog niet meer dan de proloog dus ik moet ook nog kijken hoe het verhaal gaat :)

    Een groep jongeren, hebben twee dingen gemeen.
    1. Ze zaten op het foute pad, tot de ouders het zat waren.
    2. Ze zitten nu op een internaat waar ze heropgevoed worden.
    Ze worden op de ouderwetse manier opnieuw opgevoed. Streng. 1 Van de jongeren van deze groep heet Katharina. Maar iedereen noemt haar Kat. Ze doet haar bijnaam goed. Ze is net zo vals als een kat. En als iets haar niet bevalt zou ze kunnen krauwen.
    Katharina was vaak dronken of ze rookte een joint. Haar ouders konden het niet aan zien. En het ging fout op de dag dat ze het huis in brand stak in een dronken bui en dacht dat een lamp een kaars was en hem zo aanstak met haar sigaret.


    Ik heb besloten, omdat ik zo snel mogelijk verder wil met mijn story dat de eerste mensen die reactie plaatsen gewoon de rol krijgen :)

    Wat ik het belangrijkste vind om te weten voor de rol:
    Naam
    Leeftijd
    Haar
    Ogen
    Lengte
    Style
    Probleem waarom in Internaat
    Eigenschappen
    Geboortedatum
    Uiterlijk
    Extra info? Mag er altijd bij als je denkt dat dat ook belangrijk is dat ik het weet voor in mijn story.
    Ook wil ik de mensen die rollen hebben gekregen in het begin even een stukje lezen over hun personage dat ik het dan goed heb verwoord :)
    Roken ze of niet ;)

    Ik zoek
    vier jongens ( zelf kiezen of ze vriendin hebben, homo zijn, of vrienden worden of vriend worden van Katharina )

    en als je denkt dat je een goede rol weet roept u maar.
    Als er vragen zijn mogen jullie me mailen :)

    XoXo

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 20:27 ]


    Wees jezelf, we hebbe al genoeg fakers

    Naam: Alexis Roselynn Lopez
    Leeftijd: 17
    Haar: Zwart, soms stijlt ze het. Maar er zitten altijd golven in. Haar haar valt tot het midden van haar rug.
    Ogen: Ze heeft donkerbruine ogen, die meestal zwart lijken. Maar soms doet ze donkerblauwe lenzen in.
    Lengte: Ze is 1,76 lang.
    Style: Ze draagt vaak cocktailjurkjes en hakken. Maar ze draagt ook wel skinny jeans en sneakers. Haar style is dus een beetje street en party.
    Probleem waarom in Internaat: Ze is agressief, en scheldt iedereen uit. Ook haar ouders. En ze is een echt feestbeest. En agressief en feesten gaat niet goed samen. Daarom liep het vaak uit op feestjes die uit de hand liepen.
    Eigenschappen: Bitchy, Vecht voor de dingen die ze wil.
    Geboortedatum: 21-08-1994.
    Uiterlijk:




    Naya Rivera
    Extra info? Ze is opgegroeid in een achterwijk van New York. Daardoor weet ze hoe ze zich moet verdedigen. Ze is een cheerleader, dus ze is behoorlijk arrogant en heeft heel wat kapsones. Ze haat haar ouders, en ze wil ook echt niet op hun lijken. Haar moeder Eveline was dik. Dus Alexis deed er alles aan om dun te blijven, veel mensen dachten daarom dat ze anorexia had. Haar vader heeft haar tot haar 15e mishandeld, tot hij werd doodgestoken door haar broer Jason, Jason was de enige die ze mocht van haar hele familie, ze hadden dus ook een hechte broer-zus relatie. Het lijk van haar vader hebben ze samen gedumpt, en de politie is er nooit achter gekomen. Haar moeder had het niet eens door, door de drugs en alcohol. Ze heeft ook nog een jonger zusje, die is het huis uit gehaald. Omdat er een slechte opvoeding was. Ze had ook nog een loverboy als vriendje, van hem moest Alexis een borstvergroting doen. Dat heeft ze ook gedaan. Kortom, een moeilijke jeugd.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 16:46 ]


    El Diablo.

    Naam: Samira Rose Valentiné
    Leeftijd: Ze is 17 jaren jong.
    Haar: Ze heeft bruine haren.
    Ogen: Ze heeft bruine ogen.
    Lengte: Ze is 1.68 lang.
    Style: Samira is iemand die erg met de mode meegaat, maar het liefste houd ze van een joggingsbroek en een wijd t-shirt.
    Probleem waarom in Internaat: Haar ouders en leraren vinden haar onhandelbaar omdat, ze haar wat Bitchy kanten op hun africht en daarna met anderen doorlacht.
    Eigenschappen: Samira is een vrolijk, gek meisje in de klas voor haar vrienden. Voor de rest is ze echt een bitch!
    Geboortedatum: 15-11-1994
    Uiterlijk:

    Mila Kunis
    Extra info? Samira haar broer is op haar 15e overleden, met hem had ze een hele goede band en konden over alles praten. Sindsdien stelt ze zich vijandig op.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 17:06 ]


    Firm believer of all that is magic

    Naam: Erin Agate Marylin McAllyster (Haar roepnaam is Erin)
    Leeftijd: 16
    Haar: Erin heeft lang blond haar dat ze vaak in een vlotte staart draagt.
    Ogen: Ze heeft blauw/groene ogen.
    Lengte: Ze is 1 meter 75 lang
    Style: Vrij gewoontjes. Ze volgt de mode en draagt het allerliefste vestjes met felle kleuren.
    Probleem waarom in Internaat: Erin heeft een ernstig minderwaardigheidscomplex opgelopen, waardoor ze emotioneel ernstig is aangetast. Deze pijn uit ze in agressie en zelfpijniging. Haar ouders waren er nooit om haar te steunen. Toen is ze uit huis gegaan, waarna ze werd opgepakt door de politie vanwege een winkeloverval. Dat had ze puur uit haat gedaan.
    Eigenschappen: Erin is een vastbesloten meisje dat meestal wel goed weet wat ze doet. Ze heeft echter een groot minderwaardigheidscomplex dat haar emotioneel helemaal kapot heeft gemaakt. Ze heeft psychisch verschrikkelijke dingen moeten verwerken. Ze kan ook extreem kwaad worden, dan is ze meestal niet meer goed te houden en doet ze dingen waar ze spijt van krijgt.
    Geboortedatum: 01-02-1995
    Uiterlijk:


    Extra info?: De ouders van Erin waren extreem succesvolle zakenlui. Ze moesten de hele tijd naar het buitenland om allerlei dingen te regelen. Erin bleef alleen in de grote villa van haar ouders achter, ze was enig kind, samen met haar butler die haar enkele keren verkracht heeft. Ze kreeg hierdoor een minderwaardigheidscomplex. Uiteindelijk was ze het helemaal zat, draaide ze door en heeft ze de man bijna vermoord. Uit zelfhaat en verdriet is ze toen weggelopen. Haar enige toevlucht leek een groep mensen op straat, die beweerden het goed met haar voor te hebben. Uiteindelijk was dat niet zo. De mensen hadden haar geld gejat en zo eindigde ze bijna in de goot. Haar ouders gingen niet naar haar op zoek, tot haar grote verdriet en uit woede overviel ze een winkel. Dit ging echter niet goed en ze werd aangehouden door de politie. Een van de agenten had ze tijdens de aanhouding in het ziekenhuis gemept.


    26 - 02 - '16

    Naam: Jordan Jay Mocaro
    Leeftijd: 18
    Haar: Hij heeft zwart haar, dat hij in allerlei coupes doet.
    Ogen: Hij heeft bruine ogen.
    Lengte: Hij is 1.79
    Style: Street
    Probleem waarom in Internaat: Hij is agressief en steelt vaak.
    Eigenschappen: ijdel, talentvol.
    Geboortedatum:12 Januari 1993
    Uiterlijk:


    Zayn Malik
    Extra info?
    Hij heeft rijke ouders die hem heel streng hebben opgevoed, maar door foute vrienden is hij zo geworden. Hij begon te roken, en te stelen. En hij wordt verliefd op Alexis?


    xD

    Naam: Heidi Taylor-Ann McGee
    Leeftijd: 17, ze verjaart op 8 Mei.
    Haar: Ze heeft donkerblond haar dat tot over haar schouders komt. Ze draagt het vaak gewoon los, maar voor speciale gelegenheden vlecht ze haar haren.
    Ogen: Ze heeft groene ogen die een geel/goud-achtige glans hebben.
    Lengte: Ze is 1.75
    Style: Heidi's style valt niet in een hokje te proppen, het ene moment draagt ze net als een Punk en het andere moment draagt ze iets dat bij haar gevoel past.
    Probleem waarom in Internaat: Heidi heeft last van Manie(een ernstige stemmingsstoornis), ze heeft dan het gevoel dat ze alles aan kan en ze is ook erg prikkelbaar. Het kan tot de dood leiden, wat bij Heidi bijna het geval was. Heidi heeft ook een stemmetje in haar hoofd die gewoon de macht over haar heeft, de stem zorgt ervoor dat ze het niet goed doet op school en geeft haar het gevoel dat ze dood wilt.
    Eigenschappen: Leiderschap, slecht ochtendhumeur, vijandig, wantrouwig, ongeduldig.
    Geboortedatum: 8 mei 1994
    Uiterlijk:



    Taylor-Ann Hasselhoff
    Extra info: Ze is op school onpopulair en ze schaamt zich voor haar hippie-ouders. Ze wordt vaak uitgescholden voor "Mof", omdat haar vader Duits is. Ze heeft ook niet echt vrienden, haar enigste vriendin is haar zus Sandra McGee. De laatste tijden drinkt ze ook alcohol om haar problemen te vermijden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Naam:Mick Danny Richards
    Leeftijd: 16
    Haar: Hij heeft bruin haar, wat altijd in model zit.
    Ogen: Hij heeft bruine ogen.
    Lengte: Hij is maar 1,68.
    Style: Modieus
    Probleem waarom in Internaat: Hij is depressief, door het vele pesten.
    Eigenschappen: Slim, geeft goede raad.
    Geboortedatum: 6 februari 1995
    Uiterlijk:


    Chris Colfer
    Extra info? Hij is homo, en wordt verliefd op Jordan. Maar hij weet dat Jordan verliefd is op Alexis, dus houdt hij zichzelf op afstand.


    El Diablo.

    Wat ik het belangrijkste vind om te weten voor de rol:
    Naam Roslinda Marie Swift
    Leeftijd 16
    Haar zwart krullend haar tot haar schouders
    Ogen lichtblauw/grijs
    Lengte 1.75
    Style Wat ze zelf mooi vindt en wat lekker zit
    Probleem waarom in Internaat Ze had de verkeerde vrienden waardoor ze zlf ook op het verkeerde pad kwam
    Eigenschappen doet alles om haar doel te bereiken en ze is slim
    Geboortedatum 22 september 1995
    Uiterlijk



    astoria greengrass

    extra info? Ze lijkt op het eerste gezicht arrogant maar als je haar beter leert kennen is ze eigenlijk hartstikke aardig en wil iedereen vrienden met haar zijn. Maar dat pakt niet altijd even goed uit

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 11:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam : Derek Matthew Holloway.
    Leeftijd : 18
    Haar : Hij heeft donkerblond, stijl haar.
    Ogen : Hij heeft bruine ogen.
    Lengte : 1.81
    Style : Hij heeft een bekakte stijl en loopt altijd in dure kleren.
    Probleem waarom in Internaat : Zijn ouders hadden een goedlopend bedrijf en hadden geen tijd voor Derek. Derek werd dit zat en ging zijn aandacht ergens anders zoeken. Hij ging aan de drugs, ging met verkeerde vrienden om en belandde uiteindelijk in de bak. Wanneer hij er ook nog eens voor zorgt dat sommige zaken van zijn ouders bedrijf verkeerd lopen, zijn zijn ouders het zat en sturen ze hem naar het internaat.
    Eigenschappen : Sluw, manipulatief, geheimzinnig, mysterieus.
    Geboortedatum : 1 november 1993
    Uiterlijk :


    Ed Westwick
    Extra info? : Hij heeft een vriendin, maar eigenlijk is zij degene die hem op het foute pad bracht. Dat is hem al 100 keer verteld, maar Derek blijft maar ontkennen, omdat hij zo verliefd op haar is.


    Tell me about it, stud.

    Naam: Dylan Andrew McFadden
    Leeftijd: 18
    Haar: Lang, voor een jongen. Hij draagt het graag warrig.
    Ogen: Helder blauw
    Lengte: Dylan is 1 meter 80 lang.
    Style: Hij volgt een beetje de mode en houdt ook wel van Hardcorevesten.
    Probleem waarom in Internaat: Hij is dikwijls in aanraking geweest met de politie vanwege vandalisme. Zijn ouders konden hem niet meer aan.
    Eigenschappen: Dylan is een echte jongen met een grote mond en een klein hartje. Hij verstopt zijn gevoelens achter zijn stoere kleding en grijns. Hij is best wel flirterig en heeft regelmatig het bed gedeeld met verschillende meisjes.
    Geboortedatum: 12-12-1994
    Uiterlijk:


    Extra info?: Hij kent Erin van school en is verliefd op haar.


    26 - 02 - '16

    Vriendje van Katherina

    Naam: Mohammed 'Mo' Christian Monaco
    Leeftijd: 17
    Haar:Hij heeft zwart haar, waar meestal gel in zit.
    Ogen: Hij heeft bruine ogen.
    Lengte: Hij heeft een kleine lengte, van 1,67.
    Style: Hij heeft een sportieve style, want hij voetbalt vaak
    Probleem waarom in Internaat: Hij gebruikte teveel drugs, en werd vaak opgepakt.
    Eigenschappen: Sportief, leider, grappig.
    Geboortedatum: 1 augustus 1995
    Uiterlijk:


    Ibrahim Afellay
    Extra info? hij rookt.


    El Diablo.