• http://www.youtube.com/watch?v=VY67V0wOlz8


    Ik kan niet geloven dat ik deze film heb gemist in de bios o.o
    Hij is facking vet, maar waarom ik herhaal WAAROM
    Is Kirsten Steward sneeuw witje? Serieus, ze is niet eens knap. Er lopen honderd betere en mooiere actrices rond vind ik hoor -.- (Zoals dat meisje van vampire diaries)
    Maar wel een vette film, wat vinden jullie? =D
    Kennen jullie nog andere films gebaseerd op sprookjes verhalen? (krul)


    =

    Tate schreef:
    (...)

    Misschien dat die 'betere' actrices misschien geen tijd hadden of geen zin hadden om in die film te spelen? Make up kan wonderen doen & misschien lijkt ze dna nog niet op Sneeuwwitje, het is een film. In Van Helsing leek Dracula ook niet op de Dracula dat ik gewoon was c:


    Denk niet dat ze alle honderd geen zin hadden.
    Dracula's uiterlijk is minder belangrijk neergezet als dat van sneeuwwitje vind ik. Want ze heet niet voor niks sneeuw-witje. Ze konden minstens zich een beetje aan de beschrijving houden. Kijk naar naar Alice in Wonderland en Red riding hood


    =

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Denk niet dat ze alle honderd geen zin hadden.
    Dracula's uiterlijk is minder belangrijk neergezet als dat van sneeuwwitje vind ik. Want ze heet niet voor niks sneeuw-witje. Ze konden minstens zich een beetje aan de beschrijving houden. Kijk naar naar Alice in Wonderland en Red riding hood


    Make-up, haar-verf, zo moeilijk is dat niet? :W Trouwens, dat is er ook nog zoiets als artestieke vrijheid.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Denk niet dat ze alle honderd geen zin hadden.
    Dracula's uiterlijk is minder belangrijk neergezet als dat van sneeuwwitje vind ik. Want ze heet niet voor niks sneeuw-witje. Ze konden minstens zich een beetje aan de beschrijving houden. Kijk naar naar Alice in Wonderland en Red riding hood


    Excuse me (krul) Ik vind Dracula zeer belangrijk hoor loljk.
    Ja feit, maar come on, in de tekenfilm was sneeuwwitje ook niet witjes ;d Meer menselijk, bleek een beetje.
    & misschien heeft ze gewoon een zeer goede indruk nagelaten en een goede prestatie gedaan? Je zult de film moeten kijken ervoor :Y)


    Olive

    Inderdaad, wáárom Kristen? D:

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 14:07 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Saph schreef:
    (...)

    Make-up, haar-verf, zo moeilijk is dat niet? :W Trouwens, dat is er ook nog zoiets als artestieke vrijheid.


    In de trailer is the zien dat ze bruin haar heeft en alles gewoon hetzelfde is aan haar net als in het dagelijks leven hoor.
    Nou dan is het best dom om te zeggen in de trailer dat haar haren zwart zijn, haar lippen bloedrood en haar gezicht bleek als dat niet zo is.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 18:07 ]


    =

    xRidiculus schreef:
    (...)

    In de trailer is the zien dat ze bruin haar heeft en alles gewoon hetzelfde is aan haar net als in het dagelijks leven hoor.
    Nou dan is het best om om te zeggen in de trailer dat haar haren zwart zijn, haar lippen bloedrood en haar gezicht bleek als dat niet zo is.


    Oké opzich is dit duidelijk, maar moeten ze nou maar iemand anders gaan casten of wat?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    'k Vind Kirsten wel passend voor de rol (: Voor zover ik in de trailer kan zien. Ik ga deze film niet ontwijken, alleen omdat Kirsten erin speelt D: Ze zal heus wel wat kunnen...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Persoonlijk vind ik Kristen een vrij matige tot slechte actrice en ik heb vrij veel films van haar gezien. Dus ik vind het echt jammer dat ze in deze film speelt, die vrij veelbelovend klinkt voor mij -ik weet er al vrij lang van-. Ik was helemaal enthousiast er over toen ik de trailer zag en toen zag ik dat zei er in speelde als Sneeuwwitje, nou dat was even een domper x'D

    Maar ik wil hem sowieso zien, misschien valt het nog wel mee. Hopelijk valt het mee. Als het de film verpest ga ik chagrijnig zijn :Y) Maar de rest van de cast is sowieso goed en ze zullen Kristen vast niet voor niets gekozen hebben.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 14:53 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hij ziet er wel goed uit eigenlijk. En ik vind Kristen wel passend voor de rol
    Charlize Theron is echt geweldig als Queen =D
    Sowieso vind ik dat Nina Dobrev niet in de rol van sneeuwwitje zou passen

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 15:01 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het lijkt me eigenlijk echt geen leuke film :')


    As travars

    ik zag deze trailer woensdag in de bios. ik wil deze film echt graag zien.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    De casting was geniaal, op één actrice na, Kristen. Waarom? Omdat ik na de eindeloos durende twilight films (wie wordt er nu niet moe van haar kop waar geen emotie op te zien is?) chagrijnig word van iedere film waarin ze meedoet. Had liever gezien dat ze of een totale onbekende hadden gekozen voor de rol van sneeuwwitje, óf op z'n minst een actrice die weet wat ze doet -_-'

    En het feit is dat Kristen niet echt een kei is in emoties uitdrukken, wat haar automatisch flut maakt in elke film. Hoe zij het tot actrice heeft weten schoppen weet ik niet.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 20:55 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Hoewel ik een beetje verbaasd ben over het feit dat Kirsten Steward een hoofdrol speelt, wil ik deze film toch heel erg graag zien! :9~


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vind dat een rotfilm.
    Mirror mirror is beter. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt