• De vriendin waarmee ik eigenlijk naar de EFF zou gaan, is ziek geworden...
    Wie gaat er naar de EFF en heeft zin om mensen van Q (lees gerust: mij) te meeten? :3 Er gaan wel vrienden van die vriendin naar de EFF, maar ik ken ze niet en ik ben een beetje bang dat, als ik aan ze "vastklamp", ze mij een creep zullen vinden enzo...:S dat het zeg maar niet klikt en ik de gehele dag doelloos rondloop over het terrein...
    Nou ja...wie? :)

    And yeah, i'm feeling a little pathetic...but i don't care

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 17:27 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ga zaterdag, als je wilt kan ik wel.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ga zaterdag, als je wilt kan ik wel.


    JA JA JA :D dani gaat ook zaterdag :3 dan kan ik eindelijk de schattige nikki ontmoeten *O*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ceridwen schreef:
    (...)

    JA JA JA :D dani gaat ook zaterdag :3 dan kan ik eindelijk de schattige nikki ontmoeten *O*


    Yeaah. :3
    Als je het niet erg vind dat mijn (verklede) familie er ook bij is. Maar mijn zusje en Mitchell lopen ook mee.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Yeaah. :3
    Als je het niet erg vind dat mijn (verklede) familie er ook bij is. Maar mijn zusje en Mitchell lopen ook mee.


    Nee hoor :3 vind ik niet erg ^_^ is juist leuk :3 ik ga trouwens niet verkleed...was erg kortdag (1 maand)...kon geen kostuum regelen omdat ik ook met de gala zat :(


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ceridwen schreef:
    (...)

    Nee hoor :3 vind ik niet erg ^_^ is juist leuk :3 ik ga trouwens niet verkleed...was erg kortdag (1 maand)...kon geen kostuum regelen omdat ik ook met de gala zat :(


    Oooh, ach, pak gewoon wat alternatieve kleding uit je kast, pas je er goed bij toch.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Oooh, ach, pak gewoon wat alternatieve kleding uit je kast, pas je er goed bij toch.


    Dat was ik wel van plan ja :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oh, dus blijkbaar meeten wij elkaar zaterdag. Word vast leuk ^^

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 21:25 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou wel willen, maar ik ga al met iemand en ik denk niet dat die het zo leuk gaat vinden x'D En ik zie dat je het ook al gezellig gaat hebben met Nikki en Mitchell :')
    Veel plezier!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Oehhh wanneer is dat?
    Ik wil best gaan, maar ik wil zooo graag wat leuks aantrekken.
    Alleen heb ik niks, meh D:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Het is vrijdag, zaterdag en zondag. Nikki en ik gaan zaterdag.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    zaterdag en zondag...geen vrijdag :P


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    DarkSavior schreef:
    Oh, dus blijkbaar meeten wij elkaar zaterdag. Word vast leuk ^^


    Jup jup :) dani likes (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Aanstaande neem ik aan dan? ;p
    Nouu, ik kijk net in mijn agenda en ik kan niet :c


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    FlowerOnFire schreef:
    Aanstaande neem ik aan dan? ;p
    Nouu, ik kijk net in mijn agenda en ik kan niet :c


    Awwwwww....wat jammer :(


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik zie net dat de schrijver van eragon ook op de EFF zal zijn. Hij geeft handtekeningen weg :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.