• Ik kwam gisteravond laat terug van vakantie, en las net op itslearning, zo'n schoolsite, een mail dat ik voor morgen een wedstrijdschema voor BSM moet inleveren, samen met iemand anders van BSM die ik niet ken en niet kan vinden op Hyves of Twitter.
    Ik heb een poule-indeling maar weet dus niet hoe ik een wedstrijdschema moet maken, iemand hier ervaring mee die me wilt helpen?

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 15:59 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Niemand?
    Ik schiet in de stress mensen! :l


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    srry ik heb er geen verstand van :s


    I love Quizlet

    wat is bsm:$


    You can't not look cool with a crossbow.

    BoogieBoys schreef:
    wat is bsm:$
    Bewegen Sport en Maatschappij


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    vraag om uitstel?


    You can't not look cool with a crossbow.

    BoogieBoys schreef:
    vraag om uitstel?
    Heb ik ook wel gedaan, maar er staat duidelijk in, dikgedrukt groot rood lettertype, dat het de deadline is en dat het meetelt voor je cijfer


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    dat is gemeen je hebt vakantie

    kan je niet gewoon anders dat wedstrijd schema in je eentje maken zonder die andere persoon?


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    Je hebt de poule indeling dus nu moet je gewoon iedereen in de poule tegen elkaar laten gaan lijkt mij en de bovenste twee gaan dan door en die gaan weer random tegen 2 anderen van de poule onder ze enz.
    Ik denk het hoor, ik heb er niet zoveel ervaring mee lees geen maar dat lijkt mij logisch. (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Je moet er gewoon voor zorgen dat iedereen een keertje tegen elkaar heeft gespeeld.


    I am an idiot, I move.

    Lijkt verdomd veel op kans berekenen. Hoeveel teams heb je? Als het een even aantal is, dan kan je als het er bijvoorbeeld 16 zijn dan kan je acht of vier poules maken. En dat je dan de winnaars tegen elkaar laat spelen. Of kijk naar de poule indeling van het EK of WK voetbal


    Physics is awesome