• http://www.youtube.com/watch?v=VY67V0wOlz8


    Ik kan niet geloven dat ik deze film heb gemist in de bios o.o
    Hij is facking vet, maar waarom ik herhaal WAAROM
    Is Kirsten Steward sneeuw witje? Serieus, ze is niet eens knap. Er lopen honderd betere en mooiere actrices rond vind ik hoor -.- (Zoals dat meisje van vampire diaries)
    Maar wel een vette film, wat vinden jullie? =D
    Kennen jullie nog andere films gebaseerd op sprookjes verhalen? (krul)


    =

    MissSharp schreef:
    Ik vind dat een rotfilm.
    Mirror mirror is beter. :Y)


    Knap dat je dat weet, terwijl hij nog lang niet uit is (krul)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik wil hem zien! En Kristen lijkt me eigenlijk wel goed.
    Er komt trouwens nog een sneeuwwitje verfilming maar dan met Lily Collins, diegene uit Abduction


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    iemand die ik ken had als vakantiejob alle planten te doen op de set.. :p en hij zei dat kristen echt zwak acteerde.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    JohnHWatson schreef:
    iemand die ik ken had als vakantiejob alle planten te doen op de set.. :p en hij zei dat kristen echt zwak acteerde.


    nou ik concentreet me dan wel op de andere acteurs als ik naar die film ga want die koningin is echt vet Ö


    =



    Zij is de enige Snow White voor mij. I don't really care about anyone else. (cat)

    Ik heb niet veel met Kristen (al vind ik haar wel aardig want ze heeft me Merry Christmas gewenst :'D) maar misschien blijkt het dat ze wel kan acteren, dus ik ga er sowieso heen(bloos)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    misschien kan Kristen wel goed acteren in deze film, who knows, maar god ik wil die film best graag zien


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hallo hou nou een op met
    "Ze kan niet acteren"
    "Ze is lelijk"
    Ze heeft niks voor niks die rol gekregen.
    Weet je waar ik me nou aan erger?
    Aan mensen die alleen maar slecht commentaar over haar hebben
    Als je zelf in een grote film speelt wil ik je nog wel eens spreken
    Ik geef jullie gelijk dat ze in de eerste twilight films niet geweldig acteerde, maar in Breaking Dawn Part One is daar niks van te merken
    Ik vind haar heel goed voor deze rol en wil ook zeker deze film zien.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lijkt me een leuke film. In ieder geval al leuker dan Mirror Mirror. En het heeft een leuke cast. Alleen wel jammer dat Viggo Mortensen de rol voor huntsman niet heeft geaccepteerd..

    en wat Kirsten Steward betreft: ik wou dat ik zo kon acteren als zij..
    Dat je geen fan van haar bent, prima. Iedereen zijn eigen mening. Maar ze heeft ondertussen toch wel bewezen dat ze zeker kan acteren.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 19:25 ]

    Ganymede schreef:



    Zij is de enige Snow White voor mij. I don't really care about anyone else. (cat)

    Da's van een serie, toch? ;o Hoe heet die eigenlijk? Ben er wel heel er benieuwd naar.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Merida schreef:
    (...)
    Da's van een serie, toch? ;o Hoe heet die eigenlijk? Ben er wel heel er benieuwd naar.


    Once upon a time & hij is erg leuk! ^^

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 12:13 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.